zie het alstublieft niet als prestatie...of iets wat JIJ eraan kunt doen...quote:Dus me vraag is: wat zou ik kunnen doen dat ze toch iets gewilliger zou zijn?
Ik denk dat dat je probleem isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef PandaBoX het volgende:
ik ben geen player ofzo
khou echt van me vriendin
ik zi helemaal niet op aan te dringen
wordt iedereen gefrustreerd van denk ik...
Dat dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:42 schreef Fides het volgende:
Ik denk dat ze gewoon nog niet wil. En ze is niet het enige meisje van 15 wat nog niet wil neuken hoor.
Dan ga JIJ een keer niet verder tot een bepaald punt....dan zal ze tenminste ook niet altijd het idee hebben dat je "het weer probeert"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef PandaBoX het volgende:
Hmmm... inderdaad, ik ben geen player ofzo en khou echt van me vriendin, geef haar veel aandacht en weet wat ze leuk vind en wat niet, ik zi helemaal niet op aan te dringen maar opeens zite daar samen te amuseren en dan opeens zegt ze nee.... wordt iedereen gefrustreerd van denk ik...
Dit dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef MLI het volgende:
Ga er maar vanuit dat ze er een goede reden voor heeft. Paar opties:
Ze is er niet aan toe
Ze vindt je niet leuk genoeg
Misschien is ze er bang voor
Misschien wil ze niet dat mensen weten dat ze seks gehad heeft (en is ze daar bang voor)
Misschien wil ze maagd blijven tot het huwelijk. Blabla, noem maar op. Genoeg redenen die allemaal belangrijk zijn. Jongens die dat niet aanvoelen en toch blijven proberen: zeer irritant. Praat er eens over met elkaar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit dus.
Laat dat meisje lekker KIND zijn!
je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:55 schreef PandaBoX het volgende:
K, vond het gewoon raar... Lekker knuffelen dan
!!! is ook leuk... niet zoals neuken maarja
Zal des te leuker zijn wanneer t dan wel gebeurd zeker?
Amen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'![]()
Je bent een topper.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Grapjes over GHB kunnen achterwege blijven, de volgende note ik.
Inderdaad. Op zo'n jonge leeftijd seks hebben terwijl je 't eigenlijk nog helemaal niet wil kan hele nare gevolgen hebben. Niks forceren en geduld hebben. Heb je dat niet? Dat moet je daar eerlijk over zijn en een ander gaan zoeken die er wel aan toe is. Maar eigenlijk moet je juist blij zijn dat ze niet zo makkelijk denkt over seks. Kunnen een hoop van haar leeftijdsgenoten nog iets van leren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:48 schreef ondeugend het volgende:
Ze is er duidelijk nog niet aan toe. Je zult nog meer geduld op moeten brengen.
Je forceert.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef PandaBoX het volgende:
ja, met me vorige vriendin, ma die was zelfde leeftijd. Niet over kind zijn beginnen aub, et is ongeveer 50/50 hoe vroeg men nu begint met sex.... leuknu denkt iedereen dat ik alles forceer en haar 'kind zijn' wil beroven....
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Als ze het gesprek er steeds vanaf wend, moet dat voor jou al duidelijk zijn - het is een gevoelig onderwerp en ze is er nog niet aan toe. Er is geen maatstaf die zegt na hoe lang verkering je met elkaar 'moet' slapen. Dat moet je allebei willen. Als je je alleen maar daarop focussed ben je niet echt bezig met je relatie an sich.
Probeer eerst eens uit te vinden wie ze is. Wat vind ze leuk, waar is ze gevoelig voor, en laat haar merken dat je dat belangrijk vind. Pas dan zal ze zich vertrouwd gaan voelen bij je, en alleen dan zal ze er ook een goed gevoel aan overhouden om met je naar bed te gaan.
He.Le.Maal. Mee eens!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
je lijkt me een typisch geval van gefrustreerde puber, laat dat meisje even lekker met rust joh. Jullie hebben net 4 maanden iets en ze is 15!!! zoals eerder gezegd, laat haar lekker kind zijn en bouw eerst eens iets van een relatie op in plaats van dit 'schattige verkerinkje'![]()
4 maand snel? Vind ik dus niet, ongeacht de leeftijd even, maar 4 maand is een behoorlijke tijd. Het moet niet gebeuren als je er nog niet aan toebent, maar stellen dat je gefrustreerd bent omdat je na 4 maanden toch wel eens wil vind ik onzin. Je bent verliefd, je wil je liefde consumeren. En na 4 maand is het toch wel meer dan en scharrel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:40 schreef Koenholio het volgende:
"Na 4 maanden vind ik het wel tijd vinden"
Sjongejonge, dat is behoorlijk snel.
Oh my lord, dat ik "wildt" nog mocht meemaken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:03 schreef Epsix het volgende:
[..]
precies, je bent maar 1 keer kind en daar mag je best zuinig op zijn. jouw leeftijd buiten beschouwing omdat je dat zo graag wildt, 15 vind ik ook wel jong. ik weet dat er meiden zijn die er zo vroeg bij zijn, maar das toch meestal geen vriendin materiaal?
Goedzo, braaf Pandaatjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:17 schreef PandaBoX het volgende:
Lekker genieten van samenzijn en het gebeurt waneer het gebeurt zeker?
Maar daar heeft de TS niks aan. Ik doe het doorgaans binnen een week of sneller. Ik zie het nut niet in van zo lang wachten, zeker geen 1,5e jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:16 schreef Bright het volgende:
4 maanden? Tssj... Ik heb 1,5 jaar gewacht.
Ja, dat heb je vannacht ook al gezegd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar daar heeft de TS niks aan. Ik doe het doorgaans binnen een week of sneller. Ik zie het nut niet in van zo lang wachten, zeker geen 1,5e jaar.
Ja, en ik reageer nu op iemand andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vannacht ook al gezegd.
En zo kan je iedereen afgaan die 4 maanden wachten kort vindt, om te vertellen hoe lang jij het wel niet vindt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, en ik reageer nu op iemand anders
het klinkt nogsteeds alsof je haar dit weekend dronken gaat voeren en dan vastbindt op het bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:17 schreef PandaBoX het volgende:
Hey, bedankt iedereen voor jullie raad, maar ik denk dat ik iets teveel overkwam als iemand die alles wilt forceren.... nee, ik zie 4 maanden niet als prestatie, invloed van vrienden hebben dus geen invloed op mij, tuurlijk ben ik geen jongen die alles goed doet, ik probeer wel maar.... hormonen
!! ik hou echt van me vriendin en zal zoiezo bij haar blijven, ik ben echt niet zo erg dat ik daardoor me vriendin zal dumpen
...
Me vriendin zal ik zoiezo niet forceren om sex te hebben, wil ik ook niet want ik weet ookwel dat de eerste keer anders is dan andere keren... Lekker genieten van samenzijn en het gebeurt waneer het gebeurt zeker?
Ik vraag je niet steeds hetzelfde te herhalen. En als je het heel feitelijk wilt bekijken, is het níet ontopic. Verder kan bezwaar tegen de moderatie in het feedbacktopic, niet hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:40 schreef SunChaser het volgende:
@ SS: Dan nog, waar bemoei jij je mee, ik ben ontopic en serieus, dus ga niet offtopic met zwaaihandsmileys enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |