dat makt niets uit, als hij maar van dat kuteiland afkomtquote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Socios het volgende:
Ik wil ´m wel even in Zuid - Limburg neerleggen, hoor.Maar lijkt me dat het niet de bedoeling is om als laatste verplaatser de stok weer ergens anders neer te leggen...
binnen 2 dagen idd n beetje flouw om je eigen dump te verplaatsen... maar na 2 weken mag het welquote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Socios het volgende:
Ik wil ´m wel even in Zuid - Limburg neerleggen, hoor.Maar lijkt me dat het niet de bedoeling is om als laatste verplaatser de stok weer ergens anders neer te leggen...
Dit vind ik juist wel goed. Dan haal ik hem op. De veiligste plek op aarde is de plek waar net een 'aanslag' is gepleegd.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
Of in De Moer
Hehe, inderdaad is voor ons een steenworpquote:Op donderdag 15 november 2007 01:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit vind ik juist wel goed. Dan haal ik hem op. De veiligste plek op aarde is de plek waar net een 'aanslag' is gepleegd.
hij wou hem verplaatsen op terschelling zelf.. of naar vlieland brengen... dat schiet dus niet op.. ligt hij alsnog op een eiland.. dus haal dat ding nou maar opquote:Op woensdag 14 november 2007 21:35 schreef Socios het volgende:
Haha ok... Nou ja, even afwachten wat ewyb doet dan... Die had ook plannen zo te lezen...
quote:Op zondag 18 november 2007 09:03 schreef buzzer het volgende:
Nou haal die stok nou eens van dat eiland af...
dit is zoo zonde
dames, dames, niet zo ongeduldigquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:36 schreef ewyb het volgende:
Ik zie het probleem niet hoor... gewoon heerlijk een dagje naar Terschelling! Jullie doen er gewoon echt heel moeilijk over dat je een vrije dag kwijt bent! Ik ben zaterdagmiddag vrij op het eiland, als ik zin heb dan haal ik hem wel even op, dan denk ik nog wel even na wat ik ermee ga doen!
Jullie zullen het zondagavond weten, of ik iets met de stok gedaan heb dit weekend!
nee dan breng ik hem in de buurt van buzzerquote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hup, naar Terschelling!![]()
Kun je het gelijk op Schiermonnikoog leggen.![]()
dat zou heel tof zijn, dan heb ik gelijk een hele leuke verplaatsingquote:Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee dan breng ik hem in de buurt van buzzer
even kijken of me rooster het toelaat![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 01:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, het is voor mij tijd om naar bed te gaan. Ik moest drie keer lezen voordat ik erachter was dat je geen verkering hebt met Houniet, maar met iemand anders.
quote:Op maandag 19 november 2007 01:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed, het is voor mij tijd om naar bed te gaan. Ik moest drie keer lezen voordat ik erachter was dat je geen verkering hebt met Houniet, maar met iemand anders.
quote:Op maandag 19 november 2007 10:54 schreef ewyb het volgende:
De stok ligt nog steeds op Terschelling.
Ik heb geen tijd gehad om hem te verplaatsen... helaas !
Succes met het ophalen van de stok
Bij mij is het dus mislukt; Zeeland-A'dam ZOquote:Op maandag 19 november 2007 01:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Altijd fijn als je verkering hebt met iemand die aan de andere kant van Nederland woont
nee ik moet donderdag naar schoolquote:
die is ZO KUTquote:Op donderdag 22 november 2007 13:18 schreef iFries het volgende:
Nog steeds op terschelling ..
Als ie er af is maar nieuw regelement?
Vanuit Noord-Brabant ook helaas. Maar er staat vast ooit iemand op om hem van dat eiland af te halen. Ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Piles het volgende:
Iemand moet hem weghalen daar![]()
Jammer dat het vanuit Zeeland een beetje ver is
Ik las het net te laat, anders had ik een screenshot gemaaktquote:Op donderdag 22 november 2007 19:20 schreef Laevid het volgende:
Wel apart trouwens dat jouw postaantal 5555 is, met gemiddeld 5 posts per dag. Geluksgetal?![]()
Wil niet zeggen dat ze niet bestaanquote:Op donderdag 22 november 2007 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik las het net te laat, anders had ik een screenshot gemaakt
Doe eens mailenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:18 schreef Laevid het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ze niet bestaan![]()
vanuit gelderland ook, maar we komen al dichterbijquote:Op donderdag 22 november 2007 19:20 schreef Laevid het volgende:
[..]
Vanuit Noord-Brabant ook helaas. Maar er staat vast ooit iemand op om hem van dat eiland af te halen. Ik vind het eigenlijk wel leuk(maar ook wel weer leuk geweest
)
Wel apart trouwens dat jouw postaantal 5555 is, met gemiddeld 5 posts per dag. Geluksgetal?![]()
Ik ga weer terug naar brabant als je niet erg vindtquote:Op donderdag 22 november 2007 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanuit gelderland ook, maar we komen al dichterbij
als de volgende die quote nog een provincie erboven zit en dan nog 3 dan zijn we er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |