Wat een bullshit. Ik heb Antillianen in de familie. De enige reden dat ik een teringhekel aan Brian heb is omdat hij zo de RAT uithangt, Heeft niks te maken met waar hij vandaan komt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Brian zegt dat het publiek minder met hem heeft omdat ie half Antiliaan is.
Het hoeft niet, het mag. Het geld is voor Talpa neem ik aan, maw voor JdM.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet dat ? Of is het net als sms -en voor een goed doel?
juistquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Dark het volgende:
[..]
En zie daar meteen het verschil in populariteit !
F*cking RATquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een rat is het ook om tegen een wildvreemde zulke privédingen over Huub en Lieke te vertellen.
Kut Antilliaan![]()
Dat dus, eens een rat altijd een rat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Dark het volgende:
[..]
En zie daar meteen het verschil in populariteit !
Lijkt Calimero wel: zij zijn groot en ik is klein boehoe, het publiek wil me niet en dat terwijl ik toch een lievere vriend ben voor mijn vriendin dan die Nederlanderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef schatje het volgende:
Brian: "Huub geeft geen mallemoer om Lieke, ze neuken maar 1 a 2 keer in de week, ik en Amanda hebben 6 per week seks".
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een rat is het ook om tegen een wildvreemde zulke privédingen over Huub en Lieke te vertellen.
Kut Antilliaan![]()
Sorry, je begrijpt wel dat ik niet de hele bevolkingsgroep bedoel.quote:
Stuiptrekkingen.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef lorence1 het volgende:
dennix is weer niet weg te slaan bij nad
het nummer van huub is onder haar niveauquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Viel me trouwens op dat Lieke heel blij mee zat te hupsen op de wannebee-hiphop plaat van Brian en stil zat op het nummer van Huub. Ze zat tijdens dat nummer van Huub ook heel druk tegen Huub te doen (waarschijnlijk over het stukje dat zij zong ofzo) en je zag aan het gezicht van Huub dat hij zich na 3 keer echt dood zat te irriteren.
Weer een vooroordeel over dat er alleen Nederlanders in Nederland wonen die allemaal half-Antillianen haten of zo. Hij weet niet wat hij zegt maar hij promoot zich nu helemaal nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb Antillianen in de familie. De enige reden dat ik een teringhekel aan Brian heb is omdat hij zo de RAT uithangt, Heeft niks te maken met waar hij vandaan komt.![]()
Je zou toch gloeiende de hele dag zo'n "zwaan kleef aan" aan je togus hebben hangenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef lorence1 het volgende:
dennix is weer niet weg te slaan bij nad
Zn CP-tjes zijn toch op?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Brian: "Ik ga alle dj's bellen".
Kan VOl die dj's ook niet benaderen?![]()
Ik weet dat je het zo niet bedoelt, maar toch, denk er over na voordat je er zoiets uitflapt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, je begrijpt wel dat ik niet de hele bevolkingsgroep bedoel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |