Ik denk dat negeren nog erger is dan bashen, alleen als streamer en of forumlezer is het wat saai.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze negeren hem allen zo'n beetje , behalve naad praat nog een beetje met hem..Zoals nu , maar ze spuugt hem uit
Dit is pas tv maken......veeg me opquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
OMG...en elke keer als je denkt het kan niet erger met die ziel...
haha, heel goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef lorence1 het volgende:
zal die zo wel weer in zijn uppie gaan zingen
en ja dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef lorence1 het volgende:
zal die zo wel weer in zijn uppie gaan zingen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef chufi het volgende:
Iemand gezien dat ie nou te veel gezopen heeft ??
iedereen loopt weg en dat vindt hij niet leuk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef diedirk het volgende:
Waarom bashen ze Dennis niet ?
Hij is nu zieliger dan ooit..probeert Huub na te doen met zijn vijver....
Ik vind dat jij een onmiddelijke ban moet krijgen. Hoe durf je!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou hier komt tie, ik ga wat lelijks zeggen over Huub :
Huub danst als iemand van de josti band!
Ja zij zal zelf es wat leuks verzinnen...........Dit is nou echt een LEUKE actiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
Lieke "nou, lekker... al die algen in de jacuzzi"
Kom je ophalen met de bulldozer...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit is pas tv maken......veeg me op![]()
ja, dit vond ik ook wel weer grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
Voor de derde keer deze week heb ik compleet de slappe lach van Dennix, djezus wat een sukkel/kneus/loser eerste klas![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom je ophalen met de bulldozer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |