En nog een wit vlak voor de namenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
of naar iemand die hem weer verder kan pimpen
de letters moeten nog ingekleurd worden...
bij Groningenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
waar ligt dit:P??
Dat is net zo dicht bij Groningen Stad als Wierumerschouw hoorquote:
het is dat ik nu ga slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef buzzer het volgende:
De eerste de beste die hem hier thuis komt afleveren krijgt van mij een etentje en een katje bier mee naar huis
Maar ik woon niet in de stad lieverdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is net zo dicht bij Groningen Stad als Wierumerschouw hoor
Dat weet ik, je woont in de Parel van het noordenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar ik woon niet in de stad lieverd
hierbij beloof ik dat ik hem in zeeland neergooi als ik hem hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:52 schreef Piles het volgende:
Komt dat ding ook ooit wel eens in Zeeland?
Aangezien ik er (bijna) nooit buiten kom
Schouwen-Duivelandquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
Maar als je ff zegt waar ergens in zeeland moet komen ...
ok moet te regelen zijnquote:
Hmmm, je okee.. je hebt een beetje gelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat weet ik, je woont in de Parel van het noorden
Maar je maakte half aanstalten om hem in Wierumerschouw te halen vanuit Winschoten. Dan is Eelde net zo'n eind
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hierbij beloof ik dat ik hem in zeeland neergooi als ik hem heb
je kunt aan impry vragen, ik houd mn woord
Ik heb helaas geen idee waar het bord zich precies bevindt. Om nu al die borden af te gaanquote:
naar een van de eilanden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm... ik heb wel een idee waar hij ligt. Eens zien of ik er morgen een leuk ritje van kan maken. Ik heb ook al wel een idee waar hij heen zal gaan dan.![]()
![]()
Was wel het plan, maar ik weet niet of dat tijdtechnisch gaat lukken. Ach, anders weet ik nog wel wat andere originele plaatsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:25 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
naar een van de eilanden?is er al eens een stok op een eiland geweest?
iig terug naar het altijd mooie Frieslandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Was wel het plan, maar ik weet niet of dat tijdtechnisch gaat lukken. Ach, anders weet ik nog wel wat andere originele plaatsen.
Vorige keer heb ik hem in Drenthe gedumpt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:45 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
iig terug naar het altijd mooie Frieslandtoch
Fok!Stok 3 is op Ameland geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:25 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
naar een van de eilanden?is er al eens een stok op een eiland geweest?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:29 schreef Socios het volgende:
En FOK!stok 4 ligt sinds 5 minuten niet meer op z'n plaats in Paterswolde. Nieuwe locatie volgt met daglicht.
Goed gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Harlingen dus?
Gewoon Sleat hoor. En Sloten is de Nederlandse naam.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Sleat Sloten ! [ afbeelding ]
Zet gewoon Sloten tussen haakjes, dan is het voor ons begrijpelijkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:34 schreef Houniet het volgende:
oh ik weet dat toch niet [ afbeelding ]
Kom maar halen, zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja Friesland.. doe maar weer richting Groningen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |