Kan je aaien met je ellebogenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben bezig met typen op de comp.
Harsen!quote:
Hoi Sitethiefquote:
Neuh, gewoon elk onze dinner date ophalenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:42 schreef maedel het volgende:
dus jullie gaan nou allemaal bij die trap afspreken?
Ja, das een heel eind!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:13 schreef Faithz het volgende:
oei dat gaat nog tegenvallen, helemaal naar de effenaar
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef maedel het volgende:
dus, half 7 bij de ffnaar?
nee zoals een goede stuntelkampioen betaamd ligt die dus thuis en zit ik nu op mijn werkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wacht, je bent waarschijnlijk niet thuis nu.
heb ze alle twee niet meer gezien hier, dus ik begin bang te worden van nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef maedel het volgende:
Gaan Dreamer en Nan nou mee?
Ik ga nog effe op de crosstrainer, zodat ik vanavond ongeneeerd los kan gaan![]()
Huh? dat snap ik nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:41 schreef Stroekie het volgende:
dus we zullen je zo lang mogelijk in Eindhoven moeten houden totdat de kudde komt opdraven om richting Rembrandt te gaan![]()
Leuk jou ook eens te ontmoetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:48 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn gisteren(bij het eten dan...), heb ik nog een hoop mensen gemist.... Een volgende keer dan maar...
Ik heb iig wonderer IRL mogen ontmoeten, en sitethief ook, en Stroekie, maar die had ik al eens gezien natuurlijk. Tante_V en Ang3l kende ik natuurlijk al voor fok...
Het was echt reuze gezellig! En nee je praat niet teveel hoor,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Het was gezellig!
En lekker ook, alleen jammer dat we die taartjesrace niet meer hebben gehouden...
Waarom ben je zo vroeg waker Dr34M3r?
O, en ik praat teveel
ja wij moesten nog de trein van 23.32 halen en da's geluktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:48 schreef maedel het volgende:
wow, dat toetje heeft er in gehakt. Ik ben nog steeds beroerd zeg
Maar keileuk om mensen (weer) eens te zien. En ik vind het nog steeds jammer dat ik Dreamer niet gezien heb, maar dat komt dan nog wel een keer.
Ik geloof dat er weer een date staat voor volgend jaar medio oktober als Wonderer weer in den lande is
Hoe was het dansfeest? Stroek en Sitethief waren op tijd al weer weg zag ik?
Ik ook nietquote:
en die had je nog wel zelf uitgezocht toch ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al weet ik zeker dat ze bij de Effenaar beter eten serveren dan bij die tent waar ik gister ben geweest
Ik was weer thuisquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wij moesten nog de trein van 23.32 halen en da's gelukt
en ik heb Sitethief zojuist weer op de trein naar Zwollywood gezet
Ja, ende waarom dan wel niet?quote:
Goed bezig Jamesquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die had je nog wel zelf uitgezocht toch ?
Ik heb niet gewandeld, vriend was niet thuis.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:20 schreef Faithz het volgende:
Doe mij deze uitvoering maar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |