beter gevraagd waar heb jij last van ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet zo fucking achterlijk.
Als ik Disana af ga kraken zal ik zelf wel even een PM rondsturen.
Hell, ik wil de TR nog wel typen ook.
alleen met een beflapjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En tot snel ga zo me bed in truste en hou het een beetje netjes he ?![]()
truste buufquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
truste voor een ieder die gaat slapen![]()
![]()
en dan maar hopen dat er geen bietjes genuttigd zijnquote:
hey!quote:
truste polo,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
iedereen die ergens last van heeft... ik ga naar bed truste![]()
wat ontzettend viesquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat er geen bietjes genuttigd zijn![]()
quote:
voor straks dan, maar coldplay vind ik een beetje een wijven band, geef mij maar http://www.youtube.com/watch?v=SK7cKUNw9zIquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey!![]()
ik ga niet slapen...yet...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
voor straks dan, maar coldplay vind ik een beetje een wijven band, geef mij maar http://www.youtube.com/watch?v=SK7cKUNw9zI
De opgefokte reacties als ik de naam Disana tiep.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
beter gevraagd waar heb jij last van ?
truste ploontjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
iedereen die ergens last van heeft... ik ga naar bed truste![]()
srryquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wil je me niet zo beledigen![]()
ik vind het dus ook niksquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry![]()
zal de flatulatie wel zijn![]()
maar ik vind het niks, houw meer van wat altenatiever
ow dat zit je dwars een ban van KZ als ze mensen tot op het bot beledigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De opgefokte reacties als ik de naam Disana tiep.
En dan nog debiel ook, het ging om de Coldplay clip.
Dat in combinatie met de meelurkende zieligheid die binnen 2 minuten een TR had staan en KZ een ban aansmeerde.
Ik word een beetje gek van die dictatuur die opgeworpen is.
owquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind het dus ook niks![]()
maar ben wel een wijf ja!
![]()
![]()
maar dat had je best kunnen afleiden uit mijn ""
![]()
knal d'r eens een lekker muziekje in dan![]()
heb ik een TR?!quote:
de buurman vindt het in ieder geval leuk!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow
http://www.youtube.com/watch?v=FCPn0l220MY <<< je moet er wel van houden, ik ben der weg van
(ben zo blij dat ik buren heb die dit kunnen waarderen hoor ze nu half meezingen)
heb jaren in een kraakpand gewoond met de buren hoor, dus zit wel snor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de buurman vindt het in ieder geval leuk!![]()
misschien moet je wat isolatie overwegen?![]()
Jij gaat het wel tot modje schoppenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow dat zit je dwars een ban van KZ als ze mensen tot op het bot beledigt.
En wat nu debiel ? ik reageer helemaal niet op coldplay behalve dat ik het geen goede muziek vind.
Ik had nou niet echt een opgefokte reactie maar als jij dat zo interpeteerd ok jouw zaak, zal je zelf een beetje licht ontvlamnaar zijn, gozer kom op ik dacht je feest had of rede daartoe ?
Ik bedoel niks slecht ik reageer alleen op iets wat mijn mening is of mag ik alleen slijmen bij KZ ?
kom op dude

Anoniem, maar daar ben ik nooit zo dol op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |