quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:32 schreef Scandalous het volgende:
Kunnen Huub Jaap en Lieke niet even langskomen? Dennis heeft nu toch geen fuck te doen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik ben het met Huub eens. Hij zet op een rijtje wat hij allemaal heeft gemist en met wat voor reden, en ze haalt alles omlaag alsof hij erover zit te drammen.
Omdat Naad overdag maar aardig tegen hem blijft doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:34 schreef chufi het volgende:
Hij blijft maar doorgaan met het stalken van Naad
En ze is ook nog maagd. Brrrrian en zijn brotha kreeg ze gratis mee op de bonuspunten van de AH.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Nettie is ook al een heilige!
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad,tijdens de laatste ruzie hoor je Huub wel duizend keer zijn punt er door willen drukken.
De sfeer tussen Huub en Lieke is inderdaad niet goed maar Lieke krijgt daar de schuld van.Bij Huub en Lieke is het gewoon ook: waar 2 kijven hebben er 2 schuld.
Je geeft Brian en broer te veel credit... Aanbieding bij de Aldi wil ik nog wel in meegaan, maar de bonuspunten van de AH zijn toch wel een beetje te hoog gegrepen voor Brian...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En ze is ook nog maagd. Brrrrian en zijn brotha kreeg ze gratis mee op de bonuspunten van de AH.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.
Ja ik snap het ook niet hoor... laat m maar effe zo... mn avatar is nu gewoon wit met kruisje, best leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |