thank god (erik) een andere geïnteresseerdequote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sepo!
ik zei de gek, maar dat was al genoegzaam bekendquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoi Erik.
Ik hoop er dit topic nog achter te komen hoeveel mensen er nu eigenlijk meegaan...
voor jou maakt het wellicht niet zo veel uit waar we afspreken, hangt wellicht af in welke garage jij terecht kan ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:51 schreef maedel het volgende:
waar spreken we nou eigenlijk af?
Bij de Effenaar? Of op het station?
Ik denk dat we er redelijk uit zijn wie er meegaan, alleen Dreamer en Nan King is nog onzeker.
En ik gok dat ze beiden wel meegaan
Ik vind van wel
Daar hoef ik anders niet voor naar Eindhovenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang ze maar een grote beurt krijgt.
Ik ben van plan om al eerder thuis te zijn, dus samen treinen zit er helaas nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Wilde iemand me nou oppikken bij het station? Ik probeer de trein van 1708 uit Utrecht te pakken (rij jij daar ook mee, erik?), dan ben ik om 17:57 op het station.
Ik kom je wel oppikken, weet je welk perron?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Wilde iemand me nou oppikken bij het station? Ik probeer de trein van 1708 uit Utrecht te pakken (rij jij daar ook mee, erik?), dan ben ik om 17:57 op het station.
perron 1 en 2quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Ik neem mijn rooie Boston Red Sox pet mee, ik weet het perron niet maar daar is wel achter te komen toch?
Ik denk dat ik mijn polo aantrek, lekker retroquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, dan kan ik morgen je mooie rug in het echt zien.
Al neem ik aan dat je wel gewoon kleren aan hebt...
maak ik morgen warme melk met honing voor je klaar en zetten we koelkast uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:26 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb knallende kopppijn vanwege slaaptekort, maar ik kan niet slapen.
En ik heb volgende week tentamens.........
Komt goedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maak ik morgen warme melk met honing voor je klaar en zetten we koelkast uit
dat moet te regelen zijn da'k dan weer thuis benquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:45 schreef Sitethief het volgende:
Oh, Stroek, ik hoef niet meer naar Veghel
Ik zou wel graag rond drie uur ofzo naar huis toe gaan zodat ik nog wat kan leren.
Iets later of eerder mag ook hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet te regelen zijn da'k dan weer thuis ben![]()
nou ja bedoeling is om 8.00 uur te startenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Iets later of eerder mag ook hoor
ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb er iig wel zin in.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Das ook leuk!
Volgende week donderdag hebben vriend en ik de avond voo ons alleen, denk dat we dan uit eten gaan. Maar weet ik niet zeker.
Kan je aaien met je ellebogenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben bezig met typen op de comp.
Harsen!quote:
Hoi Sitethiefquote:
Neuh, gewoon elk onze dinner date ophalenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:42 schreef maedel het volgende:
dus jullie gaan nou allemaal bij die trap afspreken?
Ja, das een heel eind!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:13 schreef Faithz het volgende:
oei dat gaat nog tegenvallen, helemaal naar de effenaar
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef maedel het volgende:
dus, half 7 bij de ffnaar?
nee zoals een goede stuntelkampioen betaamd ligt die dus thuis en zit ik nu op mijn werkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wacht, je bent waarschijnlijk niet thuis nu.
heb ze alle twee niet meer gezien hier, dus ik begin bang te worden van nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef maedel het volgende:
Gaan Dreamer en Nan nou mee?
Ik ga nog effe op de crosstrainer, zodat ik vanavond ongeneeerd los kan gaan![]()
Huh? dat snap ik nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:41 schreef Stroekie het volgende:
dus we zullen je zo lang mogelijk in Eindhoven moeten houden totdat de kudde komt opdraven om richting Rembrandt te gaan![]()
Leuk jou ook eens te ontmoetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:48 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn gisteren(bij het eten dan...), heb ik nog een hoop mensen gemist.... Een volgende keer dan maar...
Ik heb iig wonderer IRL mogen ontmoeten, en sitethief ook, en Stroekie, maar die had ik al eens gezien natuurlijk. Tante_V en Ang3l kende ik natuurlijk al voor fok...
Het was echt reuze gezellig! En nee je praat niet teveel hoor,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Het was gezellig!
En lekker ook, alleen jammer dat we die taartjesrace niet meer hebben gehouden...
Waarom ben je zo vroeg waker Dr34M3r?
O, en ik praat teveel
ja wij moesten nog de trein van 23.32 halen en da's geluktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:48 schreef maedel het volgende:
wow, dat toetje heeft er in gehakt. Ik ben nog steeds beroerd zeg
Maar keileuk om mensen (weer) eens te zien. En ik vind het nog steeds jammer dat ik Dreamer niet gezien heb, maar dat komt dan nog wel een keer.
Ik geloof dat er weer een date staat voor volgend jaar medio oktober als Wonderer weer in den lande is
Hoe was het dansfeest? Stroek en Sitethief waren op tijd al weer weg zag ik?
Ik ook nietquote:
en die had je nog wel zelf uitgezocht toch ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al weet ik zeker dat ze bij de Effenaar beter eten serveren dan bij die tent waar ik gister ben geweest
Ik was weer thuisquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wij moesten nog de trein van 23.32 halen en da's gelukt
en ik heb Sitethief zojuist weer op de trein naar Zwollywood gezet
Ja, ende waarom dan wel niet?quote:
Goed bezig Jamesquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die had je nog wel zelf uitgezocht toch ?
Ik heb niet gewandeld, vriend was niet thuis.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:20 schreef Faithz het volgende:
Doe mij deze uitvoering maar
[ afbeelding ]
Wij zijn niet zo van de valse nichtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was de lesbeaumeet een stuk gemoedelijker.
de meest dramatische momenten hebben zich toch ook pas NA de meet afgespeeldquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was de lesbeaumeet een stuk gemoedelijker.
nee wij zijn alleen maar vals naar het personeel toequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef Sitethief het volgende:
Wij zijn niet zo van de valse nichten.
Goedenmorgen trouwens.
ja in vergelijking met H topic zijn we echt heilige boontjes en brave hendrikjes en Hendrieka's geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:44 schreef JamesBrownie het volgende:
viel wel mee toch?
aaaaaah *knuffel geeft*quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zou ook niet weten met wie ik spannend had moeten doen, OF ze waren bezet, OF ze vielen op mannen, of allebei...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:14 schreef Stroekie het volgende:
de meest dramatische momenten hebben zich toch ook pas NA de meet afgespeeld![]()
je hebt het verslag van TMM toch gelezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:22 schreef maedel het volgende:
[..]
aaaaaah *knuffel geeft*
[..]
Vertel?
Ja, en ik heb over ranzige details heengelezen??quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt het verslag van TMM toch gelezen![]()
en nu moet je hem zelf repareren, of heb je daar weer personeel voor, en kan je tussentijds je fokkennis verder gaan testen :>)quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:25 schreef maedel het volgende:
En iemand heeft de testserver gemold![]()
Net nu ik de hele dag geblockt had om daarop te gaan werken.![]()
volgens mij heb je niet helemaal de strekking van het verhaal meegekregenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en ik heb over ranzige details heengelezen??
Wahdan?
Personeel uiteraard...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu moet je hem zelf repareren, of heb je daar weer personeel voor, en kan je tussentijds je fokkennis verder gaan testen :>)
Ik ben niet bezet, val wel op mannen maar ook op vrouwenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zou ook niet weten met wie ik spannend had moeten doen, OF ze waren bezet, OF ze vielen op mannen, of allebei...
foto's komen nogquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zie je nu helemaal groen Maedel!
En mezelf roze.
Dank je voor de knuffel...
@Stroek: staan er obscure foto's bij H?![]()
Nee niet van de meetquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef JamesBrownie het volgende:
@Stroek: staan er obscure foto's bij H?![]()
het zorgt in elk geval weer voor reuring in het topicquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:14 schreef maedel het volgende:
nou, ik heb het allemaal eens op m'n gemak bijgelezen.
Tja, wat zal ik eens zeggen....![]()
ja, smoesjes....quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:07 schreef NanKing het volgende:
Maedel ik was er trouwens niet omdat oa een afspraak erg was uitgelopen en ik toen echt geen puf/zin meer had.
Ja, daar zit ik ook op, en daarom ontbrak er een smiley net.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:14 schreef NanKing het volgende:
In text only gaat het forum ietsie pietsie snellers.
Ja ik tik de smilies automatisch meequote:Op maandag 22 oktober 2007 16:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook op, en daarom ontbrak er een smiley net.
Ik word hier echt helemaal ongans van.
donequote:Op maandag 22 oktober 2007 16:20 schreef maedel het volgende:
Het wordt wel steeds irritanter. Je kunt onderhand na een uurtje of 12 niet meer fatsoenlijk fokken.
's Morgens gaat het nog wel.
ik kom tot 2 stuksquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:01 schreef maedel het volgende:
ik zie dat je met text only wel smilies hebt.
Alleen moet je ze dan wel uit je hoofd weten
die doen het niet.quote:
Stoerquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:32 schreef maedel het volgende:
[..]
die doen het niet.
Ik heb net een uur bij de dokter in de wachtkamer gezeten.
Om erachter te komen dat ik een sportblessure heb
Maedel en een sportblessure![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:33 schreef kakkertje het volgende:
Ik las ultieme flapdrol Sitethief
like your avatar.
en nu de cross trainer tijdelijk buiten gebruik ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:32 schreef maedel het volgende:
[..]
die doen het niet.
Ik heb net een uur bij de dokter in de wachtkamer gezeten.
Om erachter te komen dat ik een sportblessure heb
Maedel en een sportblessure![]()
vandaag nieuwe dag met nieuwe kansenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:46 schreef wonderer het volgende:
Nou nou, het schiet niet echt op als ik er niet ben, he?
van mij mag je,quote:
is het wel duidelijk een bewijs dat we je gisteravond niet voor niets vroeg naar bed toe gestuurd hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:13 schreef Sitethief het volgende:
Blech, ik val bijna in slaap tijdens dit college.
Hallo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef maedel het volgende:
ik heb het gisteren op gegeven hoor, zoooooo traag...
Maar, ik ben er weer
en ik moet inderdaad de crosstrainer een paar weken op een laag pitje zetten en dan weer langzaam opbouwen....
beterschap danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef maedel het volgende:
Maar, ik ben er weer
en ik moet inderdaad de crosstrainer een paar weken op een laag pitje zetten en dan weer langzaam opbouwen....
dan heb je de voortgang in H dus nog niet gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef maedel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Dammit, betraptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Neejj wonderer, dat gaat er nu niet in. Ochtend was het een paar uur geleden
Oh, dan is het goedquote:
Ze wil dat haar bank bovenaa blijft staan, dus heb ik gezegd dat ik wel wil reageren zodat ie weer boven komt.quote:
Moet je nagaaaaan, ik ben bij mijn ouders thuis de grootstequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vond jullie eigenlijk allemaal wel leuk, al had ik Stroekie en Sitethief allebei groter verwacht!
Ik praat alleen in het echt teveel.
Met tikken ben ik niet zo snel, dus valt dat minder op
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Je jat gewoon mijn grapje Faithz!![]()
jij gaat straks toch pas pleitequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik was ook pleite.
Vandaag was ik nog een beetje pleite want ik was bij mijn tantequote:
maar je mag toch pas echt pleiten nadat je beëdigd bent ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaag was ik nog een beetje pleite want ik was bij mijn tante
donequote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:09 schreef wonderer het volgende:
Jongen, je wil niet weten hoe beedigd ik ben
En pas je post in SCH's topic even aanJe doet het WEER
Ja, je moet natuurlijk wel goed blijven eten he...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben hier, maar ik was ergens anders aan het lezen.
En ik moet strakjes weg, want ik heb nog niet eens ontbeten, erg he.
Zo van je moet iets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had gewoon nog geen zin en wilde op FOK kijken en nu kom ik er niet meer vanaf(of alles hier zo interessant is)
Volgens mij heb je er niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik niet, maar ik ga zO MAAR EENS EEN WAS DOEN EN OPVOUWEN. oeps, capslock
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja mocht wel weer een boost gebruiken![]()
gaat gelukkig alweer een stuk beter, en dat moet ik wel want heb morgen een feestje van pa en moequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:17 schreef NanKing het volgende:
[..], ben je ziekjes?
je had het over snotteren
dus jij moet eigenlijk hoognodig gaan daten met Klaas Vaakquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En onder slaap versta ik urenlang wakkerliggen in een bed.
quote:
Vriend heeft zo'n stoomapparaat(hij moet regelmatig behang verwijderen voor zijn werk) en dan gaat het wel...Meestal.quote:
Als ik naar die foto boven jouw post kijk gaat het helemaal goed met mijquote:Op maandag 29 oktober 2007 04:19 schreef wonderer het volgende:
Verder alles goed met jullie?
ik heb heul niet ziek in bed gelegen dit weekend, ik was juist op tijd weer op de been om gisteren het robijnen huwelijk van paps en mams te vieren, en dat doen we vandaag nog even na evalueren en de kliekjes opmakenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef maedel het volgende:
Eej James
(ook voor de anderen hoor, maar volgens mij liggen die allemaal ziek in bed...)
Nou, daar kwam je dan toch mooi onderuitquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij wilden gaan schaatsen(nou ja, ik eigenlijk niet, maar goed) maar dat ging dus niet omdat vrined ziek was.
Ik was ook ooit begonnen met zo'n afstomer enzo, bleek dat ik het gewoon los kon steken...quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef wonderer het volgende:
Bijna klaar met het behang. Na driekwart kamer bleek dat goed natmaken met de spuit ook wel werkte.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Godverdomme ik ben blij dat ik een studie heb die ik interessant vind én ook nog goed kan! Ik heb gewoon een 7.8 voor een boekverslag gekregen tegen mijn verwachtingen in.
Woei! Goed gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Godverdomme ik ben blij dat ik een studie heb die ik interessant vind én ook nog goed kan! Ik heb gewoon een 7.8 voor een boekverslag gekregen tegen mijn verwachtingen in.
wat fijn voor je dat je je draai daar op de Uni hebt weten te vindenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ben toch zo blij met de vrienden die ik gemaakt heb. We zijn maar met z'n vieren, maar echt, meer heb ik er niet nodig.
Je lijkt op je vader.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef Stroekie het volgende:
hier nog iemand interesse in toen onze Stroek nog een stroekje was ?
http://foto.stroekie.com/2008/Pap%20en%20Mam/
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef Stroekie het volgende:
hier nog iemand interesse in toen onze Stroek nog een stroekje was ?
http://foto.stroekie.com/2008/Pap%20en%20Mam/
ja ik ben nu de schroom voorbijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
[..]
ik klikte zo'n typische jaren 60/70 prent aan.
Hoe hip![]()
twee retro cycli zeg maar?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik ben nu de schroom voorbij
maar dat heeft wel een jaar of 30 geduurd![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Neu, niet echt.
Ik ben bevallen van een tweeling en Maedel heeft een affaire met Dreamer.
Verder niets interessants.
Ik weet zo even niet wat Dreamer er van vindt, maar ik vind het op zich niet zo heel erg hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, maedel, ik kon het niet langer voor me houden.
alsog Dr34m3r binnenkort niet gaat starten met het grote teruglezen als ze weer internet heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik probeerde net te zeggen dat het ook zo zijn voordelen heeft dat dreamer er nu niet is, kan ik jullie geheimpje met een gerust hart verkleppen...
ja en toen droeg ik dus een homopropellorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Dat jasje met die opgerolde mouwen, trouwens
Wat was de mode in de jaren negentig toch lachwekkend.
maar die van mij was dan wel stemmig donkerblauw, natuurlijk afgestemd op het blauw van het colbertjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:39 schreef Faithz het volgende:
[ afbeelding ]
Denk ik
En ja, die met dat lekkere kontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |