Je bent wel vrijgevig met je golden showers.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry schat, over jou niets dan goeds![]()
MMMMMM Lekker Wok of frituurquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Opsomtopic, slotje.
Waarin?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
Ik gooi de worst er ff in[ afbeelding ]
Opschepperquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarin?
Berenhap pindasaus was lekker....![]()
Zalm en bieten WTFquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
bietjes. bij gebrek aan wat beters zalm erbij gegeten. was op zich niet slecht.![]()
volgens mij is ie erin geblevenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
Waar is PC Eend eigenlijk gebleven?
Doorgetrokkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
Waar is PC Eend eigenlijk gebeleven?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij is ie erin gebleven![]()
hi Mike
Héle goede vraagquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
Waar is PC Eend eigenlijk gebeleven?
Ik las serieus "Biertjes".quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
bietjes.
tis wel donderdagquote:
Oftewel: Bierzeit.quote:
Zullen we het niet over urine hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:30 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, je gaat er alleen niet rood van plassen![]()
cool! is het zo leuk dat ik mee kan vieren?!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Oftewel: Bierzeit.
En ik heb nog wat te vieren ook. [ afbeelding ]
Eindelijk bier zuipen met een goed excuus.![]()
red shower!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:30 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, je gaat er alleen niet rood van plassen![]()
tjee, hij moet wel een end lopen voor z'n bier..quote:
Dan ga ik maar niet meer ongesteld de trein inquote:
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
cool! is het zo leuk dat ik mee kan vieren?!![]()
Tappen duurt lang hé in Deutschland.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjee, hij moet wel een end lopen voor z'n bier..![]()
quote:
Schon unterwegs.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef Pavement het volgende:
* Pavement summoned ian http://forum.fok.nl/topic/1086796
Amour natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe ik een wijntje!
![]()
wat vieren we?![]()
Boeit me niet doe meequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe ik een wijntje!
![]()
wat vieren we?![]()
Nu nog?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:52 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Ben altijd braaf![]()
Even eten, m'n maag knort![]()
[ afbeelding ]
andijvie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:52 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Ben altijd braaf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:52 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Ben altijd braaf![]()
[ afbeelding ]
De deur staat altijd openquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
hatsee http://www.youtube.com/watch?v=6TLYioRY4i4
trappen nog ff een open deur in![]()
quote:
en nu nog een leuk muziekje...quote:
quote:
Ken je Eisbrecher?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nu nog een leuk muziekje...![]()
nooit van gehoordquote:
Yep PM het wel ffquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef Polonium-120 het volgende:
weet iemand goede sites waar ik reizen kan boeken naar bijvoorbeel brazilie, cuba, argentinie etc![]()
ff een rood wijntje ingeschonken... had ik maar een moses in de buurt ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yeuy!
Ik vier met een nieuw biertje![]()
Een rapperequote:
Dat 2e plaatje is net een volwassen negert met een kindjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
tjezus net5 wil ook scoren met hete dates![]()
[ afbeelding ]
Zusje is boel veel liefquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is Kz nou weer aan het uitvreten![]()
Ik vind die laatste wel watquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
tjezus net5 wil ook scoren met hete dates![]()
[ afbeelding ]
ik ben een beetje in een andere mood...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kan alleen deze ernstig gaye live versie vinden![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=yrKTr36c7T0
Kloten Notenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat 2e plaatje is net een volwassen negert met een kindje![]()
het wordt ze daar met de paplepel ingegotenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat 2e plaatje is net een volwassen negert met een kindje![]()
Ga jij je 's elders omhoog proberen te likkenquote:
vertel mij wat!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het wordt ze daar met de paplepel ingegoten ingeslagen![]()
Goed, goed...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben een beetje in een andere mood...![]()
maar opzich wel tof![]()
da's een toffe 5 iddquote:
Ingewikkelde posts zijn niet altijd slechte posts.quote:
duidelijk zeker, ik ook !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ingewikkelde posts zijn niet altijd slechte posts.![]()
En KZ is over het algemeen heerlijk duidelijk.
Nee van 5quote:
In China geldt 5 als geluksgetal... en ik heb er vijf aan ieder handquote:
King For A Day!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=6UwCt_stf38
voor Neo, toen de Gathering nog tof was...![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Speciaal voor Buuf:
http://nl.youtube.com/watch?v=sfBw0IWwO5U
Ik had het over RTLquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
In China geldt 5 als geluksgetal... en ik heb er vijf aan ieder hand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bij de oude Gathering.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
King For A Day!![]()
Ik heb good memories bij dat nummer![]()
[Dit doen we even over PMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lief
*zucht...
http://www.youtube.com/watch?v=EbJtYqBYCV8 dit vind ik ook een tof liedje...![]()
Volgens mij is 8 het Chinese geluksgetal....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
In China geldt 5 als geluksgetal... en ik heb er vijf aan ieder hand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nande datebayo!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is 8 het Chinese geluksgetal....
We steunen elkaar wel hierquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vertel mij wat!![]()
ze kan door de computer diep in mijn tere buurvrouwenzieltje kijken![]()
en nu moet ik zonder haar![]()
![]()
Vanaf 2:32quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=oCE1NnvonF0![]()
![]()
![]()
Fuck yeah, oude herrie!
NSquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nande datebayo!
Hai Leandra-chan![]()
Saa ai ni kogareta mune wo tsuranuke.![]()
Das gaaf luister er nu ff naarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sxjo28Jmy_c
als we dan toch goede herinneringen ophalen![]()
Hmmz... zo gaan we haar wel extra missen natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
Er zijn heus ook lieve bans en dit is er eentje van,
kleinzusje heeft een klein bannetje op eigen verzoek en zo blijft ze ook lief
lijkt me nodigquote:We steunen elkaar wel hier![]()
Die had ik al voor Mootie gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... zo gaan we haar wel extra missen natuurlijk![]()
Moeten we nu een "Unban KZ" SC openen of levert dat strafpunten op?![]()
moots een ban ???quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die had ik al voor Mootie gedaan.
Dus ik heb vrijstelling.
Jellequote:
niet huilen popje,quote:
Mootie heeft hier nooit een ban gehad en wat je op VOL gedaan hebt telt nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die had ik al voor Mootie gedaan.
Dus ik heb vrijstelling.
Euh, ik heb HIER een unban Mootie topic geopend.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mootie heeft hier nooit een ban gehad en wat je op VOL gedaan hebt telt niet![]()
That's my girlquote:
Ik huil niet schatje...d tranen biggelen over mijn wangen van het lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet huilen popje,het leven kan hard zijn.
Ik heb een volledige bar + tap in huis dus;quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Jelle_81 het volgende:
iemand zin in een biertje hier?
heb net een vol krat uit de koelkast gehaald
Dus thnx Jelle, maar de tafel staat hier al volquote:Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/global/classes/db.class.php
ik piste in mn broek maar goed dat ik mn depend slip aan had.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik huil niet schatje...d tranen biggelen over mijn wangen van het lachen![]()
wat ik dan persoonlijk wel weer jammer vind.quote:
Als ze bij die nieuwe nou iets over voedsel zouden melden was elke Fokker de hele dag voorzien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Gaat weer lekker...
Als ik geen drinken moet gaan halen dan is t deze wel:
[..]
Dus thnx Jelle, maar de tafel staat hier al vol
*hips* ja gjaat lekker met ut drunkuhquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Gaat weer lekker...
Als ik geen drinken moet gaan halen dan is t deze wel:
[..]
Dus thnx Jelle, maar de tafel staat hier al vol
Staat je goed, zo'n gevuld broekje...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik piste in mn broek maar goed dat ik mn depend slip aan had.
Zo werk af tiet voor bier
BIER EN TIETEN
PM overleg is in volle gang denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat ik dan persoonlijk wel weer jammer vind.![]()
zou ik al een TR hebben voor het openlijk steunen van kz?![]()
Wich reminds me: tapzeit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*hips* ja gjaat lekker met ut drunkuh![]()
doe maar luxe, och volgende week zit ik trouwens aan de pullen in Duitsland na het werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb een volledige bar + tap in huis dus;
Neuh.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Jelle_81 het volgende:
Pardon?? Dat heeft Ian_Nick gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Euh, ik heb HIER een unban Mootie topic geopend.![]()
Omdat die VOLhuilies hier meelezen.![]()
Schijnt een kek land te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
doe maar luxe, och volgende week zit ik trouwens aan de pullen in Duitsland na het werk![]()
heb de wijnfles net leegquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Jelle_81 het volgende:
Hééél fijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Dat heeft Ian_Nick gedaan
Beetje pronken met de veren van een ander![]()
[SC#999]Unban Moots 's.
http://www.youtube.com/watch?v=KBgtx-fo8vk&mode=related&search=quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
PM overleg is in volle gang denk ik.
Alhoewel Yvonne's openlijke steun natuurlijk verwarring zaait.
Ze hebben het moeilijk op het moment, gok ik.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat je goed, zo'n gevuld broekje...![]()
![]()
Zou Yvonne al op t matje geroepen zijn?? Heeft ze al een boze PM van Danny ontvangen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
PM overleg is in volle gang denk ik.
Alhoewel Yvonne's openlijke steun natuurlijk verwarring zaait.
Ze hebben het moeilijk op het moment, gok ik.
Yvonne is over een uurtje weer zwart.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou Yvonne al op t matje geroepen zijn?? Heeft ze al een boze PM van Danny ontvangen?
Have funquote:Anyway... ik ga weer ff bankhangen (spierpijn...) dan kan de puber weer ff pjoeteren
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
heb je mn sexy billekes nog niet gezien
pullen bier mit bratwurst, ben er 4 dagen aant werk in de buurt van Hamburgquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Schijnt een kek land te zijn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou Yvonne al op t matje geroepen zijn?? Heeft ze al een boze PM van Danny ontvangen?
Anyway... ik ga weer ff bankhangen (spierpijn...) dan kan de puber weer ff pjoeteren
quote:
quote:
dus de annanas sla je ff overquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
pullen bier mit bratwurst, ben er 4 dagen aant werk in de buurt van Hamburg![]()
Ik ben momenteel hier:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
iemand nog een tof muziekje?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
geen idee waarom, schijnt ineens een rage te zijn, dat zwaaien...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=5ATehpAyxkcquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
iemand nog een tof muziekje?
http://www.youtube.com/watch?v=TJN3PGqDRNgquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben momenteel hier:
http://nl.youtube.com/watch?v=rQT_e_lHIrU
![]()
erg grappig ik lag me kapotquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Speciaal voor Disana.
da's een pittigequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Speciaal voor Disana.
eh het is herfst hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Kut fok nou ja 4 billen dan![]()
#zwijmel#quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Kut fok nou ja 4 billen dan![]()
Bij mij doet ie het nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's een pittige [ afbeelding ]
Coldplay...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben momenteel hier:
http://nl.youtube.com/watch?v=rQT_e_lHIrU
![]()
Heb je een beetje last van flatulentie ofzo!?quote:
worden mn billen nu afgekeurd ?quote:
Die clip is zó tof.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
persoonlijk was ik meer hier http://www.youtube.com/watch?v=qiSkyEyBczU
Data typiste nodig ..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:30 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga even in bed vergaderen
hoe is je mondelingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Data typiste nodig ..Met de nodige spel fouten
zin jouw billekes niet skattie....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
worden mn billen nu afgekeurd ?
echt wel!quote:
quote:
waar maak je dat uit op ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Heb je een beetje last van flatulentie ofzo!?
niet huilen... je mag de mijne wel voelenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zin jouw billekes niet skattie....![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zin jouw billekes niet skattie....![]()
Je reactie was een beetje dubieus.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
niet huilen... je mag de mijne wel voelen![]()
stoepie, Disana vind Coldplay echt leuk!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Stuur mijn referenties wel per PM
![]()
![]()
tuurlijk mag je dat noemen, mag ik niet reageren dan ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je reactie was een beetje dubieus.
Mag ik de naam van je grote vriendin niet meer noemen?
De PM knokploeg is licht ontvlambaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
stoepie, Disana vind Coldplay echt leuk!![]()
Tuurlijk, maar niet zo fucking achterlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat noemen, mag ik niet reageren dan ?
En tot snel ga zo me bed in truste en hou het een beetje netjes he ?quote:
of het geeft de mening van Pavement over Coldplay treffend weer..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De PM knokploeg is licht ontvlambaar.
beter gevraagd waar heb jij last van ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet zo fucking achterlijk.
Als ik Disana af ga kraken zal ik zelf wel even een PM rondsturen.
Hell, ik wil de TR nog wel typen ook.
alleen met een beflapjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En tot snel ga zo me bed in truste en hou het een beetje netjes he ?![]()
truste buufquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
truste voor een ieder die gaat slapen![]()
![]()
en dan maar hopen dat er geen bietjes genuttigd zijnquote:
hey!quote:
truste polo,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
iedereen die ergens last van heeft... ik ga naar bed truste![]()
wat ontzettend viesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat er geen bietjes genuttigd zijn![]()
quote:
voor straks dan, maar coldplay vind ik een beetje een wijven band, geef mij maar http://www.youtube.com/watch?v=SK7cKUNw9zIquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey!![]()
ik ga niet slapen...yet...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
voor straks dan, maar coldplay vind ik een beetje een wijven band, geef mij maar http://www.youtube.com/watch?v=SK7cKUNw9zI
De opgefokte reacties als ik de naam Disana tiep.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
beter gevraagd waar heb jij last van ?
truste ploontjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
iedereen die ergens last van heeft... ik ga naar bed truste![]()
srryquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wil je me niet zo beledigen![]()
ik vind het dus ook niksquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry![]()
zal de flatulatie wel zijn![]()
maar ik vind het niks, houw meer van wat altenatiever
ow dat zit je dwars een ban van KZ als ze mensen tot op het bot beledigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De opgefokte reacties als ik de naam Disana tiep.
En dan nog debiel ook, het ging om de Coldplay clip.
Dat in combinatie met de meelurkende zieligheid die binnen 2 minuten een TR had staan en KZ een ban aansmeerde.
Ik word een beetje gek van die dictatuur die opgeworpen is.
owquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het dus ook niks![]()
maar ben wel een wijf ja!
![]()
![]()
maar dat had je best kunnen afleiden uit mijn ""
![]()
knal d'r eens een lekker muziekje in dan![]()
heb ik een TR?!quote:
de buurman vindt het in ieder geval leuk!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow
http://www.youtube.com/watch?v=FCPn0l220MY <<< je moet er wel van houden, ik ben der weg van
(ben zo blij dat ik buren heb die dit kunnen waarderen hoor ze nu half meezingen)
heb jaren in een kraakpand gewoond met de buren hoor, dus zit wel snor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de buurman vindt het in ieder geval leuk!![]()
misschien moet je wat isolatie overwegen?![]()
Jij gaat het wel tot modje schoppenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow dat zit je dwars een ban van KZ als ze mensen tot op het bot beledigt.
En wat nu debiel ? ik reageer helemaal niet op coldplay behalve dat ik het geen goede muziek vind.
Ik had nou niet echt een opgefokte reactie maar als jij dat zo interpeteerd ok jouw zaak, zal je zelf een beetje licht ontvlamnaar zijn, gozer kom op ik dacht je feest had of rede daartoe ?
Ik bedoel niks slecht ik reageer alleen op iets wat mijn mening is of mag ik alleen slijmen bij KZ ?
kom op dude
Anoniem, maar daar ben ik nooit zo dol op.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij gaat het wel tot modje schoppen [ afbeelding ]
Fijne nacht nog verder, iedereen.
relax gast , slaap lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij gaat het wel tot modje schoppen [ afbeelding ]
Fijne nacht nog verder, iedereen.
waar wil je de medelijden hebben ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anoniem, maar daar ben ik nooit zo dol op.
En nu:lief doen
en ik heb ene slijmbeursontsteking en wil medelijden
Een TR voor dit topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een TR voor dit topic.![]()
Wat is er gebeurd met de tijd dat je een TR kreeg voor Goatse ofzo!?
Of als je iemand echt finaal de tering in loopt te schelden en niet op wil houden?
Neeeeuuuuh, als ik zeg: "Flatulentie" raggen we massaal op de TR knop.
Sodeflikker toch in jezusnaam een end heen.
Dit is verdomme een christelijk topic vergeleken bij de gemiddelde 49 reeks.
Da's idd een goede vraag!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar wil je de medelijden hebben ?![]()
Je slaat én steekt je tong uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
reken je eens niet rijk...
IK had een TR op m'n naam...![]()
![]()
Op z'n zachtst gezegd: ik wil niet bij het clubje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:19 schreef Pavement het volgende:
OFF topique
ian relax kom op ik je een pm gestuurd (hoor je ook een beetje bij het clubje)
ik ook niet bij die van jullie, maar dan kan je toch wel normaal doen ? ff serieusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Op z'n zachtst gezegd: ik wil niet bij het clubje.
Niet als men over clubjes blijft lullen en er TR's voor een topic als dit worden gemaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook niet bij die van jullie, maar dan kan je toch wel normaal doen ? ff serieus
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er hier clubjesWat betaal je voor een lidmaatschap......
![]()
Lekker!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Users die dat hele verhaal lezen verdienen een ijsje![]()
Ik haakte na twee regels al af....zo tering saai............quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik haakte na twee regels al af....zo tering saai............![]()
Heb je chocolade?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef Neo_Skorrem het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, nog iets te verhapstukken hier? Nog iemand in geestelijke nood.......![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Hoi poepies!
quote:
quote:
Asielquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Krolse kat.... grrrr...... morgen snel de dierenarts bellen.![]()
quote:
hallo, wij zitten in dezelfde gangquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij moet maar hulp zoeken bij je clubje.......![]()
![]()
Heb je nou een blote dame in je usericon?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt......
![]()
Onze eigen schuld, ik dacht dat ze een keer krols moest zijn voor ze gestereliseerd kon worden, is dus niet zo. Sterelisatie zat in de planning, maar ze is ons te snel af, zitten nu met een krijser opgescheept.quote:
Roept u dan maar.....of ben je weer gewoon geil....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hallo, wij zitten in dezelfde gang![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Onze eigen schuld, ik dacht dat ze een keer krols moest zijn voor ze gestereliseerd kon worden, is dus niet zo. Sterelisatie zat in de planning, maar ze is ons te snel af, zitten nu met een krijser opgescheept.
En ik vind het natuurlijk harstikke zielig, vannacht op de bank geslapen, dan is ze rustiger en kan mijn vriend de hele nacht doorslapen![]()
Als ik geil ben is dat niet gewoon hoor....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roept u dan maar.....of ben je weer gewoon geil....![]()
Eentje maarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je nou een blote dame in je usericon?![]()
Zal ik nog even zettenquote:
Wat hebben we voor datum? 19 oktober, volgens mij is je ongesteldheid toch bijna over?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik geil ben is dat niet gewoon hoor....![]()
Vertelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog een geile prei?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen ikea?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wisten jullie dat er tegenwoordig op meubeltjes 8-12 weken levertijd zit.......? Wat een vooruitgang toch, dat kapitalistisch systeem.
Nope, daar kom ik liever nooit weer. Takkewinkel......je zoekt je rot in dat doolhof en dan ook nog eens beperkte keuze....quote:
Ik sla af, voor de verandering....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik nog even zetten![]()
ach, what the fuck, duurt nog wel even voordat ik ga slapen![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hebben we voor datum? 19 oktober, volgens mij is je ongesteldheid toch bijna over?
later lurkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga terug in "af en toe lees modus" Veel plezier allemaal....![]()
Ik mis me preview en smiliesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Ik wilde snel nog even in dit topic posten voor ie vol was. Maar elke keer als ik in snel reageren een letter tikte verdwijnt snel reageren?
Dan maar via de omslachtige manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |