quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:32 schreef Scandalous het volgende:
Kunnen Huub Jaap en Lieke niet even langskomen? Dennis heeft nu toch geen fuck te doen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik ben het met Huub eens. Hij zet op een rijtje wat hij allemaal heeft gemist en met wat voor reden, en ze haalt alles omlaag alsof hij erover zit te drammen.
Omdat Naad overdag maar aardig tegen hem blijft doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:34 schreef chufi het volgende:
Hij blijft maar doorgaan met het stalken van Naad
En ze is ook nog maagd. Brrrrian en zijn brotha kreeg ze gratis mee op de bonuspunten van de AH.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Nettie is ook al een heilige!
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad,tijdens de laatste ruzie hoor je Huub wel duizend keer zijn punt er door willen drukken.
De sfeer tussen Huub en Lieke is inderdaad niet goed maar Lieke krijgt daar de schuld van.Bij Huub en Lieke is het gewoon ook: waar 2 kijven hebben er 2 schuld.
Je geeft Brian en broer te veel credit... Aanbieding bij de Aldi wil ik nog wel in meegaan, maar de bonuspunten van de AH zijn toch wel een beetje te hoog gegrepen voor Brian...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En ze is ook nog maagd. Brrrrian en zijn brotha kreeg ze gratis mee op de bonuspunten van de AH.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.
Ja ik snap het ook niet hoor... laat m maar effe zo... mn avatar is nu gewoon wit met kruisje, best leuk!quote:
De febo zou toch uitzoeken hoe het zit met die gejatte contactpunten van brrrrrrian.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bewust nu de punten uitgeven. En als straks de punten nodig zijn, roept hij gewoon "Ik heb ze niet meer". De bekende tactiek van Brian, sneaky !
Jaap had destijds hetzelfde ook al voorgesteld met Dennix. Toen durfe Dennix het niet aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Ik vind het wel een beetje wrang dat Jaap nu met het plan komt om consequent alles te blokken tenzij één van hun drieën het krijgt.
Het was juist Jaap die de AAP-stemming verpestte waardoor Huub zich voornam alles te blokken.
Nadia zegt ook steeds dat ze niets met hem wil, maar daarna volgt vervolgens "Ik ben zooooo gek op jou"-onzin, dus die jongen snapt het ook niet meer... Is NEE nou JA? Of is JA nou NEE? Is verliefd op Luc nou verliefd op Luc of verliefd op Dennis?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
Nadia blijft maar zeggen ik wil slapen en hij laat haar maar niet met rust
Volgens mij moeten ze heel veel filmpjes terugkijken ivm Brians verleden!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo zou toch uitzoeken hoe het zit met die gejatte contactpunten van brrrrrrian.![]()
Klopt! Maar hou dan de eer aan jezelf en zeg dat je niet meer gek bent op haar. Maar nee, nix blijft als een hondje achter haar aanlopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nadia zegt ook steeds dat ze niets met hem wil, maar daarna volgt vervolgens "Ik ben zooooo gek op jou"-onzin, dus die jongen snapt het ook niet meer... Is NEE nou JA? Of is JA nou NEE? Is verliefd op Luc nou verliefd op Luc of verliefd op Dennis?
Ik snap het ook niet meer... maar ik heb het dan ook al opgegeven...![]()
Ze moeten hem gewoon die sok in laten leveren, probleem opgelost!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze heel veel filmpjes terugkijken ivm Brians verleden!!
Das toch al jaren terug ?? of heb ik het misquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:50 schreef BarryK het volgende:
Jammer dat Huub die actie niet heeft uitgevoerd door de 12 uur te faken
Was geniaal geweest, zo veel opschudding had dat veroorzaakt.
Vreselijk die kleine worstehandjes, en dan ook nog zo'n giga ring om 1 van die saucijsestompjes.quote:
Ik zeg niet dat er helemaal geen reacties komen als Huub irritant is.Ik ben het wel met Taurus eens dat men van Huub heel veel door de vingers ziet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook vaak genoeg gezegd hoor. Als Huub zich weer eens als een eikel gedraagt dan komen mensen er hier ook gewoon voor uit. Lees vaak zat dat Huub zich als een zak heeft gedragen.
Wat Lieke betreft, veek mensen (waaronder ikzelf) vinden haar gewoon steeds vaker irritant. Van de week realiseerde ik me dat het vaak ook komt door dat betweterige toontje, maar dat is het niet alleen. De laatste tijd is ze gewoon steeds kattiger. Zal er best mee te maken hebben dat het tussen hen niet lekker gaat, tuurlijk, het is alleen dat het nu erg opvalt. Huubfan of niet...
Ik denk eerder een koude kont die niet verwarmt wordt.quote:
Vorst aan de grond....hij gaat dus een longpleuris oplopen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Wat gaat die dorpsgek doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |