quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die je niet serieus nemen, terwijl je zoveel beter bent dan hun. Alleen dat hebben ze niet door. Maar dat is toch om schijtziek van te worden. Mensen die je proberen weg te moffelen of gewoon ongeinteresseerd in je zijn terwijl je weet dat je later giga rijk gaat worden en wellicht de machtigste en invloedrijkste man van Nederland. Hoe kan je dan zo onrespectvol behandelt worden door anderen die waarschijnlijk niet eens mbo afgemaakt hebben.
Ik kan daar gewoon niet tegen je bent zoveel beter dan hun maar dat hebben ze gewoon niet door. Soms wil ik gewoon dat soort mensen bij hun hoofden vastpakken en dan fijn knijpen. Want ik ben gewoon veel beter en slimmer dan hun. En ik word rijk dat kan gewoon niet anders.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef El_Rolando het volgende:
Vrouwen moeten serieus geboned worden.
meer niet aan toe te voegen..quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:40 schreef Coencordia het volgende:
Ik ben de op een na beste van iedereen
quote:
Doodsverwensingen mogen niet hier, dus pleur maar snel voor een trein..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:08 schreef Linkmiegel het volgende:
ga dood?
sukkel zag je het vraagteken niet? het was een vraagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen niet hier, dus pleur maar snel voor een trein..
Who cares? Straks is ie rijk, maar heeft ie nog geen vrienden. Want niemand vindt hem aardig. En machtig wordt hij ook al niet, want ook daar moeten mensen je voor mogen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:52 schreef Flashwin het volgende:
maar hey! hij is wel BETER en SLIMMER dan wij. en hij wordt RIJK!!
Geloof je dat nou echt? Als ie rijk is heeft ie veel vrienden die al zijn geld opmaken en hem laten vallen als hij blut is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Who cares? Straks is ie rijk, maar heeft ie nog geen vrienden. Want niemand vindt hem aardig. En machtig wordt hij ook al niet, want ook daar moeten mensen je voor mogen.
Dat zeg ik. Geen vrienden dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt? Als ie rijk is heeft ie veel vrienden die al zijn geld opmaken en hem laten vallen als hij blut is.
En bedankt voor DIE mental image, Aliceyquote:
hij durft niet meer...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:50 schreef Flashwin het volgende:
mr loser is nog online. kom, reageer eens in je topic
dirty, dirty mindquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
En bedankt voor DIE mental image, Alicey![]()
Zit ik hier even glashard te liegen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:48 schreef Rock-shocker het volgende:
De Maddox van Fok! slaat weer toe.
Flapdrol, met je "wiskunde-opleiding."
Dat wordt je ook alleen maar omdat ik uit nederland ga immigreren, want ik ga voor worlddominationquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:44 schreef netnord het volgende:
Hoe kan je nu de machtigste en rijkste man van Nederland worden als ik dat al ga worden. Wat ik natuurlijk gul ga delen met iedere FOK! user behalve dieselnerdje
Vanaf hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die je niet serieus nemen, terwijl je zoveel beter bent dan hun.
troost je. in jouw geval zullen mensen je ook wel mijden als je heel erg rijk bent hoor. kwestie van karakter denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef dieselnoi het volgende:
Maar zodra je rijk bent of de machtigste man van nederland dan wilt iedereen opeens je vriend zijn en wordt je wel serieus genomen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen die zichzelf overschatten door te denken dat ze de machtigste worden zijn niet serieus te nemen
Mensen die zich absurd beter voelen dan anderen ook niet.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:42 schreef Plane_mad het volgende:
Als jullie allemaal maar weten dat ik de machtigste vrouw van de wereld zal worden
Ik had geen zin om de andere spelfouten eruit te halenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die je niet serieus nemen, terwijl je zoveel beter bent dan hun zij. Alleen dat hebben ze niet door. Maar dat is toch om schijtziek van te worden. Mensen die je proberen weg te moffelen of gewoon ongeinteresseerd in je zijn terwijl je weet dat je later giga rijk gaat worden en wellicht de machtigste en invloedrijkste man van Nederland. Hoe kan je dan zo onrespectvol behandelt behandeld worden door anderen die waarschijnlijk niet eens mbo afgemaakt hebben.
Ik kan daar gewoon niet tegen je bent zoveel beter dan hun zij maar dat hebben ze gewoon niet door. Soms wil ik gewoon dat soort mensen bij hun hoofden vastpakken en dan fijn knijpen. Want ik ben gewoon veel beter en slimmer dan hun zij. En ik word rijk -komma- dat kan gewoon niet anders.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef Plane_mad het volgende:
[..]
Ik zal netjes alles met je delen, we trouwen tenslotte in gemeenschap van goederen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |