Waar?!?!????quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en nog een paar normale meisjes op het vwo
Zak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
ghb lijkt me eigenlijk nog best leuk om een keer te proberen bij een meisjeiedereen heeft t er altijd zo over, zou t resultaat weleens willen zien
Hoe wist ze dan dat ze verkracht was eigenlijk ? ....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Zak.
Een vriendin van me is een paar jaar geleden verkracht omdat een meneer (als je zo iemand nog een man mag noemen, zijn ballen mogen er wat mij betreft gewoon af) GHB in haar drankje had gedaan. Niet grappig dus.
Dan kan het voor de man nog wel leuk zijn geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Zak.
Een vriendin van me is een paar jaar geleden verkracht omdat een meneer (als je zo iemand nog een man mag noemen, zijn ballen mogen er wat mij betreft gewoon af) GHB in haar drankje had gedaan. Niet grappig dus.
iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:32 schreef Maverick_tfd het volgende:
Dude, je hebt echt nog niks geleerd van dit topic of wel?
meen jij dat nu?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
iddIn zn profiel staat student en topsporter, maar volgens mij doet ie vmbo en is de enige sport die die doet zo hard mogelijk wegrijden als de eigenaar van de scooter achter em aankomt
Je zegt eerst precies de woordjes die sociaal wenselijk zijn in dit topic maar nog steeds zou je niks lievers doen dan haar vanavond al neuken. Ergo, je hebt helemaal niks geleerd, je schrok alleen van de negatieve aandacht jouw richting op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:51 schreef PandaBoX het volgende:
[..]
meen jij dat nu?!!! krijg ik de schijt van....
![]()
heeft dat niet met die joint van gisteravond te maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:51 schreef PandaBoX het volgende:
[..]
meen jij dat nu?!!! krijg ik de schijt van....
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
En doorgaan op offtopic posts kan in de SC.
idd, niet verder gaan dan oraal en kijken wat ze doet. Op een gegeven moment zal ze een keer zeggen dat ze het met je wil doen, maar daar zullen waarschijnlijk wel de nodige befbeurten aan vooraf gaan. Patience is a Virtue my young Padawan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:55 schreef Lakai het volgende:
[..]
Dan ga JIJ een keer niet verder tot een bepaald punt....dan zal ze tenminste ook niet altijd het idee hebben dat je "het weer probeert"
Zoals ik zei, als je echt iets iets zou hebben geleerd zou je niet zo er vanuit gaan dat er (gister) vanavond opeens wel wat gebeurt. Over zoiets kan gewoon veel tijd heen gaan en dan is het slecht om te forceren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:13 schreef PandaBoX het volgende:
Dankje iedereen!!! zal wel ien hoe het verder afloopt, vanavond ga ik er slapen dus morgen post ik wel iets :p
Dit dus ..quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Zoals ik zei, als je echt iets iets zou hebben geleerd zou je niet zo er vanuit gaan dat er (gister) vanavond opeens wel wat gebeurt. Over zoiets kan gewoon veel tijd heen gaan en dan is het slecht om te forceren.
Ik hoop het, dan leert hij er misschien (misschien!) van...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:01 schreef Sanne het volgende:
Als hij er gisteren weer over begonnen is heeft ze hem wel misschien wijs haar bed uitgeschopt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef PandaBoX het volgende:
maar elke keer dat ik eropaan stuur verdraait ze het gesprek naar iets anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |