Krentquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik zal de nieuwe single van Huub van 0,99 EURIES wel voor je downloaden ! Oke?![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Amanda wil dus indirect aan zichzelf doneren?
Ik zou geld bij willen om daar binnen te stappen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:29 schreef Dark het volgende:
Vind het echt een dom idee om mensen geld te vragen om in dat hok te kunnen komen, goed doel of niet.
Nou dat is dan simpel, dat zijn er maar een paar, dus dat wordt Netty!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Oooow, het moet dus weer een Brian fan worden........
Zou lachen zijn als hij die punten in moet leveren voor een Huub-fanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Stom idee .Brian vind alles best,duurt maanden voordat ze eruit zijn.Dus hoeft hij de punten nog niet te geven.
Ik weet niet wat kweps is maar ik denk dat ik het ook word.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:34 schreef Dark het volgende:
Ik word een beetje kweps van dat - kijk mij eens goed doen gedrag - van de bewoners.
Jaap is de enige die zich hiervan distantieert.
EN IK WIL DAT BRIAN NU DIE CP'S IN DE POT TERUGDOET!!!!!!!!!!!!!
Oh ja dat ook nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
Dit vind ik wel leuk.
Op voorwaarde dat het iemand is die ze nog nooit gezien hebben, natuurlijk
Die geeft zich dan toch ook niet op daarvoor!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef chufi het volgende:
En wat als die fan niet wil komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |