quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:14 schreef nietzman het volgende:
Het schijnt erfelijk te zijn, dus vraag eens aan je oma hoe ze het vond om na de oorlog kaalgeschoren door de stad te paraderen.
Het schijnt erfelijk te zijn, dus vraag eens aan je oma hoe ze het vond om na de oorlog kaalgeschoren door de stad te paraderen.
Ik vermoed dat jij een zielige puber bent met pukkels geen vriendin... nog niet erachter dat hij van mannen houdt en geen leven hebt.....quote:Ik vermoed dat ze illegaal bezig zijn daarzo.
Dit is gewoon mooi!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:14 schreef nietzman het volgende:
Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:10 schreef TNA het volgende:
Jongen, hou toch opDacht je dat alle loodgieters en schilders hun bonnetjes keurig bewaarden? Tenzij je slecht geknipt wordt, dan mag je wel even de nazi uithangen.
Ghegheghe.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:14 schreef nietzman het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om eerst scheinheilig gebruik te maken van die goedkopere aanbieden om daarna te zeiken, sorry hoor, maar als je zo tegen dat soort zaken bent, ga er dan niet heen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:02 schreef sailgirl het volgende:
Het heeft met zo weinig gegevens weinig zin om iets aan te geven.
Voor alle "matennaaier" roepers: ehm het is dan dus extra geld dat iedereen moet opbrengen omdat sommige mensen besluiten dat juist zij geen belasting willen betalen ergens lijkt me dat belastingontduikers "matennaaiers" zijn.
maar wel cool dat er hier zoveel mensen zijn die voor andere willen betalen: ik heb nog wel wat rekeningen ..vrijwilligers ???
Hoe weet jij dat het belastingontduikers zijn? Misschien doet hij wel keurig zijn belasting aangiftes, sterker nog, als hij gewoon een zaak heeft, dan kan de belasting dat redelijk makkelijk controleren!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:02 schreef sailgirl het volgende:
Het heeft met zo weinig gegevens weinig zin om iets aan te geven.
Voor alle "matennaaier" roepers: ehm het is dan dus extra geld dat iedereen moet opbrengen omdat sommige mensen besluiten dat juist zij geen belasting willen betalen ergens lijkt me dat belastingontduikers "matennaaiers" zijn.
maar wel cool dat er hier zoveel mensen zijn die voor andere willen betalen: ik heb nog wel wat rekeningen ..vrijwilligers ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |