wat was er dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft het over Bianca van DOB is er al wat bekend over de verklaring die ze zouden geven??? Over het niet meer in de kooi verschijnen!!!
die wil ook bellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat kwam Brian nou vragen?
Ik heb er niks meer over gehoord. We moeten wachten tot maandag, als ze niet komen weten we het zeker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft het over Bianca van DOB is er al wat bekend over de verklaring die ze zouden geven??? Over het niet meer in de kooi verschijnen!!!
Ik denk dat Amanda Mananda wil bellen.quote:
Ging toch alleen om Ymke en Amina?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er niks meer over gehoord. We moeten wachten tot maandag, als ze niet komen weten we het zeker.
Omdat ze vreselijk uit haar bek meurtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:58 schreef Nomrc2 het volgende:
waarom ligt nix steed verkeertom op z'n bed ?
wordt uitgesteldquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:05 schreef lorence1 het volgende:
ze vervelen zich dus.... vraaggesprek met dennix
Is dat zo, ik dacht geheel DOB.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging toch alleen om Ymke en Amina?
Ja, vreselijk irritant. Ik opende er speciaal vanwege Uniekhoorns vraag al een bij 292 posts, maar de boel bleef gewoon hangen en ik moest IE afsluiten en weer Fok laden. Toen bleef de boel nog eens een minuutje of wat hangen voor ik mijn eigen COS in konquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP![]()
Wat vreemd dat gedoe met het openen van een OP.![]()
Maar hij heeft toch geen ceepees meer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
Brian gaat bellen dus de stand is -50 cp. Ik weet niet wie het bijhield, maarre bij deze.
Ik hoorde er nog zat rammelen in zijn sok dus geen idee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch geen ceepees meer?![]()
Min 50 zei ze ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch geen ceepees meer?![]()
Mooi gevondenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
Ff serieus, ik wil echt een zangverbod in dat hok........ die stem van Nadia.... gaat door merg en been, dat nasale gebalk van Amanda, gatver!
Ik weet het niet precies maar het heeft te maken met een rel op Nowlive tussen Stanley en Bianca volgens mij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt?? Ik heb het gemist!
Nope wit plaatje alleenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef HoneyBunny het volgende:
FF offtopic
He, ik zie mn avatar niet meer!! Zien jullie die van mij wel???
(ben echt een kneus met mn laptop... )
Scherp Donny.quote:
Ik zie je avatar wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef HoneyBunny het volgende:
FF offtopic
He, ik zie mn avatar niet meer!! Zien jullie die van mij wel???
(ben echt een kneus met mn laptop... )
Blijkbaar hebben Amina (geeft visagieles aan Amanda) en Ymke met DOB gebroken, ze zouden met een verklaring komen, alleen ging nowlive toen uit de lucht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurt?? Ik heb het gemist!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel brieven komen waarin Lieke's ware aard, afgunst en jaloezie, wordt vermeldt. Verder zal ze ook wel in de populariteitspoll dalen.
Het is een verloren zaak voor haar want Huub staat sowieso in de finale. Dat is het draaiboek van de Febo. Bij Jaap dekking zoeken om vervolgens Huub naar huis te sturen gaat hem niet worden.
the church of the holy kubatzquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Nettie is ook al een heilige!
Thanks, ik ga het effe repareren.. als ik niet meer terug komt is mn computer afgebrand (ja dat kan ik bij het aanpassen van mijn avatar... heb ooit vlammen uit een stoomstrijkijzer gebuld met water laten komen, heeb al een keer mijn eigen haar in de brand gestoken enz. enz. dus ik kijk nergens meer van op... heb standaard een brandblusser in mn handtas zitten....quote:
*zwaai* Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef beequeen het volgende:
Ik hou het voor gezien, sterkte voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen.![]()
ik zie 'm gewoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het effe repareren.. als ik niet meer terug komt is mn computer afgebrand (ja dat kan ik bij het aanpassen van mijn avatar... heb ooit vlammen uit een stoomstrijkijzer gebuld met water laten komen, heeb al een keer mijn eigen haar in de brand gestoken enz. enz. dus ik kijk nergens meer van op... heb standaard een brandblusser in mn handtas zitten....)
Bewust nu de punten uitgeven. En als straks de punten nodig zijn, roept hij gewoon "Ik heb ze niet meer". De bekende tactiek van Brian, sneaky !quote:
doe maar niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het effe repareren.. als ik niet meer terug komt is mn computer afgebrand (ja dat kan ik bij het aanpassen van mijn avatar... heb ooit vlammen uit een stoomstrijkijzer gebuld met water laten komen, heeb al een keer mijn eigen haar in de brand gestoken enz. enz. dus ik kijk nergens meer van op... heb standaard een brandblusser in mn handtas zitten....)
Ja maar die sok rammelde als een gek, dus er zaten er nog zat in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
OK hij had nog 50! - 300
Das vermoed ik ook zn stijl ! Sneeak!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bewust nu de punten uitgeven. En als straks de punten nodig zijn, roept hij gewoon "Ik heb ze niet meer". De bekende tactiek van Brian, sneaky !
Ik snap er niets van... zelf zie ik m ook niet.... Laat m wel effe zo... wit met een rood kruisje is ook best stoerquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bewust nu de punten uitgeven. En als straks de punten nodig zijn, roept hij gewoon "Ik heb ze niet meer". De bekende tactiek van Brian, sneaky !
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:22 schreef Dreamboy het volgende:
Huub blijf nog even binnen hangen Lieke komt ook weer binnen en ze rent naar het kantor en hier zit ze dan.
[ afbeelding ]
Huub die wilde achter de pc gaan zitten
Is dat een nieuw woord voor knallenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:26 schreef chufi het volgende:
Nix wil weer kletsen
En ik ben het met Huub eens. Hij zet op een rijtje wat hij allemaal heeft gemist en met wat voor reden, en ze haalt alles omlaag alsof hij erover zit te drammen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:25 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat Lieke het karten heeft gekregen.
Lieke protesteert, dat ze er voor heeft moeten betalen.
Huub zegt "Jesus Christ" en vindt dat ze zeurt
Hij is echt triester dan triestquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
Hij smeekt haar zowat dat ze naar zijn bed moet komen.
Inderdaad,tijdens de laatste ruzie hoor je Huub wel duizend keer zijn punt er door willen drukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat zit jij te fitten op Lieke zeg. Ze renden gewoon lachend naar de pc 'wie er het eerst was', je hoort Huub toch niet klagen? Die heeft z'n bekkie wel bij zich hoor
Jullie moeten uitkijken dat jullie niet zo idolaat van Huub worden dat jullie straks voor hem gaan bepalen hoe hij zich voelt, of hoe zijn tegenspelers tegen hem aan kijken. Alles wordt verdraait en/of gespeculeerd in het adoreren van Huub, soms echt zo overdreven dat het bijna eng wordt. Als iemand 'hoi Huub' zegt staat hier: iemand zei heel venijnig 'hoi huub' tegen Huub, vol afgunst etc. Terwijl ik dat totaal niet hoor, zie ik best vaak hier.
maar geeft ze wel vaak weg. Brain en Amanda krijgen volgens mij de meeste stemmingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:31 schreef avonne het volgende:
hoezo speelt Huub zelden "hard ball"? Hij heeft altijd de grootste mond bij stemmingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |