Cantal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef riri het volgende:
hoe heet ze ook al weer die naast huub staat?...ze zegt dat ze een heel goede tactiek heeft voor Huub in het spel....
Dat heb ik alleen nog maar mee gemaakt met wat Poolse vrienden, die drinken wodka, en ik normaal een biertjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Nostalgist, Cc en Ruud, ik moet bekennen dat ik ook een keer dronken de polonaise heb gelopen, gelukkig wist ik er de volgende dag niks meer van.![]()
Traag????? FOK is sneller dan ik me kan herrinneren maar ik mag de goden niet verzoeken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
mijn hemel wat is FOK! traag.... ik kan niet eens een OP maken......
De partydame zei net ook al: jij op 1 en Brian nog alarmschijf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:13 schreef chufi het volgende:
T zou leuk zijn als de sales ook gewoon de popipoll bevestigen en dan Huub 78% en Brian 22%
Huh? Het gaat nu zo goed dat binnen twee seconden het scherm vernieuwd is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
mijn hemel wat is FOK! traag.... ik kan niet eens een OP maken......
De voorpagina loopt bij mij steeds vast en dat heb ik nog niet eerder ervarenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Traag????? FOK is sneller dan ik me kan herrinneren maar ik mag de goden niet verzoeken.![]()
+1quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Lieke.
Je kunt hem downloaden van de Tien site.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef Taurus het volgende:
Staat die single van Huub al ergens op youtube of clipser? Want ik kan het daar niet vinden, heeft iemand 'n linkje?![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
Vind je het gek, hij is in gesprek met Brian, wat een lul zeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:15 schreef schatje het volgende:
Zoon van Joop heeft het over keel door snijden van Huub als hij erin zou zitten.
http://www.radio538.nl/web/show/id=44962/bundleid=88649quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef Taurus het volgende:
Staat die single van Huub al ergens op youtube of clipser? Want ik kan het daar niet vinden, heeft iemand 'n linkje?![]()
Brian gaf hem gelijk een omhelzing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij is in gesprek met Brian, wat een lul zeg.
Ja maar ik ga er natuurlijk geen euro voor betalen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt hem downloaden van de Tien site.
Nostalgisch proramma: Zo vader zo zoon......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij is in gesprek met Brian, wat een lul zeg.
Edit: Of zei hij het direct tegen Huub?
Boofuckingboo. Zo'n hekel aan mensen die zichzelf op basis van hun achtergrond al meteen in de underdog positie plaatsen en zo dus altijd een excuus achter de hand hebben. Dat irriteert mij nou.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Brian zegt dat het publiek minder met hem heeft omdat ie half Antiliaan is.
Het nummer groeit inderdaad.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
De plaat van huub word steeds leuker,vooral als je bezopen ben en de tent gaat dicht.Kan iedereen dit zingen.
Hoe puberaal ben je als je de diepte van je liefde afmeet aan je aantal keren seks per week.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef schatje het volgende:
Brian: "Huub geeft geen mallemoer om Lieke, ze neuken maar 1 a 2 keer in de week, ik en Amanda hebben 6 per week seks".
Wat een flauwe kul, het gaat niet om zijn afkomst, maar om zijn persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Moet dat ? Of is het net als sms -en voor een goed doel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt hem downloaden van de Tien site.
wat irriteerd je precies, zit nl naar brian te luisteren dus mis wat lieke doet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef schatje het volgende:
Brian: "Huub geeft geen mallemoer om Lieke, ze neuken maar 1 a 2 keer in de week, ik en Amanda hebben 6 per week seks".
Agossie, nu al indekken voor het geval dat Huub's single beter verkoopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef schatje het volgende:
Gatverdamme, wat een rat is het ook om tegen een wildvreemde zulke privédingen over Huub en Lieke te vertellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef schatje het volgende:
Man als dit goed gehyped wordt. 538 helpt een handje mee. Dan kan dit een knaller wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het nummer groeit inderdaad.....![]()
![]()
![]()
Precies. Dat dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe puberaal ben je als je de diepte van je liefde afmeet aan je aantal keren seks per week.
En zie daar meteen het verschil in populariteit !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
wat een verschil weer. De manier waarom Brian nu over Huub praat en zo'n 10 minuten geleden hoe Huub over Brian sprak (met respect)
Wat een bullshit. Ik heb Antillianen in de familie. De enige reden dat ik een teringhekel aan Brian heb is omdat hij zo de RAT uithangt, Heeft niks te maken met waar hij vandaan komt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Het hoeft niet, het mag. Het geld is voor Talpa neem ik aan, maw voor JdM.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet dat ? Of is het net als sms -en voor een goed doel?
juistquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Dark het volgende:
[..]
En zie daar meteen het verschil in populariteit !
F*cking RATquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een rat is het ook om tegen een wildvreemde zulke privédingen over Huub en Lieke te vertellen.
Kut Antilliaan![]()
Dat dus, eens een rat altijd een rat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Dark het volgende:
[..]
En zie daar meteen het verschil in populariteit !
Lijkt Calimero wel: zij zijn groot en ik is klein boehoe, het publiek wil me niet en dat terwijl ik toch een lievere vriend ben voor mijn vriendin dan die Nederlanderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een rat is het ook om tegen een wildvreemde zulke privédingen over Huub en Lieke te vertellen.
Kut Antilliaan![]()
Sorry, je begrijpt wel dat ik niet de hele bevolkingsgroep bedoel.quote:
Stuiptrekkingen.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef lorence1 het volgende:
dennix is weer niet weg te slaan bij nad
het nummer van huub is onder haar niveauquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Viel me trouwens op dat Lieke heel blij mee zat te hupsen op de wannebee-hiphop plaat van Brian en stil zat op het nummer van Huub. Ze zat tijdens dat nummer van Huub ook heel druk tegen Huub te doen (waarschijnlijk over het stukje dat zij zong ofzo) en je zag aan het gezicht van Huub dat hij zich na 3 keer echt dood zat te irriteren.
Weer een vooroordeel over dat er alleen Nederlanders in Nederland wonen die allemaal half-Antillianen haten of zo. Hij weet niet wat hij zegt maar hij promoot zich nu helemaal nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb Antillianen in de familie. De enige reden dat ik een teringhekel aan Brian heb is omdat hij zo de RAT uithangt, Heeft niks te maken met waar hij vandaan komt.![]()
Je zou toch gloeiende de hele dag zo'n "zwaan kleef aan" aan je togus hebben hangenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef lorence1 het volgende:
dennix is weer niet weg te slaan bij nad
Zn CP-tjes zijn toch op?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Brian: "Ik ga alle dj's bellen".
Kan VOl die dj's ook niet benaderen?![]()
Ik weet dat je het zo niet bedoelt, maar toch, denk er over na voordat je er zoiets uitflapt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, je begrijpt wel dat ik niet de hele bevolkingsgroep bedoel.![]()
Kut-Brianquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Weer een vooroordeel over dat er alleen Nederlanders in Nederland wonen die allemaal half-Antillianen haten of zo. Hij weet niet wat hij zegt maar hij promoot zich nu helemaal niet![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe die Honeybunny... Bernie und Ert
*kijkt de lama's sorry voor de offtopic*
Heb ik, heb ik!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Je zou toch gloeiende de hele dag zo'n "zwaan kleef aan" aan je togus hebben hangen![]()
Hear ! Hear !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kut-Brian![]()
Ik haat mensen die bij voorbaat al denken dat ze gediscrimineerd worden vanwege hun afkomst.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Viel me trouwens op dat Lieke heel blij mee zat te hupsen op de wannebee-hiphop plaat van Brian en stil zat op het nummer van Huub. Ze zat tijdens dat nummer van Huub ook heel druk tegen Huub te doen (waarschijnlijk over het stukje dat zij zong ofzo) en je zag aan het gezicht van Huub dat hij zich na 3 keer echt dood zat te irriteren.
iemand?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:21 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat irriteert je precies, zit nl naar brian te luisteren dus mis wat lieke doet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb ik, heb ik!!!!![]()
Mijn hond! Loopt heeeeeeeeel de dag achter me aan!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Wat is er toch met haar aan de hand, ze kan spel niet meer van relatie scheiden of zo.
Fotograaf Dennis van Tellingen, de zoon van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
Wie is die vent in die witte jas, ken hem ergens van?
Nee die andere, die lange..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fotograaf Dennis van Tellingen, de zoon van.
Velen van ons willen daar zo min mogelijk aan herinnerd worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
GNA GNA intervieuwt. Velen van ons kennen haar nog![]()
Ja dat is haar stilo. Zij maakt Huub ook met geweld wakker en trekt het dekbed van hem af op zijn uitslaapdag want dan is hij ook gewoon een speler voor haar. Dat gaf ze duidelijk aan toen en ze zouden ieder het spel spelen maar ook samen, dus ja, ieder een eigen mening in het spel en dat zou dan los van de relatie staan. Dat was de afspraak die Lieke maakte toen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof het spel is dat Huub haar afvalt temidden van de groep.
Zijn naam weet ik niet maar hij is van de Strengholt Music Group.quote:
Waren toch leuke streams.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Velen van ons willen daar zo min mogelijk aan herinnerd worden.
Ze kon het niet opbrengen om voor haar vriendje te klappen bij zijn cd-presentatie. Verder vond ze het weer nodig om Huub af te vallen in bijzijn van anderen.quote:
oke, thanksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn naam weet ik niet maar hij is van de Strengholt Music Group.
Hummie Lieke ook niet gok ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:40 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke zou BB helemaal niks vinden....
Lieke: Goh, dat zou ik je niet geven.quote:
Hij is een halve Pool, en bovendien een halve zool.quote:Brian zegt dat het publiek minder met hem heeft omdat ie half Antiliaan is.
quote:Huh? Het gaat nu zo goed dat binnen twee seconden het scherm vernieuwd is
Brian heeft nogal een grote bek, de laatste 2 dagen. Volgens mij stijgt zijn heiligheid hem naar het hoofd. Ik hoop, maar vrees van niet, dat hij eens flink aangepakt wordt.quote:Brian: "Huub geeft geen mallemoer om Lieke, ze neuken maar 1 a 2 keer in de week, ik en Amanda hebben 6 per week seks".
ik heb Brian halverwege uitgezet. Veel te langdradig, hoewel het refrein aardig is. Die van Huub lijkt me wel wat als iedereen dronken op een feestje of in de kroeg is.quote:Kan dat nummer van Brian al niet meer horen.....
Joost en Roel !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef akveor het volgende:
Ficking Hell zet net de streams aan en zie ik ineens Chantal van BB.
Waar zijn Tanja en Monique....? lol
Ik heb ook zo'n ding nu van de baas. Die van mij is beter. Ik ga nu even een capje maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van digitale fotocamera op digitale videocamera via internet in mediaplayer gecapt en als jpeg geupload en deeplink gepubliceerd alhier![]()
Dat is het einde van Huub... bedankt voor de info Chantal... De keus van Jaap en Lieke om Huub er nu uit te stemmen is zo goed als definitief.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
Chantal..... "Ja, dat zeggen ze, dat het publiek bepaalt wie wint"
Het ging over BB, niet over DGK.......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is het einde van Huub... bedankt voor de info Chantal... De keus van Jaap en Lieke om Huub er nu uit te stemmen is zo goed als definitief.
quote:
Zo ken ik haar weer ... altijd haar mond aan het voorbijpratenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is het einde van Huub... bedankt voor de info Chantal... De keus van Jaap en Lieke om Huub er nu uit te stemmen is zo goed als definitief.
Het zou me niet verbazen, dat grietje is zo mediageil als de tering!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik las trouwens van de week op VOL dat er wat aan zit te komen wat waarschijnlijk met Dennis te maken heeft. Bwenniebren had het daarover, alleen ze konden er niets over zeggen. Iedereen speculeerde een beetje in de richting van Dennis (die is volgende week jarig) en zijn zus. Die zal volgende week voor zn verjaardag komen en zij dachten dat zij dan misschien wel een een gastspeler zou kunnen worden.
Ik heb er zo mijn twijfels over, maar je weet het maar nooit...
Volgens mij had ze het over BB.... en bedoelde ze de opmerking dus iets anders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww ja sorry... dat sheit DGK ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het ging over BB, niet over DGK.......![]()
Please, nog een Bax in dat hok trek ik echt niet hoor........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik las trouwens van de week op VOL dat er wat aan zit te komen wat waarschijnlijk met Dennis te maken heeft. Bwenniebren had het daarover, alleen ze konden er niets over zeggen. Iedereen speculeerde een beetje in de richting van Dennis (die is volgende week jarig) en zijn zus. Die zal volgende week voor zn verjaardag komen en zij dachten dat zij dan misschien wel een een gastspeler zou kunnen worden.
Ja las dat ze ook al in een of andere selectie voor GTST zat... dus daarom is da verhaal ook een beetje vaag...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen, dat grietje is zo mediageil als de tering!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo ken ik haar weer ... altijd haar mond aan het voorbijpraten
Ja als het geen roddels zijn dan wordt het te moelijk voor Chantal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Chantal is te dom voor de uitspraken van Jaap.....
Wat een flauwekul,zij staan gewoon te kletsen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Lieke slijmt zonder gêne nu bij Chantal....![]()
Hoezo? Incest is een van de weinige taboes die nog nooit in een reality show zijn vertoondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Please, nog een Bax in dat hok trek ik echt niet hoor........![]()
Hoe serieus neem je jezelf Chantal ?.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Waarom zou de Party het verhaal checken?
Ze hebben het op band, uit de mond van Jaap, en het is sensationeel.
Voor een pulpjournalist is dat een ijzersterk verhaal.
Het is de HP of de Elsevier niet.
Is dat hele beddenprobleem wel opgelost. Kreeg bij het laatste bezoek van zusje BAx de indruk dat Dennis het niet zo erg zou vinden om bij zn zus in bed te liggen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
nog een nutcase erbijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Have funquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja las dat ze ook al in een of andere selectie voor GTST zat... dus daarom is da verhaal ook een beetje vaag...
Jaap vroeg gewoon hoe er steeds iemand uit ging.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over BB.... en bedoelde ze de opmerking dus iets anders.
Ik dacht dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja! Ik zat toen stiekem op mn werk via internet te kijken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef STAP01 het volgende:
Ik plaats mn vraag nog een keer hoor:
Was BB1 trouwens ook al via de livestreams te volgen???
Nu sla je de spijker op de kop! Wat een rare verhouding hebben die 2. Toen zij er was vond ik het net een verliefd paartje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Incest is een van de weinige taboes die nog nooit in een reality show zijn vertoond![]()
Maar je hebt wel gelijk, wat een walgelijk klef stel en dat voor een broer en zus, ik krijg er weer de rillingen van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Is dat hele beddenprobleem wel opgelost. Kreeg bij het laatste bezoek van zusje BAx de indruk dat Dennis het niet zo erg zou vinden om bij zn zus in bed te liggen..
Jezus wat klinkt dat ranzig....![]()
Ze zei het net iets anders. Maar dat heb ik al in een post neergezet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jaap vroeg gewoon hoe er steeds iemand uit ging.
Chantal vertelde gewoon dat bepaalde het publiek.
thanks!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja! Ik zat toen stiekem op mn werk via internet te kijken!![]()
Precies. Niet dat ik op support voor Dennis zit te wachten, maar ik zou best eens beter willen zien hoe die verhouding precies in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nu sla je de spijker op de kop! Wat een rare verhouding hebben die 2. Toen zij er was vond ik het net een verliefd paartje.
Het ging over Huub. Die snapt dat niet (heb het hem vaker horen zeggen), en vindt dat regel 1 van elke journalist "check het verhaal" is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe serieus neem je jezelf Chantal ?.....![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun![]()
http://www.video4all.nl/s(...)OHEN@WYBCfObXBiheZVV
Dat wordt wel lachen, incest en een dubbele eetstoornis in de kooi!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Niet dat ik op support voor Dennis zit te wachten, maar ik zou best eens beter willen zien hoe die verhouding precies in elkaar steekt.
