zie het alstublieft niet als prestatie...of iets wat JIJ eraan kunt doen...quote:Dus me vraag is: wat zou ik kunnen doen dat ze toch iets gewilliger zou zijn?
Ik denk dat dat je probleem isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef PandaBoX het volgende:
ik ben geen player ofzo
khou echt van me vriendin
ik zi helemaal niet op aan te dringen
wordt iedereen gefrustreerd van denk ik...
Dat dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:42 schreef Fides het volgende:
Ik denk dat ze gewoon nog niet wil. En ze is niet het enige meisje van 15 wat nog niet wil neuken hoor.
Dan ga JIJ een keer niet verder tot een bepaald punt....dan zal ze tenminste ook niet altijd het idee hebben dat je "het weer probeert"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef PandaBoX het volgende:
Hmmm... inderdaad, ik ben geen player ofzo en khou echt van me vriendin, geef haar veel aandacht en weet wat ze leuk vind en wat niet, ik zi helemaal niet op aan te dringen maar opeens zite daar samen te amuseren en dan opeens zegt ze nee.... wordt iedereen gefrustreerd van denk ik...
Dit dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef MLI het volgende:
Ga er maar vanuit dat ze er een goede reden voor heeft. Paar opties:
Ze is er niet aan toe
Ze vindt je niet leuk genoeg
Misschien is ze er bang voor
Misschien wil ze niet dat mensen weten dat ze seks gehad heeft (en is ze daar bang voor)
Misschien wil ze maagd blijven tot het huwelijk. Blabla, noem maar op. Genoeg redenen die allemaal belangrijk zijn. Jongens die dat niet aanvoelen en toch blijven proberen: zeer irritant. Praat er eens over met elkaar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit dus.
Laat dat meisje lekker KIND zijn!
je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:55 schreef PandaBoX het volgende:
K, vond het gewoon raar... Lekker knuffelen dan
!!! is ook leuk... niet zoals neuken maarja
Zal des te leuker zijn wanneer t dan wel gebeurd zeker?
Amen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'![]()
Je bent een topper.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Grapjes over GHB kunnen achterwege blijven, de volgende note ik.
Inderdaad. Op zo'n jonge leeftijd seks hebben terwijl je 't eigenlijk nog helemaal niet wil kan hele nare gevolgen hebben. Niks forceren en geduld hebben. Heb je dat niet? Dat moet je daar eerlijk over zijn en een ander gaan zoeken die er wel aan toe is. Maar eigenlijk moet je juist blij zijn dat ze niet zo makkelijk denkt over seks. Kunnen een hoop van haar leeftijdsgenoten nog iets van leren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef ondeugend het volgende:
Ze is er duidelijk nog niet aan toe. Je zult nog meer geduld op moeten brengen.
Je forceert.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef PandaBoX het volgende:
ja, met me vorige vriendin, ma die was zelfde leeftijd. Niet over kind zijn beginnen aub, et is ongeveer 50/50 hoe vroeg men nu begint met sex.... leuknu denkt iedereen dat ik alles forceer en haar 'kind zijn' wil beroven....
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Als ze het gesprek er steeds vanaf wend, moet dat voor jou al duidelijk zijn - het is een gevoelig onderwerp en ze is er nog niet aan toe. Er is geen maatstaf die zegt na hoe lang verkering je met elkaar 'moet' slapen. Dat moet je allebei willen. Als je je alleen maar daarop focussed ben je niet echt bezig met je relatie an sich.
Probeer eerst eens uit te vinden wie ze is. Wat vind ze leuk, waar is ze gevoelig voor, en laat haar merken dat je dat belangrijk vind. Pas dan zal ze zich vertrouwd gaan voelen bij je, en alleen dan zal ze er ook een goed gevoel aan overhouden om met je naar bed te gaan.
He.Le.Maal. Mee eens!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'![]()
4 maand snel? Vind ik dus niet, ongeacht de leeftijd even, maar 4 maand is een behoorlijke tijd. Het moet niet gebeuren als je er nog niet aan toebent, maar stellen dat je gefrustreerd bent omdat je na 4 maanden toch wel eens wil vind ik onzin. Je bent verliefd, je wil je liefde consumeren. En na 4 maand is het toch wel meer dan en scharrel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:40 schreef Koenholio het volgende:
"Na 4 maanden vind ik het wel tijd vinden"
Sjongejonge, dat is behoorlijk snel.
Oh my lord, dat ik "wildt" nog mocht meemaken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Epsix het volgende:
[..]
precies, je bent maar 1 keer kind en daar mag je best zuinig op zijn. jouw leeftijd buiten beschouwing omdat je dat zo graag wildt, 15 vind ik ook wel jong. ik weet dat er meiden zijn die er zo vroeg bij zijn, maar das toch meestal geen vriendin materiaal?
Goedzo, braaf Pandaatjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:17 schreef PandaBoX het volgende:
Lekker genieten van samenzijn en het gebeurt waneer het gebeurt zeker?
Maar daar heeft de TS niks aan. Ik doe het doorgaans binnen een week of sneller. Ik zie het nut niet in van zo lang wachten, zeker geen 1,5e jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:16 schreef Bright het volgende:
4 maanden? Tssj... Ik heb 1,5 jaar gewacht.
Ja, dat heb je vannacht ook al gezegd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar daar heeft de TS niks aan. Ik doe het doorgaans binnen een week of sneller. Ik zie het nut niet in van zo lang wachten, zeker geen 1,5e jaar.
Ja, en ik reageer nu op iemand andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vannacht ook al gezegd.
En zo kan je iedereen afgaan die 4 maanden wachten kort vindt, om te vertellen hoe lang jij het wel niet vindt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, en ik reageer nu op iemand anders
het klinkt nogsteeds alsof je haar dit weekend dronken gaat voeren en dan vastbindt op het bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:17 schreef PandaBoX het volgende:
Hey, bedankt iedereen voor jullie raad, maar ik denk dat ik iets teveel overkwam als iemand die alles wilt forceren.... nee, ik zie 4 maanden niet als prestatie, invloed van vrienden hebben dus geen invloed op mij, tuurlijk ben ik geen jongen die alles goed doet, ik probeer wel maar.... hormonen
!! ik hou echt van me vriendin en zal zoiezo bij haar blijven, ik ben echt niet zo erg dat ik daardoor me vriendin zal dumpen
...
Me vriendin zal ik zoiezo niet forceren om sex te hebben, wil ik ook niet want ik weet ookwel dat de eerste keer anders is dan andere keren... Lekker genieten van samenzijn en het gebeurt waneer het gebeurt zeker?
Ik vraag je niet steeds hetzelfde te herhalen. En als je het heel feitelijk wilt bekijken, is het níet ontopic. Verder kan bezwaar tegen de moderatie in het feedbacktopic, niet hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:40 schreef SunChaser het volgende:
@ SS: Dan nog, waar bemoei jij je mee, ik ben ontopic en serieus, dus ga niet offtopic met zwaaihandsmileys enzo.
Waar?!?!????quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en nog een paar normale meisjes op het vwo
Zak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
ghb lijkt me eigenlijk nog best leuk om een keer te proberen bij een meisjeiedereen heeft t er altijd zo over, zou t resultaat weleens willen zien
Hoe wist ze dan dat ze verkracht was eigenlijk ? ....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Zak.
Een vriendin van me is een paar jaar geleden verkracht omdat een meneer (als je zo iemand nog een man mag noemen, zijn ballen mogen er wat mij betreft gewoon af) GHB in haar drankje had gedaan. Niet grappig dus.
Dan kan het voor de man nog wel leuk zijn geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Zak.
Een vriendin van me is een paar jaar geleden verkracht omdat een meneer (als je zo iemand nog een man mag noemen, zijn ballen mogen er wat mij betreft gewoon af) GHB in haar drankje had gedaan. Niet grappig dus.
iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:32 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dude, je hebt echt nog niks geleerd van dit topic of wel?
meen jij dat nu?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
iddIn zn profiel staat student en topsporter, maar volgens mij doet ie vmbo en is de enige sport die die doet zo hard mogelijk wegrijden als de eigenaar van de scooter achter em aankomt
Je zegt eerst precies de woordjes die sociaal wenselijk zijn in dit topic maar nog steeds zou je niks lievers doen dan haar vanavond al neuken. Ergo, je hebt helemaal niks geleerd, je schrok alleen van de negatieve aandacht jouw richting op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:51 schreef PandaBoX het volgende:
[..]
meen jij dat nu?!!! krijg ik de schijt van....
![]()
heeft dat niet met die joint van gisteravond te maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:51 schreef PandaBoX het volgende:
[..]
meen jij dat nu?!!! krijg ik de schijt van....
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
En doorgaan op offtopic posts kan in de SC.
idd, niet verder gaan dan oraal en kijken wat ze doet. Op een gegeven moment zal ze een keer zeggen dat ze het met je wil doen, maar daar zullen waarschijnlijk wel de nodige befbeurten aan vooraf gaan. Patience is a Virtue my young Padawan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:55 schreef Lakai het volgende:
[..]
Dan ga JIJ een keer niet verder tot een bepaald punt....dan zal ze tenminste ook niet altijd het idee hebben dat je "het weer probeert"
Zoals ik zei, als je echt iets iets zou hebben geleerd zou je niet zo er vanuit gaan dat er (gister) vanavond opeens wel wat gebeurt. Over zoiets kan gewoon veel tijd heen gaan en dan is het slecht om te forceren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:13 schreef PandaBoX het volgende:
Dankje iedereen!!! zal wel ien hoe het verder afloopt, vanavond ga ik er slapen dus morgen post ik wel iets :p
Dit dus ..quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Zoals ik zei, als je echt iets iets zou hebben geleerd zou je niet zo er vanuit gaan dat er (gister) vanavond opeens wel wat gebeurt. Over zoiets kan gewoon veel tijd heen gaan en dan is het slecht om te forceren.
Ik hoop het, dan leert hij er misschien (misschien!) van...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:01 schreef Sanne het volgende:
Als hij er gisteren weer over begonnen is heeft ze hem wel misschien wijs haar bed uitgeschopt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef PandaBoX het volgende:
maar elke keer dat ik eropaan stuur verdraait ze het gesprek naar iets anders
quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:44 schreef loveli het volgende:
In mijn tijd was het nog normaal dat je met elkaar naar bed ging als je eraan toe was. Een vriendin van me was 19 en had 3 jaar toen 'het' voor het eerst gebeurde. TS vindt een paar maanden al lang.
Je moet goed nadenen wat je wilt. Zo snel mogelijk seks? Zoek dan een ander. Wil je echt deze vriendin? Geniet dan van wat er nu allemaal te beleven valt en reken nergens op. Des te leuker als het een keer opeens gebeurt.
Ik reageerde op je nostalgische geblaat over vroegah, toen alles nog beter was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:33 schreef loveli het volgende:
Misschien heb je de OP niet gelezen, maar dat is het probleem. De vriendin van TS wil nog niet.
heerlijk zwart wit dit.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef mgerben het volgende:
TS, oefen een beetje emotionele druk uit.
Zet jezelf niet neer als vragende partij.
Maar maak haar duidelijk dat je een man bent, met zin, en dat je best om je heen wilt kijken.
Vrouwen kicken op zelfverzekerdheid. Als jij vraagt straal je juist het tegenovergestelde uit.
Je zou bijvoorbeeld beetje flirten kunnen met andere vrouwen. Als zij dat niet leuk vind vraag je haar 'zijn wij een stel dan?' - en dan geef je NIET toe aan de neiging om de sex erbij te betrekken. Het werkt 10x beter als ze die link zélf legt dan wanneer je de indruk wekt dat je alleen met een ander flirt om haar onder druk te zetten en je punt voor te kauwen.
Voor wie dat niet eerlijk vindt: Het meisje mag alles zelf kiezen. Als zij graag een vriendje wil dat ze aan het lijntje kan houden kan ze ook naar een ander vriendje zoeken.
iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
heerlijk zwart wit dit.
Ze is 15 man,.. Niet ieder meisje is op haar 15 er al klaar voor.
Ennuh, dit werkt ook niet echt mee aan haar zelfvertrouwen ws.
Volgens mij krijgt deze post de nominatie voor "meest achterlijke advies uit dit topic".quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:11 schreef mgerben het volgende:
TS, oefen een beetje emotionele druk uit.
Zet jezelf niet neer als vragende partij.
Maar maak haar duidelijk dat je een man bent, met zin, en dat je best om je heen wilt kijken.
Vrouwen kicken op zelfverzekerdheid. Als jij vraagt straal je juist het tegenovergestelde uit.
Je zou bijvoorbeeld beetje flirten kunnen met andere vrouwen. Als zij dat niet leuk vind vraag je haar 'zijn wij een stel dan?' - en dan geef je NIET toe aan de neiging om de sex erbij te betrekken. Het werkt 10x beter als ze die link zélf legt dan wanneer je de indruk wekt dat je alleen met een ander flirt om haar onder druk te zetten en je punt voor te kauwen.
Voor wie dat niet eerlijk vindt: Het meisje mag alles zelf kiezen. Als zij graag een vriendje wil dat ze aan het lijntje kan houden kan ze ook naar een ander vriendje zoeken.
Kan ik hem ook voor "achterlijkste post van 2007" nomineren?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt deze post de nominatie voor "meest achterlijke advies uit dit topic".
Je kunt er natuurlijk van vinden wat je wilt, maar het werkt natuurlijk wel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt deze post de nominatie voor "meest achterlijke advies uit dit topic".
Dude,.. ff een realitycheck:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk van vinden wat je wilt, maar het werkt natuurlijk wel.
Juist wel, denk ik, maar goed, ik heb geen ervaring met meisjes van 15. Op de leeftijd van TS ging ik al voor de milfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dude,.. ff een realitycheck:
Ze is 15!! Maagd!! dat gaat echtniet werken.
Bij een uit elkaar getrokken breezerslet misschien, maar hierbij duidelijk niet.
Absoluut, dan is die van heiden6 runner-up.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Kan ik hem ook voor "achterlijkste post van 2007" nomineren?
Werken zal het misschien wel door zo op de onzekerheid in te spelen, maar een lange relatie kan je dan wel op je buik schrijven en een leuke relatie ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk van vinden wat je wilt, maar het werkt natuurlijk wel.
Dan zit er iets fundamenteel fout in je relatie...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:12 schreef MrDeek het volgende:
Allen, hoe zit het dan als ze gee seks meer wil ...?
Dus wel gehad en nu geen zin meer, te moe, geen zin, gewoon nee etc...
Dat hoeft niet, als iemand wat antidepressiva slikt zal (tijdelijk) de lust ook kunnen afnemen, dan is er niks mis met je relatie, maar moet je juist diegene steunen en dan vaker zelf ff masturberen, als je dat toch al niet doet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dan zit er iets fundamenteel fout in je relatie...
We leven niet meer in 1952quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef Bastardi het volgende:
Gast, ze is 15 jaar. De eerste paar paardenhaartjes beginnen net door te komen.
Ik beweer niet dat het een geweldig plan is, dus we zijn het eigenlijk gewoon met elkaar eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Werken zal het misschien wel door zo op de onzekerheid in te spelen, maar een lange relatie kan je dan wel op je buik schrijven en een leuke relatie ook.
Dat is gewoon misbruik maken van, ok ze wordt niet neergedrukt en geneukt, ze wordt alleen maar emotioneel gechanteert om te neuken, echt wat een geweldig plan!
Voor mijn taktieken valt elke vrouwquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Mij sla je ook echt het bed niet in
wenie wat ut is!
![]()
vertel!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:04 schreef aaipod het volgende:
[..]
Voor mijn taktieken valt elke vrouw
En dan bedenk je dat je oud wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:09 schreef Smitju het volgende:
Dat ik dit ooit nog heb mogen meemaken.
Nu heb ik werkelijk waar alles gelezen.
Er MOET helemaal niets, zeker niet als als 15-jarige. Als het je niet bevalt zoek je toch lekker een anderequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef PandaBoX het volgende:
na 4 maand samen moet er toch iets meer komen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef erodome het volgende:
Dat is gewoon misbruik maken van, ok ze wordt niet neergedrukt en geneukt, ze wordt alleen maar emotioneel gechanteert om te neuken, echt wat een geweldig plan!
Als je 20 bent en je hebt meer dan 10 mannen en/of vrouwen verslonden dan ben je in mijn ogen een gigantische SLET.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:56 schreef Angst het volgende:
niet elke vrouw die wel neukt is trouwens een breezerslet
er zijn twee soorten vrouwen volgens dit topic
aids-geinfecteerde-sletten
en frigride trutten
Dit dus, misschien doet bijna 90% van de vrouwen het ongeveer op deze manier maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen slet zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 10:17 schreef Smitju het volgende:
[..]
Als je 20 bent en je hebt meer dan 10 mannen en/of vrouwen verslonden dan ben je in mijn ogen een gigantische SLET.
Niet dat je, je daarvoor hoeft te schamen ofzo.
Maar ga dan niet zitten zeiken dat je uitgemaakt word voor slet, op straat.
nee die komen pas 3 jaar later aan hun trekkenquote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor mannen, laat dat even duidelijk zijn.
Verder graag weer ontopic.
Ik vraag me af of dat een kwestie van vrije wil was of meer een kwestie van dat alleen wanhopige bijstandmoeders zonder veel andere perspectieven je zagen staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Juist wel, denk ik, maar goed, ik heb geen ervaring met meisjes van 15. Op de leeftijd van TS ging ik al voor de milfs.Misschien is dat een tip voor TS.
![]()
Je bent wel erg met me geobsedeerd hè?quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat een kwestie van vrije wil was of meer een kwestie van dat alleen wanhopige bijstandmoeders zonder veel andere perspectieven je zagen staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |