en nu de cross trainer tijdelijk buiten gebruik ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:32 schreef maedel het volgende:
[..]
die doen het niet.
Ik heb net een uur bij de dokter in de wachtkamer gezeten.
Om erachter te komen dat ik een sportblessure heb
Maedel en een sportblessure![]()
vandaag nieuwe dag met nieuwe kansenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:46 schreef wonderer het volgende:
Nou nou, het schiet niet echt op als ik er niet ben, he?
van mij mag je,quote:
is het wel duidelijk een bewijs dat we je gisteravond niet voor niets vroeg naar bed toe gestuurd hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:13 schreef Sitethief het volgende:
Blech, ik val bijna in slaap tijdens dit college.
Hallo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef maedel het volgende:
ik heb het gisteren op gegeven hoor, zoooooo traag...
Maar, ik ben er weer
en ik moet inderdaad de crosstrainer een paar weken op een laag pitje zetten en dan weer langzaam opbouwen....
beterschap danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef maedel het volgende:
Maar, ik ben er weer
en ik moet inderdaad de crosstrainer een paar weken op een laag pitje zetten en dan weer langzaam opbouwen....
dan heb je de voortgang in H dus nog niet gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:20 schreef maedel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:01 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Dammit, betraptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Neejj wonderer, dat gaat er nu niet in. Ochtend was het een paar uur geleden
Oh, dan is het goedquote:
Ze wil dat haar bank bovenaa blijft staan, dus heb ik gezegd dat ik wel wil reageren zodat ie weer boven komt.quote:
Moet je nagaaaaan, ik ben bij mijn ouders thuis de grootstequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vond jullie eigenlijk allemaal wel leuk, al had ik Stroekie en Sitethief allebei groter verwacht!
Ik praat alleen in het echt teveel.
Met tikken ben ik niet zo snel, dus valt dat minder op
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Je jat gewoon mijn grapje Faithz!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |