Vanaf 2:32quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=oCE1NnvonF0![]()
![]()
![]()
Fuck yeah, oude herrie!
NSquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nande datebayo!
Hai Leandra-chan![]()
Saa ai ni kogareta mune wo tsuranuke.![]()
Das gaaf luister er nu ff naarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sxjo28Jmy_c
als we dan toch goede herinneringen ophalen![]()
Hmmz... zo gaan we haar wel extra missen natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
Er zijn heus ook lieve bans en dit is er eentje van,
kleinzusje heeft een klein bannetje op eigen verzoek en zo blijft ze ook lief
lijkt me nodigquote:We steunen elkaar wel hier![]()
Die had ik al voor Mootie gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... zo gaan we haar wel extra missen natuurlijk![]()
Moeten we nu een "Unban KZ" SC openen of levert dat strafpunten op?![]()
moots een ban ???quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die had ik al voor Mootie gedaan.
Dus ik heb vrijstelling.
Jellequote:
niet huilen popje,quote:
Mootie heeft hier nooit een ban gehad en wat je op VOL gedaan hebt telt nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Die had ik al voor Mootie gedaan.
Dus ik heb vrijstelling.
Euh, ik heb HIER een unban Mootie topic geopend.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mootie heeft hier nooit een ban gehad en wat je op VOL gedaan hebt telt niet![]()
That's my girlquote:
Ik huil niet schatje...d tranen biggelen over mijn wangen van het lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet huilen popje,het leven kan hard zijn.
Ik heb een volledige bar + tap in huis dus;quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:01 schreef Jelle_81 het volgende:
iemand zin in een biertje hier?
heb net een vol krat uit de koelkast gehaald
Dus thnx Jelle, maar de tafel staat hier al volquote:Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/global/classes/db.class.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |