Zwaai ik ff naar Liekequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:21 schreef Maria44 het volgende:
Huub en Jaap in de mb. Lieke gaat slapen, Huub vraagt een kus maar ze zwaait naar hem.
![]()
zeg dat nou niet tge vaak, straks breng je febo nog aan het twijfelen omtrent vertrekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
Voor de derde keer deze week heb ik compleet de slappe lach van Dennix, djezus wat een sukkel/kneus/loser eerste klas![]()
![]()
![]()
Dat gaat je als vader of moeder toch door merg en been als je kind zo labiel doet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
B: Dennis collect call van je ouders. Ik vraag me af wat zijn ouders er van vinden
N: Die zeggen kom naar huis toe voor je jezelf nog meer voor schut zet.
het ene kind hongert zich bijna dood, de ander zet zich voor lul op televisiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat gaat je als vader of moeder toch door merg en been als je kind zo labiel doet.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Zwaai ik ff naar Lieke [ afbeelding ]
Zijn daar toernooien van dan ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:29 schreef SiRojK het volgende:
Iemand hier al wel eens een scrabble toernooi gewonnen? Ik kan me echt niet inbeelden hoe zo'n feest zou zijn!
Je laat me schrikkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De volgende terror-actie van Dennix !
[ afbeelding ]
ik hoop dat huub en jaap hetzienquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gellof het zelf ook niet meer, maar kijk een Looser op het gras
Dat kan een longontsteking opleveren,dus naar huisquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met z'n blote voeten op het koude gras .......
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gellof het zelf ook niet meer, maar kijk een Looser op het gras
Wanhoopsdaad....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met z'n blote voeten op het koude gras .......
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:37 schreef Kaleddis het volgende:
Hup, die bal in de vijver, dat is ondertussen een traditie![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:35 schreef riri het volgende:
is dit een opname in die tuin van iemand uit een zwakzinnigengesticht?
volgens mij is hij al ernstig ziekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:38 schreef lorence1 het volgende:
hij hoopt dat ie zo ziek wordt dat hij de kooi moet verlaten....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het einde van een potje voetbal ...... midden in de grote plas .....
[ afbeelding ]
en naar ik hoop voormalig bewoner van DGKquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:41 schreef chufi het volgende:
Dit zijn de beelden van voormalig pupilietje Ajax /Feyenoord en een wannabe popstar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |