Het ging over BB, niet over DGK.......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is het einde van Huub... bedankt voor de info Chantal... De keus van Jaap en Lieke om Huub er nu uit te stemmen is zo goed als definitief.

quote:

Zo ken ik haar weer ... altijd haar mond aan het voorbijpratenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is het einde van Huub... bedankt voor de info Chantal... De keus van Jaap en Lieke om Huub er nu uit te stemmen is zo goed als definitief.

Het zou me niet verbazen, dat grietje is zo mediageil als de tering!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik las trouwens van de week op VOL dat er wat aan zit te komen wat waarschijnlijk met Dennis te maken heeft. Bwenniebren had het daarover, alleen ze konden er niets over zeggen. Iedereen speculeerde een beetje in de richting van Dennis (die is volgende week jarig) en zijn zus. Die zal volgende week voor zn verjaardag komen en zij dachten dat zij dan misschien wel een een gastspeler zou kunnen worden.
Ik heb er zo mijn twijfels over, maar je weet het maar nooit...

Volgens mij had ze het over BB.... en bedoelde ze de opmerking dus iets anders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]

Owww ja sorry... dat sheit DGK ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het ging over BB, niet over DGK.......![]()

Please, nog een Bax in dat hok trek ik echt niet hoor........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik las trouwens van de week op VOL dat er wat aan zit te komen wat waarschijnlijk met Dennis te maken heeft. Bwenniebren had het daarover, alleen ze konden er niets over zeggen. Iedereen speculeerde een beetje in de richting van Dennis (die is volgende week jarig) en zijn zus. Die zal volgende week voor zn verjaardag komen en zij dachten dat zij dan misschien wel een een gastspeler zou kunnen worden.
Ik heb er zo mijn twijfels over, maar je weet het maar nooit...

Ja las dat ze ook al in een of andere selectie voor GTST zat... dus daarom is da verhaal ook een beetje vaag...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen, dat grietje is zo mediageil als de tering!

quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo ken ik haar weer ... altijd haar mond aan het voorbijpraten

Ja als het geen roddels zijn dan wordt het te moelijk voor Chantal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Chantal is te dom voor de uitspraken van Jaap.....

Wat een flauwekul,zij staan gewoon te kletsen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Lieke slijmt zonder gêne nu bij Chantal....![]()

Hoezo? Incest is een van de weinige taboes die nog nooit in een reality show zijn vertoondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Please, nog een Bax in dat hok trek ik echt niet hoor........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |