wat was er dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft het over Bianca van DOB is er al wat bekend over de verklaring die ze zouden geven??? Over het niet meer in de kooi verschijnen!!!
die wil ook bellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat kwam Brian nou vragen?
Ik heb er niks meer over gehoord. We moeten wachten tot maandag, als ze niet komen weten we het zeker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft het over Bianca van DOB is er al wat bekend over de verklaring die ze zouden geven??? Over het niet meer in de kooi verschijnen!!!
Ik denk dat Amanda Mananda wil bellen.quote:
Ging toch alleen om Ymke en Amina?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er niks meer over gehoord. We moeten wachten tot maandag, als ze niet komen weten we het zeker.
Omdat ze vreselijk uit haar bek meurtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:58 schreef Nomrc2 het volgende:
waarom ligt nix steed verkeertom op z'n bed ?
wordt uitgesteldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:05 schreef lorence1 het volgende:
ze vervelen zich dus.... vraaggesprek met dennix
Is dat zo, ik dacht geheel DOB.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging toch alleen om Ymke en Amina?
Ja, vreselijk irritant. Ik opende er speciaal vanwege Uniekhoorns vraag al een bij 292 posts, maar de boel bleef gewoon hangen en ik moest IE afsluiten en weer Fok laden. Toen bleef de boel nog eens een minuutje of wat hangen voor ik mijn eigen COS in konquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP![]()
Wat vreemd dat gedoe met het openen van een OP.![]()
Maar hij heeft toch geen ceepees meer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
Brian gaat bellen dus de stand is -50 cp. Ik weet niet wie het bijhield, maarre bij deze.
Ik hoorde er nog zat rammelen in zijn sok dus geen idee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch geen ceepees meer?![]()
Min 50 zei ze ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch geen ceepees meer?![]()
Mooi gevondenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
Ff serieus, ik wil echt een zangverbod in dat hok........ die stem van Nadia.... gaat door merg en been, dat nasale gebalk van Amanda, gatver!
Ik weet het niet precies maar het heeft te maken met een rel op Nowlive tussen Stanley en Bianca volgens mij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt?? Ik heb het gemist!
Nope wit plaatje alleenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef HoneyBunny het volgende:
FF offtopic
He, ik zie mn avatar niet meer!! Zien jullie die van mij wel???
(ben echt een kneus met mn laptop... )
Scherp Donny.quote:
Ik zie je avatar wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef HoneyBunny het volgende:
FF offtopic
He, ik zie mn avatar niet meer!! Zien jullie die van mij wel???
(ben echt een kneus met mn laptop... )
Blijkbaar hebben Amina (geeft visagieles aan Amanda) en Ymke met DOB gebroken, ze zouden met een verklaring komen, alleen ging nowlive toen uit de lucht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt?? Ik heb het gemist!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel brieven komen waarin Lieke's ware aard, afgunst en jaloezie, wordt vermeldt. Verder zal ze ook wel in de populariteitspoll dalen.
Het is een verloren zaak voor haar want Huub staat sowieso in de finale. Dat is het draaiboek van de Febo. Bij Jaap dekking zoeken om vervolgens Huub naar huis te sturen gaat hem niet worden.
the church of the holy kubatzquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Nettie is ook al een heilige!
Thanks, ik ga het effe repareren.. als ik niet meer terug komt is mn computer afgebrand (ja dat kan ik bij het aanpassen van mijn avatar... heb ooit vlammen uit een stoomstrijkijzer gebuld met water laten komen, heeb al een keer mijn eigen haar in de brand gestoken enz. enz. dus ik kijk nergens meer van op... heb standaard een brandblusser in mn handtas zitten....quote:
*zwaai* Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
Ik hou het voor gezien, sterkte voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen.![]()
ik zie 'm gewoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het effe repareren.. als ik niet meer terug komt is mn computer afgebrand (ja dat kan ik bij het aanpassen van mijn avatar... heb ooit vlammen uit een stoomstrijkijzer gebuld met water laten komen, heeb al een keer mijn eigen haar in de brand gestoken enz. enz. dus ik kijk nergens meer van op... heb standaard een brandblusser in mn handtas zitten....)
Bewust nu de punten uitgeven. En als straks de punten nodig zijn, roept hij gewoon "Ik heb ze niet meer". De bekende tactiek van Brian, sneaky !quote:
doe maar niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het effe repareren.. als ik niet meer terug komt is mn computer afgebrand (ja dat kan ik bij het aanpassen van mijn avatar... heb ooit vlammen uit een stoomstrijkijzer gebuld met water laten komen, heeb al een keer mijn eigen haar in de brand gestoken enz. enz. dus ik kijk nergens meer van op... heb standaard een brandblusser in mn handtas zitten....)
Ja maar die sok rammelde als een gek, dus er zaten er nog zat in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
OK hij had nog 50! - 300
Das vermoed ik ook zn stijl ! Sneeak!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bewust nu de punten uitgeven. En als straks de punten nodig zijn, roept hij gewoon "Ik heb ze niet meer". De bekende tactiek van Brian, sneaky !
Ik snap er niets van... zelf zie ik m ook niet.... Laat m wel effe zo... wit met een rood kruisje is ook best stoerquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bewust nu de punten uitgeven. En als straks de punten nodig zijn, roept hij gewoon "Ik heb ze niet meer". De bekende tactiek van Brian, sneaky !
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:22 schreef Dreamboy het volgende:
Huub blijf nog even binnen hangen Lieke komt ook weer binnen en ze rent naar het kantor en hier zit ze dan.
[ afbeelding ]
Huub die wilde achter de pc gaan zitten
Is dat een nieuw woord voor knallenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:26 schreef chufi het volgende:
Nix wil weer kletsen
En ik ben het met Huub eens. Hij zet op een rijtje wat hij allemaal heeft gemist en met wat voor reden, en ze haalt alles omlaag alsof hij erover zit te drammen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat Lieke het karten heeft gekregen.
Lieke protesteert, dat ze er voor heeft moeten betalen.
Huub zegt "Jesus Christ" en vindt dat ze zeurt
Hij is echt triester dan triestquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
Hij smeekt haar zowat dat ze naar zijn bed moet komen.
Inderdaad,tijdens de laatste ruzie hoor je Huub wel duizend keer zijn punt er door willen drukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat zit jij te fitten op Lieke zeg. Ze renden gewoon lachend naar de pc 'wie er het eerst was', je hoort Huub toch niet klagen? Die heeft z'n bekkie wel bij zich hoor
Jullie moeten uitkijken dat jullie niet zo idolaat van Huub worden dat jullie straks voor hem gaan bepalen hoe hij zich voelt, of hoe zijn tegenspelers tegen hem aan kijken. Alles wordt verdraait en/of gespeculeerd in het adoreren van Huub, soms echt zo overdreven dat het bijna eng wordt. Als iemand 'hoi Huub' zegt staat hier: iemand zei heel venijnig 'hoi huub' tegen Huub, vol afgunst etc. Terwijl ik dat totaal niet hoor, zie ik best vaak hier.
maar geeft ze wel vaak weg. Brain en Amanda krijgen volgens mij de meeste stemmingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef avonne het volgende:
hoezo speelt Huub zelden "hard ball"? Hij heeft altijd de grootste mond bij stemmingen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:32 schreef Scandalous het volgende:
Kunnen Huub Jaap en Lieke niet even langskomen? Dennis heeft nu toch geen fuck te doen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik ben het met Huub eens. Hij zet op een rijtje wat hij allemaal heeft gemist en met wat voor reden, en ze haalt alles omlaag alsof hij erover zit te drammen.
Omdat Naad overdag maar aardig tegen hem blijft doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:34 schreef chufi het volgende:
Hij blijft maar doorgaan met het stalken van Naad
En ze is ook nog maagd. Brrrrian en zijn brotha kreeg ze gratis mee op de bonuspunten van de AH.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Nettie is ook al een heilige!
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad,tijdens de laatste ruzie hoor je Huub wel duizend keer zijn punt er door willen drukken.
De sfeer tussen Huub en Lieke is inderdaad niet goed maar Lieke krijgt daar de schuld van.Bij Huub en Lieke is het gewoon ook: waar 2 kijven hebben er 2 schuld.
Je geeft Brian en broer te veel credit... Aanbieding bij de Aldi wil ik nog wel in meegaan, maar de bonuspunten van de AH zijn toch wel een beetje te hoog gegrepen voor Brian...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En ze is ook nog maagd. Brrrrian en zijn brotha kreeg ze gratis mee op de bonuspunten van de AH.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.
Ja ik snap het ook niet hoor... laat m maar effe zo... mn avatar is nu gewoon wit met kruisje, best leuk!quote:
De febo zou toch uitzoeken hoe het zit met die gejatte contactpunten van brrrrrrian.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap had destijds hetzelfde ook al voorgesteld met Dennix. Toen durfe Dennix het niet aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Ik vind het wel een beetje wrang dat Jaap nu met het plan komt om consequent alles te blokken tenzij één van hun drieën het krijgt.
Het was juist Jaap die de AAP-stemming verpestte waardoor Huub zich voornam alles te blokken.
Nadia zegt ook steeds dat ze niets met hem wil, maar daarna volgt vervolgens "Ik ben zooooo gek op jou"-onzin, dus die jongen snapt het ook niet meer... Is NEE nou JA? Of is JA nou NEE? Is verliefd op Luc nou verliefd op Luc of verliefd op Dennis?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Nadia blijft maar zeggen ik wil slapen en hij laat haar maar niet met rust
Volgens mij moeten ze heel veel filmpjes terugkijken ivm Brians verleden!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo zou toch uitzoeken hoe het zit met die gejatte contactpunten van brrrrrrian.![]()
Klopt! Maar hou dan de eer aan jezelf en zeg dat je niet meer gek bent op haar. Maar nee, nix blijft als een hondje achter haar aanlopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nadia zegt ook steeds dat ze niets met hem wil, maar daarna volgt vervolgens "Ik ben zooooo gek op jou"-onzin, dus die jongen snapt het ook niet meer... Is NEE nou JA? Of is JA nou NEE? Is verliefd op Luc nou verliefd op Luc of verliefd op Dennis?
Ik snap het ook niet meer... maar ik heb het dan ook al opgegeven...![]()
Ze moeten hem gewoon die sok in laten leveren, probleem opgelost!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze heel veel filmpjes terugkijken ivm Brians verleden!!
Das toch al jaren terug ?? of heb ik het misquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:50 schreef BarryK het volgende:
Jammer dat Huub die actie niet heeft uitgevoerd door de 12 uur te faken
Was geniaal geweest, zo veel opschudding had dat veroorzaakt.
Vreselijk die kleine worstehandjes, en dan ook nog zo'n giga ring om 1 van die saucijsestompjes.quote:
Ik zeg niet dat er helemaal geen reacties komen als Huub irritant is.Ik ben het wel met Taurus eens dat men van Huub heel veel door de vingers ziet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.
Wat Lieke betreft, veek mensen (waaronder ikzelf) vinden haar gewoon steeds vaker irritant. Van de week realiseerde ik me dat het vaak ook komt door dat betweterige toontje, maar dat is het niet alleen. De laatste tijd is ze gewoon steeds kattiger. Zal er best mee te maken hebben dat het tussen hen niet lekker gaat, tuurlijk, het is alleen dat het nu erg opvalt. Huubfan of niet...
Ik denk eerder een koude kont die niet verwarmt wordt.quote:
Vorst aan de grond....hij gaat dus een longpleuris oplopen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Wat gaat die dorpsgek doen ?
Oh ja dat zei Brian nog tegen hem in de kapsalone .. ..Doe je de jacuzzi nog dicht ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:54 schreef diedirk het volgende:
Waarom doet Denix de jaciuuzzi niet dicht?!
Hij heeft he toch laatst gebruikt?1
Plasma!
Ze negeren hem allen zo'n beetje , behalve naad praat nog een beetje met hem..Zoals nu , maar ze spuugt hem uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:57 schreef diedirk het volgende:
Waarom zijn ze nu gestopt met bashen Denix?
Het 5-2 ging toch ook weken door.
Heeft FEBO wwer beslist dat het 4-3 moet worden wat treurig zeg
Ik vind hem wel stoer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor... laat m maar effe zo... mn avatar is nu gewoon wit met kruisje, best leuk!![]()
Maar dan wel met Japio .. ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:00 schreef AnTjUh het volgende:
ooowww dennis gaat iets geks bedenken
KKNALLUHHHHHHH
Nou dat gaat wel ff duren dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze heel veel filmpjes terugkijken ivm Brians verleden!!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Dennis voor de vierde keer vanavond in "ik-val-ter-plekke-in-slaap" houding
Hij is echt zwaar gestoord.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:03 schreef schatje het volgende:
Bashen is niet nodig. Hij zet zichzelf al voor lul.
Ik denk dat negeren nog erger is dan bashen, alleen als streamer en of forumlezer is het wat saai.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze negeren hem allen zo'n beetje , behalve naad praat nog een beetje met hem..Zoals nu , maar ze spuugt hem uit
Dit is pas tv maken......veeg me opquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
OMG...en elke keer als je denkt het kan niet erger met die ziel...
haha, heel goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef lorence1 het volgende:
zal die zo wel weer in zijn uppie gaan zingen
en ja dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef lorence1 het volgende:
zal die zo wel weer in zijn uppie gaan zingen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef chufi het volgende:
Iemand gezien dat ie nou te veel gezopen heeft ??
iedereen loopt weg en dat vindt hij niet leuk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef diedirk het volgende:
Waarom bashen ze Dennis niet ?
Hij is nu zieliger dan ooit..probeert Huub na te doen met zijn vijver....
Ik vind dat jij een onmiddelijke ban moet krijgen. Hoe durf je!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou hier komt tie, ik ga wat lelijks zeggen over Huub :
Huub danst als iemand van de josti band!
Ja zij zal zelf es wat leuks verzinnen...........Dit is nou echt een LEUKE actiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
Lieke "nou, lekker... al die algen in de jacuzzi"
Kom je ophalen met de bulldozer...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is pas tv maken......veeg me op![]()
ja, dit vond ik ook wel weer grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
Voor de derde keer deze week heb ik compleet de slappe lach van Dennix, djezus wat een sukkel/kneus/loser eerste klas![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom je ophalen met de bulldozer...
Zwaai ik ff naar Liekequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:21 schreef Maria44 het volgende:
Huub en Jaap in de mb. Lieke gaat slapen, Huub vraagt een kus maar ze zwaait naar hem.
![]()
zeg dat nou niet tge vaak, straks breng je febo nog aan het twijfelen omtrent vertrekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
Voor de derde keer deze week heb ik compleet de slappe lach van Dennix, djezus wat een sukkel/kneus/loser eerste klas![]()
![]()
![]()
Dat gaat je als vader of moeder toch door merg en been als je kind zo labiel doet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
B: Dennis collect call van je ouders. Ik vraag me af wat zijn ouders er van vinden
N: Die zeggen kom naar huis toe voor je jezelf nog meer voor schut zet.
het ene kind hongert zich bijna dood, de ander zet zich voor lul op televisiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat gaat je als vader of moeder toch door merg en been als je kind zo labiel doet.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Zwaai ik ff naar Lieke [ afbeelding ]
Zijn daar toernooien van dan ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:29 schreef SiRojK het volgende:
Iemand hier al wel eens een scrabble toernooi gewonnen? Ik kan me echt niet inbeelden hoe zo'n feest zou zijn!
Je laat me schrikkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De volgende terror-actie van Dennix !
[ afbeelding ]
ik hoop dat huub en jaap hetzienquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gellof het zelf ook niet meer, maar kijk een Looser op het gras
Dat kan een longontsteking opleveren,dus naar huisquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met z'n blote voeten op het koude gras .......
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gellof het zelf ook niet meer, maar kijk een Looser op het gras
Wanhoopsdaad....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met z'n blote voeten op het koude gras .......
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
Hup, die bal in de vijver, dat is ondertussen een traditie![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef riri het volgende:
is dit een opname in die tuin van iemand uit een zwakzinnigengesticht?
volgens mij is hij al ernstig ziekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef lorence1 het volgende:
hij hoopt dat ie zo ziek wordt dat hij de kooi moet verlaten....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het einde van een potje voetbal ...... midden in de grote plas .....
[ afbeelding ]
en naar ik hoop voormalig bewoner van DGKquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef chufi het volgende:
Dit zijn de beelden van voormalig pupilietje Ajax /Feyenoord en een wannabe popstar
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:37 schreef dgk_fan het volgende:
En WEER lachwekkende tv DOOR DENNIS !!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |