Heb je nou een blote dame in je usericon?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt......
![]()
Onze eigen schuld, ik dacht dat ze een keer krols moest zijn voor ze gestereliseerd kon worden, is dus niet zo. Sterelisatie zat in de planning, maar ze is ons te snel af, zitten nu met een krijser opgescheept.quote:
Roept u dan maar.....of ben je weer gewoon geil....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hallo, wij zitten in dezelfde gang![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Onze eigen schuld, ik dacht dat ze een keer krols moest zijn voor ze gestereliseerd kon worden, is dus niet zo. Sterelisatie zat in de planning, maar ze is ons te snel af, zitten nu met een krijser opgescheept.
En ik vind het natuurlijk harstikke zielig, vannacht op de bank geslapen, dan is ze rustiger en kan mijn vriend de hele nacht doorslapen![]()
Als ik geil ben is dat niet gewoon hoor....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roept u dan maar.....of ben je weer gewoon geil....![]()
Eentje maarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je nou een blote dame in je usericon?![]()
Zal ik nog even zettenquote:
Wat hebben we voor datum? 19 oktober, volgens mij is je ongesteldheid toch bijna over?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik geil ben is dat niet gewoon hoor....![]()
Vertelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog een geile prei?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen ikea?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wisten jullie dat er tegenwoordig op meubeltjes 8-12 weken levertijd zit.......? Wat een vooruitgang toch, dat kapitalistisch systeem.
Nope, daar kom ik liever nooit weer. Takkewinkel......je zoekt je rot in dat doolhof en dan ook nog eens beperkte keuze....quote:
Ik sla af, voor de verandering....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik nog even zetten![]()
ach, what the fuck, duurt nog wel even voordat ik ga slapen![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat hebben we voor datum? 19 oktober, volgens mij is je ongesteldheid toch bijna over?
later lurkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga terug in "af en toe lees modus" Veel plezier allemaal....![]()
Ik mis me preview en smiliesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
Ik wilde snel nog even in dit topic posten voor ie vol was. Maar elke keer als ik in snel reageren een letter tikte verdwijnt snel reageren?
Dan maar via de omslachtige manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |