dat makt niets uit, als hij maar van dat kuteiland afkomtquote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Socios het volgende:
Ik wil ´m wel even in Zuid - Limburg neerleggen, hoor.Maar lijkt me dat het niet de bedoeling is om als laatste verplaatser de stok weer ergens anders neer te leggen...
binnen 2 dagen idd n beetje flouw om je eigen dump te verplaatsen... maar na 2 weken mag het welquote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Socios het volgende:
Ik wil ´m wel even in Zuid - Limburg neerleggen, hoor.Maar lijkt me dat het niet de bedoeling is om als laatste verplaatser de stok weer ergens anders neer te leggen...
Dit vind ik juist wel goed. Dan haal ik hem op. De veiligste plek op aarde is de plek waar net een 'aanslag' is gepleegd.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
Of in De Moer
Hehe, inderdaad is voor ons een steenworpquote:Op donderdag 15 november 2007 01:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit vind ik juist wel goed. Dan haal ik hem op. De veiligste plek op aarde is de plek waar net een 'aanslag' is gepleegd.
hij wou hem verplaatsen op terschelling zelf.. of naar vlieland brengen... dat schiet dus niet op.. ligt hij alsnog op een eiland.. dus haal dat ding nou maar opquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef Socios het volgende:
Haha ok... Nou ja, even afwachten wat ewyb doet dan... Die had ook plannen zo te lezen...
quote:Op zondag 18 november 2007 09:03 schreef buzzer het volgende:
Nou haal die stok nou eens van dat eiland af...
dit is zoo zonde
dames, dames, niet zo ongeduldigquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:36 schreef ewyb het volgende:
Ik zie het probleem niet hoor... gewoon heerlijk een dagje naar Terschelling! Jullie doen er gewoon echt heel moeilijk over dat je een vrije dag kwijt bent! Ik ben zaterdagmiddag vrij op het eiland, als ik zin heb dan haal ik hem wel even op, dan denk ik nog wel even na wat ik ermee ga doen!
Jullie zullen het zondagavond weten, of ik iets met de stok gedaan heb dit weekend!
nee dan breng ik hem in de buurt van buzzerquote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hup, naar Terschelling!![]()
Kun je het gelijk op Schiermonnikoog leggen.![]()
dat zou heel tof zijn, dan heb ik gelijk een hele leuke verplaatsingquote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee dan breng ik hem in de buurt van buzzer
even kijken of me rooster het toelaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |