abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:34:23 #1
194893 PandaBoX
FOK Supporter...
pi_54016024
Hey, kben e 16 jarige jongen en heb al vele malen op FOK! topics gelezen en wel opgemerkt dat jullie behulpzaam zijn , dus wou ik zien of jullie mij konden helpen zoals jullie bij zovelen gedaan hebben.

Ben al een aantal maanden samen met mijn vriendin(15) en vind ik het toch tijd dat we eens samen naar bed gaan... We hebben alles al gedaan behalve neuken maar elke keer dat ik eropaan stuur verdraait ze het gesprek naar iets anders, vorige keer zei ze dat ze niet weet waarom ze het nie wilt maarja wat ben ik daar mee?
Dus me vraag is: wat zou ik kunnen doen dat ze toch iets gewilliger zou zijn?
Ze ziet me enorm graag en ik haar ok maar komaan.... na 4 maand samen moet er toch iets meer komen?

Vervelend
Aub. begin niet over leeftijd fzo ...
Serieuze posters gevraagd
dank bij voorbaat.
Niks te zeggen dat je zou interesseren....
pi_54016176
Ik denk dat ze gewoon nog niet wil. En ze is niet het enige meisje van 15 wat nog niet wil neuken hoor.
pi_54016220
Als ze het gesprek er steeds vanaf wend, moet dat voor jou al duidelijk zijn - het is een gevoelig onderwerp en ze is er nog niet aan toe. Er is geen maatstaf die zegt na hoe lang verkering je met elkaar 'moet' slapen. Dat moet je allebei willen. Als je je alleen maar daarop focussed ben je niet echt bezig met je relatie an sich.

Probeer eerst eens uit te vinden wie ze is. Wat vind ze leuk, waar is ze gevoelig voor, en laat haar merken dat je dat belangrijk vind. Pas dan zal ze zich vertrouwd gaan voelen bij je, en alleen dan zal ze er ook een goed gevoel aan overhouden om met je naar bed te gaan.
pi_54016268
Beetje knullig ook van je dat het zo'n belangrijk punt voor je is. =/
Snap het ergens wel als man zijnde maar wat is nou belangrijker voor je?

Hoe dan ook ik denk dat ze er simpelweg nog niet klaar voor is.
pi_54016278
quote:
Dus me vraag is: wat zou ik kunnen doen dat ze toch iets gewilliger zou zijn?
zie het alstublieft niet als prestatie...of iets wat JIJ eraan kunt doen...

ik heb zelf 8 maanden gewacht op mijn eerste vriendin....en ik had daar geen moeite mee eerlijk gezegd....dat komt allemaal vanzelf wel....
Ik doe niet meer aan een signature
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:47:57 #6
194893 PandaBoX
FOK Supporter...
pi_54016294
Hmmm... inderdaad, ik ben geen player ofzo en khou echt van me vriendin, geef haar veel aandacht en weet wat ze leuk vind en wat niet, ik zi helemaal niet op aan te dringen maar opeens zite daar samen te amuseren en dan opeens zegt ze nee.... wordt iedereen gefrustreerd van denk ik...
pi_54016296
Ze is er duidelijk nog niet aan toe. Je zult nog meer geduld op moeten brengen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_54016309
Ga er maar vanuit dat ze er een goede reden voor heeft. Paar opties:

Ze is er niet aan toe
Ze vindt je niet leuk genoeg
Misschien is ze er bang voor
Misschien wil ze niet dat mensen weten dat ze seks gehad heeft (en is ze daar bang voor)
Misschien wil ze maagd blijven tot het huwelijk. Blabla, noem maar op. Genoeg redenen die allemaal belangrijk zijn. Jongens die dat niet aanvoelen en toch blijven proberen: zeer irritant. Praat er eens over met elkaar.
pi_54016364
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef PandaBoX het volgende:
ik ben geen player ofzo
khou echt van me vriendin
ik zi helemaal niet op aan te dringen
wordt iedereen gefrustreerd van denk ik...
Ik denk dat dat je probleem is

Je ziet alleen maar jouw kant van de zaak, en in jouw ogen heb je al genoeg moeite gedaan om het verdiend te hebben. Als je echt van haar houd maakt het je niet uit hoe lang het duurt. Dan ben je blij met elke minuut dat je bij haar bent. Ze boodschap is duidelijk, ze wil niet met je naar bed.

Je kunt kiezen of delen, focus je gewoon op andere dingen in jullie relatie en wacht totzat ze zelf wat toeschietelijker en intiemer word.
pi_54016393
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:42 schreef Fides het volgende:
Ik denk dat ze gewoon nog niet wil. En ze is niet het enige meisje van 15 wat nog niet wil neuken hoor.
Dat dus
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:55:22 #11
194893 PandaBoX
FOK Supporter...
pi_54016463
K , vond het gewoon raar... Lekker knuffelen dan !!! is ook leuk... niet zoals neuken maarja Zal des te leuker zijn wanneer t dan wel gebeurd zeker?
pi_54016469
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef PandaBoX het volgende:
Hmmm... inderdaad, ik ben geen player ofzo en khou echt van me vriendin, geef haar veel aandacht en weet wat ze leuk vind en wat niet, ik zi helemaal niet op aan te dringen maar opeens zite daar samen te amuseren en dan opeens zegt ze nee.... wordt iedereen gefrustreerd van denk ik...
Dan ga JIJ een keer niet verder tot een bepaald punt....dan zal ze tenminste ook niet altijd het idee hebben dat je "het weer probeert"
Ik doe niet meer aan een signature
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:56:41 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54016478
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef MLI het volgende:
Ga er maar vanuit dat ze er een goede reden voor heeft. Paar opties:

Ze is er niet aan toe
Ze vindt je niet leuk genoeg
Misschien is ze er bang voor
Misschien wil ze niet dat mensen weten dat ze seks gehad heeft (en is ze daar bang voor)
Misschien wil ze maagd blijven tot het huwelijk. Blabla, noem maar op. Genoeg redenen die allemaal belangrijk zijn. Jongens die dat niet aanvoelen en toch blijven proberen: zeer irritant. Praat er eens over met elkaar.
Dit dus.
Laat dat meisje lekker KIND zijn!
censuur :O
pi_54016594
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dit dus.
Laat dat meisje lekker KIND zijn!

precies, je bent maar 1 keer kind en daar mag je best zuinig op zijn. jouw leeftijd buiten beschouwing omdat je dat zo graag wildt, 15 vind ik ook wel jong. ik weet dat er meiden zijn die er zo vroeg bij zijn, maar das toch meestal geen vriendin materiaal?
wazza!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:03:52 #15
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_54016596
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:55 schreef PandaBoX het volgende:
K , vond het gewoon raar... Lekker knuffelen dan !!! is ook leuk... niet zoals neuken maarja Zal des te leuker zijn wanneer t dan wel gebeurd zeker?
je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'
Knoei
pi_54016640
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Loqi het volgende:

[..]

je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'
Amen.
"Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:13:59 #17
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54016838
Uitmaken en op zoek gaan naar een breezah sletje...

Lijkt me duidelijk...

4 maanden pfft... Zou nog geeneens 4 dagen zonder kunnen
pi_54016840
Toen ik 18 of 19 was had ik ook 'n vriendin van dezelfde leeftijd. Met haar heb ik toen 6 maanden gewacht... en toen ging het uit...

En uiteindelijk hebben we nooit geneukt

Maar zoals de meesten al zeggen gewoon geduld hebben en laat haar maar wat meer initiatief nemen en kijken hoe het gaat. Kleine vraag: heb jij al eens sex gehad?
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:18:08 #19
194893 PandaBoX
FOK Supporter...
pi_54016915
ja, met me vorige vriendin, ma die was zelfde leeftijd. Niet over kind zijn beginnen aub, et is ongeveer 50/50 hoe vroeg men nu begint met sex.... leuknu denkt iedereen dat ik alles forceer en haar 'kind zijn' wil beroven....
pi_54016994
Wat betreft het verdraien van het gesprek naar iets anders:
Wat was de aard van dat gesprek daarvoor?
Ben jij dan druk bezig haar uit haar kleren te praten om dan meteen te gaan neuken?
Dat zal best wat druk op haar leggen.

Praat gewoon eens met haar over hoe zij over seks denkt zonder dat er naar aanleiding daarvan iets gedaan moet worden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:22:38 #21
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_54017013
je komt idd over alsof je haar wilt forceren ja.. en leuk voor je dat je vorige vriendin op die leeftijd wel wilde.. maar niet idereen wil dat, laat het op z'n beloop, misschien vindt ze je leuk genoeg en wil ze over een week, maand, jaar wel met je naar bed, is het zon probleem om te wachten als je echt van haar houdt zoals je zegt?
Knoei
pi_54017052
Als jij vraagt hoe je je vriendin gewillig kunt maken voor sex, terwijl duidelijk is dat zij niet wil, dan forceer je ja. Ondanks wat het gemiddelde is, is 15 jong. Wat mij betreft véél te jong. En als je gaat proberen haar te overtuigen dat ze toch sex met je moet hebben, maak je ook nog eens een keer misbruik van het feit dat ze a) zo jong is, en b) misschien wel tegen je opkijkt omdat je ouder én ervarener bent.

Als je persé wilt neuken (alsof je niet even kan wachten ), zoek dan een vriendinnetje op dat geen maagd meer is, of heel erg wanhopig is er vanaf te komen.

Wil je bij je vriendinnetje blijven, heb er dan respect voor dat zij nog niet wil, en wacht. Heb het leuk samen, zoen wat, knuffel wat, maar heb RESPECT voor haar grenzen!
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54018060
Grapjes over GHB kunnen achterwege blijven, de volgende note ik.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:42:01 #24
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_54018718
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Grapjes over GHB kunnen achterwege blijven, de volgende note ik.
Je bent een topper.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_54018780
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef ondeugend het volgende:
Ze is er duidelijk nog niet aan toe. Je zult nog meer geduld op moeten brengen.
Inderdaad. Op zo'n jonge leeftijd seks hebben terwijl je 't eigenlijk nog helemaal niet wil kan hele nare gevolgen hebben. Niks forceren en geduld hebben. Heb je dat niet? Dat moet je daar eerlijk over zijn en een ander gaan zoeken die er wel aan toe is. Maar eigenlijk moet je juist blij zijn dat ze niet zo makkelijk denkt over seks. Kunnen een hoop van haar leeftijdsgenoten nog iets van leren.
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')