Op zoek naar nieuwe slachtoffers?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dennis is druk in gesprek met 3 dames![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:44 schreef avonne het volgende:
schatje schreef
[..]
Hij is een halve Pool, en bovendien een halve zool.antilliaan, my ass.
ruudpuntenel schreef
[..]
ik wil me nog steeds ziek melden wegens slechte arbeidsomstandigheden en knallende koppijn, RSI, noem maar op, maar ik kom verdomme nauwelijks van de ene pagina naar de andere. PC loopt voortdurend vast.
schatje schreef
[..]
Brian heeft nogal een grote bek, de laatste 2 dagen. Volgens mij stijgt zijn heiligheid hem naar het hoofd. Ik hoop, maar vrees van niet, dat hij eens flink aangepakt wordt.
nostalgist schreef
[..]
ik heb Brian halverwege uitgezet. Veel te langdradig, hoewel het refrein aardig is. Die van Huub lijkt me wel wat als iedereen dronken op een feestje of in de kroeg is.
GNA GNA
Dennis samen met zus in 1 bed, zus vertelt elke dag breeduit over haar problemen 'van vroeger toen ze een eetstoornis had', Nadia stikjaloers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat wordt wel lachen, incest en een dubbele eetstoornis in de kooi!
Ik zie totaal niet waarom nix ook maar enig support zou verdienen. Eigenlijk interressert nix me totaal niets meer. Hij heeft z'n kansen gehad en in 4 maanden weten we eigenlijk niets van hem. Ja dat ie een homoseksuele voetballers is...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Niet dat ik op support voor Dennis zit te wachten, maar ik zou best eens beter willen zien hoe die verhouding precies in elkaar steekt.
Zal wel iets met genen te maken hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe typerend ook: "Schatje, schatje, zeg het gewoon als je het met me uit wil maken"
Zusje heeft voor de audities het script van Dennis gestolen!!!!![]()
In Peking Express was ook zo'n incest-duo. Zoende elkaar vol op de mond enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat wordt wel lachen, incest en een dubbele eetstoornis in de kooi!
En dan daarna een tentje bouwen met zn zus, Nadia gaat een beetje zwaaien met een stijltang en dan komt ze Dennis met een kussen slaan. En dan is het cirkeltje weer rond...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis samen met zus in 1 bed, zus vertelt elke dag breeduit over haar problemen 'van vroeger toen ze een eetstoornis had', Nadia stikjaloers.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Arme Schatje.... je wordt nu zo misbruikt op de streams
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis samen met zus in 1 bed, zus vertelt elke dag breeduit over haar problemen 'van vroeger toen ze een eetstoornis had', Nadia stikjaloers.
Zusje van Melissa de butler.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef StephanL het volgende:
Dennis van Tellingen zoon van die fotograaf?
Wie is die vrouw in die bloementjes jurk? lekker wijf![]()
Heb je dr gebit al gezien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:02 schreef StephanL het volgende:
Dennis van Tellingen zoon van die fotograaf?
Wie is die vrouw in die bloementjes jurk? lekker wijf![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef STAP01 het volgende:
Ik plaats mn vraag nog een keer hoor:
Was BB1 trouwens ook al via de livestreams te volgen???
van Zuijdewijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
De vader van Amanda heet dus Edwin Roy
Leuk type. Ziet er niet zo gerestaureerd uit als haar zus.quote:
Halfbroer van Brian Roy die getrouwd is Nada van Nie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, en die van mij heet Hajle Selassie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze is leuk om te zienquote:
Hij mocht ook al geen kutwijf meer zeggen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Dennix mag geen lekker wijf zeggen van Naad, mooie vrouw moet hij zeggen.
Hij kruipt gelijk in zijn schulp en noemt haar weer baboeeeeeeee.
Ik kan wel janken.![]()
Dennix, hou je bek.
Wel tyfushoer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:08 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij mocht ook al geen kutwijf meer zeggen...![]()
Dat doe ik dan wel voor hem: Wat een kutwijf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:08 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij mocht ook al geen kutwijf meer zeggen...![]()
Hints.... klinkt als.....quote:
Ik op FOK!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:04 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja![]()
Door BB1 ben ik op het www gekomen.
Gaat dus weer uren duren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef Dreamboy het volgende:
Huub tegen Lieke.
Ik wil zo heel even met je kletsen.
ik ook... jammer dat ik toen geen account aangemaakt heb ......quote:
vertel ??!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
weten ze het al van die battle voor 500 CP?
Dacht het niet, he?
Huh ?? wat is je bron ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Dacht het niet, he?
?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Dacht het niet, he?
Welke battle, van de singles?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Dacht het niet, he?
Hij heeft ze niet eens meer toch?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:21 schreef Dark het volgende:
Brian wil de contactpunten wel terug doen.........als het noodzakelijk is![]()
De singleverkoop is een wedloop tussen rivalen Brian en Huub. Het gaat er natuurlijk om wie uiteindelijk de meeste singles weet te verkopen en wie het hoogst eindigt in de charts. De winnaar zal 500 contactpunten rijker zijn!quote:
Dat zijn punten uit de gezamelijke pot, die heeft hij dus wel. Die waren bedoelt op Zdngmw uit te nodigen, dit gaat dus niet meer door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij heeft ze niet eens meer toch?!
Ok, Dank je !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
De singleverkoop is een wedloop tussen rivalen Brian en Huub. Het gaat er natuurlijk om wie uiteindelijk de meeste singles weet te verkopen en wie het hoogst eindigt in de charts. De winnaar zal 500 contactpunten rijker zijn!
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Maaaaaaaaaaar, moet Brian ze nou terugdoen in die pot of mag hij ze in z'n ouwe sok bewaren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn punten uit de gezamelijke pot, die heeft hij dus wel. Die waren bedoelt op Zdngmw uit te nodigen, dit gaat dus niet meer door.
Van mij mag je maar het gaat je wel geld kosten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian wil een fan uitnodigen!
Mag ik???? Dan beloofik plechtig dat ik Brian voor zn bek sla met die slippers van hem, Dennis zal opsluiten in een kast (dan kan hij daar eindelijk uitkomen) en Huub 1 uur lang aan het lachen zal maken
Haar zus evenzo, maar ze ziet het niet zo denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:27 schreef yellowfirst het volgende:
Stichting voor loverboys? Amanda is daar nu toch het slachtoffer van?
quote:
Ik zal de nieuwe single van Huub van 0,99 EURIES wel voor je downloaden ! Oke?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij mag je maar het gaat je wel geld kosten.![]()
![]()
Krentquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik zal de nieuwe single van Huub van 0,99 EURIES wel voor je downloaden ! Oke?![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Amanda wil dus indirect aan zichzelf doneren?
Ik zou geld bij willen om daar binnen te stappen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:29 schreef Dark het volgende:
Vind het echt een dom idee om mensen geld te vragen om in dat hok te kunnen komen, goed doel of niet.
Nou dat is dan simpel, dat zijn er maar een paar, dus dat wordt Netty!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Oooow, het moet dus weer een Brian fan worden........
Zou lachen zijn als hij die punten in moet leveren voor een Huub-fanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Stom idee .Brian vind alles best,duurt maanden voordat ze eruit zijn.Dus hoeft hij de punten nog niet te geven.
Ik weet niet wat kweps is maar ik denk dat ik het ook word.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:34 schreef Dark het volgende:
Ik word een beetje kweps van dat - kijk mij eens goed doen gedrag - van de bewoners.
Jaap is de enige die zich hiervan distantieert.
EN IK WIL DAT BRIAN NU DIE CP'S IN DE POT TERUGDOET!!!!!!!!!!!!!
Oh ja dat ook nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
Dit vind ik wel leuk.
Op voorwaarde dat het iemand is die ze nog nooit gezien hebben, natuurlijk
Die geeft zich dan toch ook niet op daarvoor!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef chufi het volgende:
En wat als die fan niet wil komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |