Wij zijn niet zo van de valse nichtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was de lesbeaumeet een stuk gemoedelijker.
de meest dramatische momenten hebben zich toch ook pas NA de meet afgespeeldquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was de lesbeaumeet een stuk gemoedelijker.
nee wij zijn alleen maar vals naar het personeel toequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef Sitethief het volgende:
Wij zijn niet zo van de valse nichten.
Goedenmorgen trouwens.
ja in vergelijking met H topic zijn we echt heilige boontjes en brave hendrikjes en Hendrieka's geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:44 schreef JamesBrownie het volgende:
viel wel mee toch?
aaaaaah *knuffel geeft*quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zou ook niet weten met wie ik spannend had moeten doen, OF ze waren bezet, OF ze vielen op mannen, of allebei...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:14 schreef Stroekie het volgende:
de meest dramatische momenten hebben zich toch ook pas NA de meet afgespeeld![]()
je hebt het verslag van TMM toch gelezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:22 schreef maedel het volgende:
[..]
aaaaaah *knuffel geeft*
[..]
Vertel?
Ja, en ik heb over ranzige details heengelezen??quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt het verslag van TMM toch gelezen![]()
en nu moet je hem zelf repareren, of heb je daar weer personeel voor, en kan je tussentijds je fokkennis verder gaan testen :>)quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:25 schreef maedel het volgende:
En iemand heeft de testserver gemold![]()
Net nu ik de hele dag geblockt had om daarop te gaan werken.![]()
volgens mij heb je niet helemaal de strekking van het verhaal meegekregenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en ik heb over ranzige details heengelezen??
Wahdan?
Personeel uiteraard...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu moet je hem zelf repareren, of heb je daar weer personeel voor, en kan je tussentijds je fokkennis verder gaan testen :>)
Ik ben niet bezet, val wel op mannen maar ook op vrouwenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zou ook niet weten met wie ik spannend had moeten doen, OF ze waren bezet, OF ze vielen op mannen, of allebei...
foto's komen nogquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zie je nu helemaal groen Maedel!
En mezelf roze.
Dank je voor de knuffel...
@Stroek: staan er obscure foto's bij H?![]()
Nee niet van de meetquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef JamesBrownie het volgende:
@Stroek: staan er obscure foto's bij H?![]()
het zorgt in elk geval weer voor reuring in het topicquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:14 schreef maedel het volgende:
nou, ik heb het allemaal eens op m'n gemak bijgelezen.
Tja, wat zal ik eens zeggen....![]()
ja, smoesjes....quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:07 schreef NanKing het volgende:
Maedel ik was er trouwens niet omdat oa een afspraak erg was uitgelopen en ik toen echt geen puf/zin meer had.
Ja, daar zit ik ook op, en daarom ontbrak er een smiley net.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:14 schreef NanKing het volgende:
In text only gaat het forum ietsie pietsie snellers.
Ja ik tik de smilies automatisch meequote:Op maandag 22 oktober 2007 16:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook op, en daarom ontbrak er een smiley net.
Ik word hier echt helemaal ongans van.
donequote:Op maandag 22 oktober 2007 16:20 schreef maedel het volgende:
Het wordt wel steeds irritanter. Je kunt onderhand na een uurtje of 12 niet meer fatsoenlijk fokken.
's Morgens gaat het nog wel.
ik kom tot 2 stuksquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:01 schreef maedel het volgende:
ik zie dat je met text only wel smilies hebt.
Alleen moet je ze dan wel uit je hoofd weten
die doen het niet.quote:
Stoerquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:32 schreef maedel het volgende:
[..]
die doen het niet.
Ik heb net een uur bij de dokter in de wachtkamer gezeten.
Om erachter te komen dat ik een sportblessure heb
Maedel en een sportblessure![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:33 schreef kakkertje het volgende:
Ik las ultieme flapdrol Sitethief
like your avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |