Ik huil niet schatje...d tranen biggelen over mijn wangen van het lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet huilen popje,het leven kan hard zijn.
Ik heb een volledige bar + tap in huis dus;quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Jelle_81 het volgende:
iemand zin in een biertje hier?
heb net een vol krat uit de koelkast gehaald
Dus thnx Jelle, maar de tafel staat hier al volquote:Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/global/classes/db.class.php
ik piste in mn broek maar goed dat ik mn depend slip aan had.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik huil niet schatje...d tranen biggelen over mijn wangen van het lachen![]()
wat ik dan persoonlijk wel weer jammer vind.quote:
Als ze bij die nieuwe nou iets over voedsel zouden melden was elke Fokker de hele dag voorzien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Gaat weer lekker...
Als ik geen drinken moet gaan halen dan is t deze wel:
[..]
Dus thnx Jelle, maar de tafel staat hier al vol
*hips* ja gjaat lekker met ut drunkuhquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Gaat weer lekker...
Als ik geen drinken moet gaan halen dan is t deze wel:
[..]
Dus thnx Jelle, maar de tafel staat hier al vol
Staat je goed, zo'n gevuld broekje...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik piste in mn broek maar goed dat ik mn depend slip aan had.
Zo werk af tiet voor bier
BIER EN TIETEN
PM overleg is in volle gang denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat ik dan persoonlijk wel weer jammer vind.![]()
zou ik al een TR hebben voor het openlijk steunen van kz?![]()
Wich reminds me: tapzeit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*hips* ja gjaat lekker met ut drunkuh![]()
doe maar luxe, och volgende week zit ik trouwens aan de pullen in Duitsland na het werkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb een volledige bar + tap in huis dus;
Neuh.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Jelle_81 het volgende:
Pardon?? Dat heeft Ian_Nick gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Euh, ik heb HIER een unban Mootie topic geopend.![]()
Omdat die VOLhuilies hier meelezen.![]()
Schijnt een kek land te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
doe maar luxe, och volgende week zit ik trouwens aan de pullen in Duitsland na het werk![]()
heb de wijnfles net leegquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Jelle_81 het volgende:
Hééél fijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Dat heeft Ian_Nick gedaan
Beetje pronken met de veren van een ander![]()
[SC#999]Unban Moots 's.
http://www.youtube.com/watch?v=KBgtx-fo8vk&mode=related&search=quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
PM overleg is in volle gang denk ik.
Alhoewel Yvonne's openlijke steun natuurlijk verwarring zaait.
Ze hebben het moeilijk op het moment, gok ik.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat je goed, zo'n gevuld broekje...![]()
![]()
Zou Yvonne al op t matje geroepen zijn?? Heeft ze al een boze PM van Danny ontvangen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
PM overleg is in volle gang denk ik.
Alhoewel Yvonne's openlijke steun natuurlijk verwarring zaait.
Ze hebben het moeilijk op het moment, gok ik.
Yvonne is over een uurtje weer zwart.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou Yvonne al op t matje geroepen zijn?? Heeft ze al een boze PM van Danny ontvangen?
Have funquote:Anyway... ik ga weer ff bankhangen (spierpijn...) dan kan de puber weer ff pjoeteren
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
heb je mn sexy billekes nog niet gezien
pullen bier mit bratwurst, ben er 4 dagen aant werk in de buurt van Hamburgquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Schijnt een kek land te zijn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou Yvonne al op t matje geroepen zijn?? Heeft ze al een boze PM van Danny ontvangen?
Anyway... ik ga weer ff bankhangen (spierpijn...) dan kan de puber weer ff pjoeteren
quote:
quote:
dus de annanas sla je ff overquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef Jelle_81 het volgende:
[..]
pullen bier mit bratwurst, ben er 4 dagen aant werk in de buurt van Hamburg![]()
Ik ben momenteel hier:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
iemand nog een tof muziekje?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
geen idee waarom, schijnt ineens een rage te zijn, dat zwaaien...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=5ATehpAyxkcquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
iemand nog een tof muziekje?
http://www.youtube.com/watch?v=TJN3PGqDRNgquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben momenteel hier:
http://nl.youtube.com/watch?v=rQT_e_lHIrU
![]()
erg grappig ik lag me kapotquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Speciaal voor Disana.
da's een pittigequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Speciaal voor Disana.
eh het is herfst hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Kut fok nou ja 4 billen dan![]()
#zwijmel#quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Kut fok nou ja 4 billen dan![]()
Bij mij doet ie het nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's een pittige [ afbeelding ]
Coldplay...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben momenteel hier:
http://nl.youtube.com/watch?v=rQT_e_lHIrU
![]()
Heb je een beetje last van flatulentie ofzo!?quote:
worden mn billen nu afgekeurd ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |