De singleverkoop is een wedloop tussen rivalen Brian en Huub. Het gaat er natuurlijk om wie uiteindelijk de meeste singles weet te verkopen en wie het hoogst eindigt in de charts. De winnaar zal 500 contactpunten rijker zijn!quote:
Dat zijn punten uit de gezamelijke pot, die heeft hij dus wel. Die waren bedoelt op Zdngmw uit te nodigen, dit gaat dus niet meer door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij heeft ze niet eens meer toch?!
Ok, Dank je !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
De singleverkoop is een wedloop tussen rivalen Brian en Huub. Het gaat er natuurlijk om wie uiteindelijk de meeste singles weet te verkopen en wie het hoogst eindigt in de charts. De winnaar zal 500 contactpunten rijker zijn!
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Maaaaaaaaaaar, moet Brian ze nou terugdoen in die pot of mag hij ze in z'n ouwe sok bewaren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn punten uit de gezamelijke pot, die heeft hij dus wel. Die waren bedoelt op Zdngmw uit te nodigen, dit gaat dus niet meer door.
Van mij mag je maar het gaat je wel geld kosten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian wil een fan uitnodigen!
Mag ik???? Dan beloofik plechtig dat ik Brian voor zn bek sla met die slippers van hem, Dennis zal opsluiten in een kast (dan kan hij daar eindelijk uitkomen) en Huub 1 uur lang aan het lachen zal maken
Haar zus evenzo, maar ze ziet het niet zo denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:27 schreef yellowfirst het volgende:
Stichting voor loverboys? Amanda is daar nu toch het slachtoffer van?
quote:
Ik zal de nieuwe single van Huub van 0,99 EURIES wel voor je downloaden ! Oke?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van mij mag je maar het gaat je wel geld kosten.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |