toen kon je het lonken niet laten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Nostalgist, Cc en Ruud, ik moet bekennen dat ik ook een keer dronken de polonaise heb gelopen, gelukkig wist ik er de volgende dag niks meer van.![]()
Ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is toch goed blijven hangen hè![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Dat nummer van Huub is nog erger dan Jij Bent De Zon van Job van de Bus.![]()
Jij bent ook al een liefhebber van deze gekte van het eerste uur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Nostalgist, Cc en Ruud, ik moet bekennen dat ik ook een keer dronken de polonaise heb gelopen, gelukkig wist ik er de volgende dag niks meer van.![]()
en dat werd een nr 1 hit of niet ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Sorry dat ik je eraan herinner, want dat nummer was al ergquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]! Was ik al helemaal weer vergeten
![]()
Ja ik hoorde het ook. Hij wordt al volop gedraaid in de apres-ski en de mensen gaan dan helemaal los vertelde hijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zijn ze de single van Huub al flink aan het promoten.![]()
Dat zal best maar dat stukje ben ik ook kwijt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
toen kon je het lonken niet laten?
![]()
Als ik het zo lees, zou ik daar ook best de polonaise op kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:06 schreef Nomrc2 het volgende:
Omg
brian rapt op een manier die voor de mobilsatie al uit de mode was
van je ene tweeje drieje viere ene tweeje drieje viere ene tweeje drieje viere ene tweeje drieje viere
Zullen we het er op houden dat ie zn voornaam niet mee heeft ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:07 schreef STAP01 het volgende:
Die Dennis van Tellingen vind ik al net zo'n loser als zijn vader. Ik zat net GTST te kijken en daar komt dan weer een Dennis voorbij en dat vind ik ook al zo'n loser. Wat is dat toch met Dennis?
Wiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we het er op houden dat ie zn voornaam niet mee heeft ...
Partydamequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef riri het volgende:
hoe heet ze ook al weer die naast huub staat?...ze zegt dat ze een heel goede tactiek heeft voor Huub in het spel....
Schuldigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent ook al een liefhebber van deze gekte van het eerste uur.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |