Dan zit er iets fundamenteel fout in je relatie...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:12 schreef MrDeek het volgende:
Allen, hoe zit het dan als ze gee seks meer wil ...?
Dus wel gehad en nu geen zin meer, te moe, geen zin, gewoon nee etc...
Dat hoeft niet, als iemand wat antidepressiva slikt zal (tijdelijk) de lust ook kunnen afnemen, dan is er niks mis met je relatie, maar moet je juist diegene steunen en dan vaker zelf ff masturberen, als je dat toch al niet doet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dan zit er iets fundamenteel fout in je relatie...
We leven niet meer in 1952quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef Bastardi het volgende:
Gast, ze is 15 jaar. De eerste paar paardenhaartjes beginnen net door te komen.
Ik beweer niet dat het een geweldig plan is, dus we zijn het eigenlijk gewoon met elkaar eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Werken zal het misschien wel door zo op de onzekerheid in te spelen, maar een lange relatie kan je dan wel op je buik schrijven en een leuke relatie ook.
Dat is gewoon misbruik maken van, ok ze wordt niet neergedrukt en geneukt, ze wordt alleen maar emotioneel gechanteert om te neuken, echt wat een geweldig plan!
Voor mijn taktieken valt elke vrouwquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Mij sla je ook echt het bed niet in
wenie wat ut is!
![]()
vertel!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:04 schreef aaipod het volgende:
[..]
Voor mijn taktieken valt elke vrouw
En dan bedenk je dat je oud wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:09 schreef Smitju het volgende:
Dat ik dit ooit nog heb mogen meemaken.
Nu heb ik werkelijk waar alles gelezen.
Er MOET helemaal niets, zeker niet als als 15-jarige. Als het je niet bevalt zoek je toch lekker een anderequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef PandaBoX het volgende:
na 4 maand samen moet er toch iets meer komen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef erodome het volgende:
Dat is gewoon misbruik maken van, ok ze wordt niet neergedrukt en geneukt, ze wordt alleen maar emotioneel gechanteert om te neuken, echt wat een geweldig plan!
Als je 20 bent en je hebt meer dan 10 mannen en/of vrouwen verslonden dan ben je in mijn ogen een gigantische SLET.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:56 schreef Angst het volgende:
niet elke vrouw die wel neukt is trouwens een breezerslet
er zijn twee soorten vrouwen volgens dit topic
aids-geinfecteerde-sletten
en frigride trutten
Dit dus, misschien doet bijna 90% van de vrouwen het ongeveer op deze manier maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen slet zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 10:17 schreef Smitju het volgende:
[..]
Als je 20 bent en je hebt meer dan 10 mannen en/of vrouwen verslonden dan ben je in mijn ogen een gigantische SLET.
Niet dat je, je daarvoor hoeft te schamen ofzo.
Maar ga dan niet zitten zeiken dat je uitgemaakt word voor slet, op straat.
nee die komen pas 3 jaar later aan hun trekkenquote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor mannen, laat dat even duidelijk zijn.
Verder graag weer ontopic.
Ik vraag me af of dat een kwestie van vrije wil was of meer een kwestie van dat alleen wanhopige bijstandmoeders zonder veel andere perspectieven je zagen staanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Juist wel, denk ik, maar goed, ik heb geen ervaring met meisjes van 15. Op de leeftijd van TS ging ik al voor de milfs.Misschien is dat een tip voor TS.
![]()
Je bent wel erg met me geobsedeerd hè?quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat een kwestie van vrije wil was of meer een kwestie van dat alleen wanhopige bijstandmoeders zonder veel andere perspectieven je zagen staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |