En nog een wit vlak voor de namenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
of naar iemand die hem weer verder kan pimpen
de letters moeten nog ingekleurd worden...
bij Groningenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
waar ligt dit:P??
Dat is net zo dicht bij Groningen Stad als Wierumerschouw hoorquote:
het is dat ik nu ga slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef buzzer het volgende:
De eerste de beste die hem hier thuis komt afleveren krijgt van mij een etentje en een katje bier mee naar huis
Maar ik woon niet in de stad lieverdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is net zo dicht bij Groningen Stad als Wierumerschouw hoor
Dat weet ik, je woont in de Parel van het noordenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in de stad lieverd
hierbij beloof ik dat ik hem in zeeland neergooi als ik hem hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
Komt dat ding ook ooit wel eens in Zeeland?
Aangezien ik er (bijna) nooit buiten kom
Schouwen-Duivelandquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
Maar als je ff zegt waar ergens in zeeland moet komen ...
ok moet te regelen zijnquote:
Hmmm, je okee.. je hebt een beetje gelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat weet ik, je woont in de Parel van het noorden
Maar je maakte half aanstalten om hem in Wierumerschouw te halen vanuit Winschoten. Dan is Eelde net zo'n eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |