quote:
Niet als men over clubjes blijft lullen en er TR's voor een topic als dit worden gemaakt.
Het gaat écht nergens over.
Ik hoor bij niemand en ga ook geen mensen pm'en als er iets lelijks over ze geschreven staat.
Leandra ken ik dan wat beter en kan ik al mijn hele foktijd goed mee overweg maar als ik ruzie heb krijg ik niet sowieso steun van haar of wat dan ook.
Als zij gemekker heeft ga ik me daar heerlijk tegenaan bemoeien omdat ik dat nou eenmaal doe.
Niet omdat ik aan haar kant sta en daar ontzettend VOL over wil doen.
Dat ik nou net mijn tirade tegen jou afsteek betekend vrij weinig (vraag maar na aan de menschen die al wat langer met mij opgescheept zitten in topics
![]()
)
Ik ben dat achterbakse getief via de PM en TR gewoon zat.
De SC was vroeger modloos en dat ging perfect.
Die blauwe komt hier langs en lult gewoon slap mee.
Nu ineens worden er TR's geschreven terwijl er fuck all aan de hand is.
Ik heb hier vroeger de hele wereld verrot gescholden en er was niets aan de hand.
Ik snap niet waarom de COS vertrutting ook zonodig doorgetrapt moet worden tot andere topics.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat iemand op moet rotten naar een ander topic omdat ik vind dat het in de SC veel leuker is met veel verschillende users en dus ook meningen. Het is ook absoluut niet persoonlijk tegen jou of wat dan ook aangezien ik het puickend vind dat je hier met regelmaat meepost en het ook gewoon gezellig is.
Waar ik NIET tegen kan is dat ik dan iets over Disana post (waar ik al maanden geen woorden mee heb) en er vervolgens ergens een anonieme TR vandaan komt.
Zelfde verhaal als met KZ.
Dat wat ze zei niet erg mooi was ben ik met iedereen eens.
De reden dat ik die posts op mijn HD heb staan is omdat ik wist dat die dingen weg zouden zijn als een modje ze zou lezen.
Helaas duurde dat 2 minuten en kreeg KZ onmiddelijk een ban.
Dat het hier om KZ gaat is fuck all belangrijk. Ik heb bar weinig met haar te maken.
En nu ga ik in mijn dagboek schrijven want daar kan ik tenminste lekker uitgebreid schrijven.