quote:
Drie van de kandidaten van de BBC versie van 't programma, heb in het vorige topic daarover gehad. Maar is niet echt ontopic maar wilde ik wel even kwijt want sommigen hier keken dat programma ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat bedoel je Cee ?
Hey leuk, thanks!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.musicals.nl/
Klik op Evita en dan naar cast daar staan de namen erbij..
Ik neem aan van wel, dat ze veel van en met Andrew Lloyd Webber zullen zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:07 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ik vind het stiekem best wel spannend.![]()
En hopelijk laten ze veel zien van die oefensessie met Andrew Lloyd Webber!
ze hebben allemaal vanaf het begin een eigen kleur toegewezen, best logisch dat ze dat doordoen tot de laatste show,quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nouk het volgende:
Weer doen ze Marjolein een gele jurk aan. Ik begrijp het echt niet.
Snap je na al die weken niet dat iedere Evita-kandidaat een bepaalde kleur heeft?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nouk het volgende:
Weer doen ze Marjolein een gele jurk aan. Ik begrijp het echt niet.
Ja jezus, dat begrijp ik ook welquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Snap je na al die weken niet dat iedere Evita-kandidaat een bepaalde kleur heeft?
Brigitte rood, Suzan paars, Marleen blauw etc.
Helemaal gek word je ervan idd! Zeker als je er op gaat lettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:59 schreef Cee het volgende:
Die hyperventilerende gilletjes-ademhalingen voor alle grote uithalen van Suzan.
jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:28 schreef Cee het volgende:
Is bij jullie ook de lay-out in de topics vern**kt?
plankgas!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat snel in de auto naar huis, hopen dat ik op tijd thuis ben voor de finale
Mwah, behalve haar lengte zie ik dat totaal niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb voor Brigitte gestemd, omdat ik vond dat ze dat nummer zo goed deed.
Maar Suzan heeft wel haar uiterlijk mee. Zij ziet er toch meer uit zoals ik me Evita voorstel.
Dat zal wel goed komen met haar. Degene die vierde is geworden bij de BBC versie speelt nu een paar keer per week de hoofdrol in The Sound of Music, dus ze deelt de rol met Connie Fisher. Zal op den duur ook wel hier 't geval zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:05 schreef Maartel het volgende:
Wel enorm pijnlijk voor Suzan lijkt me..
Waar je als nummer 2 bij Idols nog wel in de muziek terecht kan komen, werk je hier wel héél gericht weken naar 1 specifieke rol toe... en wat er ook op haar pad komt, Evita zal ze voorlopig wel niet meer spelen...
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Suzan huilde toen ze wegging.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Nouk het volgende:
Nou ja wel mooi einde. Zo zielig voor Suzan, awww.
*eenschquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Wat een geweldig einde.. alhoewel Suzan mijn favo was al die tijd, die meiden komen er wel![]()
Heerlijk genieten tv
Niks aan toe te voegen, helemaal eenschquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Wat een geweldig einde.. alhoewel Suzan mijn favo was al die tijd, die meiden komen er wel![]()
Heerlijk genieten tv
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Suzan huilde toen ze wegging.
Maar ik ben met Brigitte ook tevreden dat zij de Evita is.
Dit is een mooi programma, jammer dat het afgelopen is![]()
Ik had twee favorieten vanavond Suzan en Brigitte.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk genieten tv
Ik ga 4 meiquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde
Ik heb al kaarten besteld
Ik ga 8 februari
En niet alleen bij Evita, maar door de uitvoering van vele musical-nummers ook bij de musical in het algemeen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Maartel het volgende:
Overigens is dit wel een perfecte uitvoering van het Idols-concept...
De winnaar heeft tenminste een duidelijke prijs (die hoofdrol staat,en is een stuk zekerder dan een platencontractje na Idols), en je creëert gelijk een hoop extra betrokken publiek bij een nieuwe musical.. leuke televisie![]()
Ik ook jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Suzan huilde toen ze wegging.
Ja ik ben ook wel tevreden met Brigitte, tsja, ik vind Suzan alleen leuker.quote:Maar ik ben met Brigitte ook tevreden dat zij de Evita is.
Ja allebei geweldige talenten hoor, petje af!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had twee favorieten vanavond Suzan en Brigitte.
En heb voor allebei voor ze gestemd![]()
Zou me niets verbazen eigenlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:26 schreef buzzer het volgende:
Als ze nou van Suzan de stand-in maken is het ook weer opgelost
Troost je, het is mij ook niet meer gelukt om nog een stem voor Brigitte uit te brengen. Ook de hele tijd in gesprek tijdens het laatste nummer dat ze met z'n tweeen zongen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja allebei geweldige talenten hoor, petje af!
Ja verdulleme ik probeerde steeds te stemmen, maar de boel was alleen maar in gesprek![]()
Ik baalde enorm daarvan ( had misschien Suzan anders toch gewonnen)
Ik hoorde Bil van Dijk straks op internet zeggen dat er 11 jaar geleden toen Pia Evita speelde...dat ook Vera Mann Evita speelde Doris Baaten en Janke Dekker.Evita waren schijnbaar understudy..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Marloes het volgende:
Wij hebben ook al kaarten!!
Ik had nog wel een vraagje; is het nou zo dat Brigitte 7 dagen per week Evita gaat spelen? En er dus geen ''vervangster'' is? Want ik moet dus wel zeker weten dat ik haar te zien krijg natuurlijk :p
Dat heb ik gedaan gesmst, alleen dat laatste smsje voor Brigitte was niet goed volgens hun moest ik telkens opnieuw sturen ...Vlak voor Frits zei dat het voorbij was met smsen en bellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:33 schreef Nouk het volgende:
Je kan ook smsen he...
Oh dat is raar. Ik was nog in de hoop dat ik als troost omdat Suzan het niet is geworden een musicalweekend kreeg, maar nee hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan gesmst, alleen dat laatste smsje voor Brigitte was niet goed volgens hun moest ik telkens opnieuw sturen ...Vlak voor Frits zei dat het voorbij was met smsen en bellen.
Ik hoop ook dat ik haar te zien krijg in maart! Toen ik naar Mamma mia ging, waren Simone Kleinsma en Celine Pursell er niet, dat was wel jammer (hoewel de understudies mega goed waren!).quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Marloes het volgende:
Ik had nog wel een vraagje; is het nou zo dat Brigitte 7 dagen per week Evita gaat spelen? En er dus geen ''vervangster'' is? Want ik moet dus wel zeker weten dat ik haar te zien krijg natuurlijk :p
Mijn eerste vier smsjes lukte wel dat was tussen half 9 -half 10quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh dat is raar. Ik was nog in de hoop dat ik als troost omdat Suzan het niet is geworden een musicalweekend kreeg, maar nee hoor.
slordig dat die site nog niet is bijgewerkt trouwens....quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
www.musicals.nl daar kun je kijken. waar Evita komt.
Ik hoop ook dat ik Brigitte te zien krijgt in mei..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik haar te zien krijg in maart! Toen ik naar Mamma mia ging, waren Simone Kleinsma en Celine Pursell er niet, dat was wel jammer (hoewel de understudies mega goed waren!).
Klik eens op Evita en dan kom je op de site. en dan klik je op waar en wanneer...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
slordig dat die site nog niet is bijgewerkt trouwens....
ja dat is gelukt, de kaarten zijn besteld en betaald enzo, maar het ging mij meer om het kopje 'cast'quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klik eens op Evita en dan kom je op de site. en dan klik je op waar en wanneer...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat staat erbij [ afbeelding ] in de zelfde rij![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef livelink het volgende:
Haaibaaike, ze hebben bij Cast nog steeds staan dat ze op zoek zijn naar de nieuwe Evita. Inmiddels had Brigitte daar natuurlijk al moeten staan. Ik neem aan dat Buzzer dat bedoelt.
ik dacht dat ze wel wilde zingen, maar dat het door het huilen niet meer luktequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef Pwn_zoon het volgende:
Jammer dat Suzan niet gewonnen heeft...
Volgens mij ging er ook iets mis op het einde, het zag er nogal ongemakkelijk uit.
Ik denk dat ze eigenlijk had moeten zingen, maar geen microfoontje meer had?
Ze moest maar blijven zwaaien, en toen deed de regie maar die deur dicht en toen zag je haar toch beginnen te huilen, echt zo zielig
ik vond het oprecht hartverscheurend....quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik dacht dat ze wel wilde zingen, maar dat het door het huilen niet meer lukte
Ja maar jongens ze zitten te feesten daar in de studio met een afterpartyquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef livelink het volgende:
Haaibaaike, ze hebben bij Cast nog steeds staan dat ze op zoek zijn naar de nieuwe Evita. Inmiddels had Brigitte daar natuurlijk al moeten staan. Ik neem aan dat Buzzer dat bedoelt.
dat is wat er op de telegraaf site staat, kweenie hoe betrouwbaar dat isquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus Suzan word understudy van Brigitte @Aarti ? Wat leuk voor Suzan.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:17 schreef Aarti het volgende:
van telegraaf.nl:
Marjolein viel het eerst af, maar krijgt als troostprijs een rol in het ensemble van Evita. Zij zei ook heel veel geleerd te hebben van de openbare auditie. „Dat beschouw ik als mijn prijs.” De tweede prijs ging naar de kleine Suzan. Zij wordt de vaste vervangster voor de hoofdrol. Suzan maakte Pia Douwes aan het huilen. Jij hebt zoveel verlangen en hunkering in je stem. Dat ontroert mij diep.”
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:17 schreef Aarti het volgende:
van telegraaf.nl:
Marjolein viel het eerst af, maar krijgt als troostprijs een rol in het ensemble van Evita. Zij zei ook heel veel geleerd te hebben van de openbare auditie. „Dat beschouw ik als mijn prijs.” De tweede prijs ging naar de kleine Suzan. Zij wordt de vaste vervangster voor de hoofdrol. Suzan maakte Pia Douwes aan het huilen. Jij hebt zoveel verlangen en hunkering in je stem. Dat ontroert mij diep.”
Nee tuurlijk niet, dat houdt Brigitte niet vol en Marjolein komt ook in Evita bij de Ensemble???quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is wat er op de telegraaf site staat, kweenie hoe betrouwbaar dat is![]()
Lijkt me niet dat Brigitte het 7 dagen per week gaat spelen, dat is niet vol te houden?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk voor Suzanze waren voor mij allebei goed..
Je slaat de plank volledig misquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:57 schreef floris.exe het volgende:
Brigitte is arrogant, heb ik al vanaf het begin gevonden en dus wat mij betreft niet iemand de dit had moeten winnen, maar goed, ik zal dit moeten aanvaarden.
Nou nou, wat een agressie opeensquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis
Als je goddomme iedere avond in een musical speelt, en je hebt het lef om op deze mniaer auditie te doen, dan ben je verre van arrogant...
Jesus Christ, ga je mond spoelen met groene zeep vlegel
als je me wat beter kent zie je achter diequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie opeens. Dit was de enige manier om auditie te doen voor deze rol. Kennelijk wilde Brigitte graag Evita spelen en dus moest ze een afweging maken tussen haar wens en haar ego. Het zou mij niets verbazen wanneer zij al die tijd al dacht, vanuit haar arrogantie, dat ze dit varkentje wel even zou wassen.
ik heb het ook niet in haar gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:53 schreef Cee het volgende:
Dat mensen nog over dat arrogantie gedoe blijven vallen. Ik zie 't niet, en trouwens, Eva Peron was ook niet bepaald über-sympathiek en eerlijk te noemen.
Er is altijd een understudy en een alternate, dus je hebt altijd kans dat je iemand anders krijgt. Ze kan natuurlijk niet een jaar lang 8 voorstellingen per week doen he.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Marloes het volgende:
Was volgens mij vriendjequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Marloes het volgende:
Ik vond het gisteren ook zo lief dat haar broertje het podium opstormde toen ze klaar was met haar liedje
Typisch telegraafquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Emmety het volgende:
Het klopt gewoon NIET wat in de telegraaf staat. Erwin van Lambaart heeft gisteren bij L&C duidelijk gezegd dat de nummer 2 niet automatisch alternate/understudy wordt. 't Zou in de finale echt gaan om 1 rol.
Aannemelijker is dus dat Marjolein of Anne bijvoorbeeld op gaan als Brigitte er niet doordat zij voor deze hele show begon (andere fout in telegraaf) al aangenomen zijn voor het ensemble van Evita.
Ze was nog niet klaar, maar die laatste zin kreeg ze er niet meer uitquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Marloes het volgende:
Ik vond het gisteren ook zo lief dat haar broertje het podium opstormde toen ze klaar was met haar liedje
10 dagen na de premiërequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga 26 december in Apeldoorn naar Evita.
neequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:50 schreef Emmety het volgende:
[..]
Was volgens mij vriendjeipv broertje
Uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat Anne de understudy wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:42 schreef Emmety het volgende:
Het klopt gewoon NIET wat in de telegraaf staat. Erwin van Lambaart heeft gisteren bij L&C duidelijk gezegd dat de nummer 2 niet automatisch alternate/understudy wordt. 't Zou in de finale echt gaan om 1 rol.
Aannemelijker is dus dat Marjolein of Anne bijvoorbeeld op gaan als Brigitte er niet doordat zij voor deze hele show begon (andere fout in telegraaf) al aangenomen zijn voor het ensemble van Evita.
Nee joh.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:57 schreef floris.exe het volgende:
Brigitte is arrogant, heb ik al vanaf het begin gevonden en dus wat mij betreft niet iemand de dit had moeten winnen, maar goed, ik zal dit moeten aanvaarden.
Ja voor wie was Syb gekomen voor Marjolein dan ? Ik zag hem ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:14 schreef karoltje het volgende:
Ik kijk het nu nog een keer en viel me op dat Syb van De Kast in het publiek zat. Met gele kleding aan!
Dan had Henk Poort eigenlijk ook moeten zijn ...want die heeft ook in musical Rembrandt gespeeld,en Henk vd Meijden is producentquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
Syb zat in de musical Rembrandt, en volgens mij Marjolein ook. Dus da's dan best logisch.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:30 schreef Marloes het volgende:
[..]
needat is haar broertje. haar vriend was de jongen in het pak die je later zag.
en die 2 meisjes waren haar zusjes, en haar vader en moeder uiteraard
Ik weet het! Brigitte is familie!quote:
Ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een prachtige show gisteravond. Wel heel erg jammer dat Brigitte de Evita is geworden. Ze is zeker zeer getalenteerd, maar wat mij betreft niet geschikt voor de rol van Evita. Jammer dat de twee laatste nummers samen gezongen moesten worden. Brigitte zette elke keer nét even een klein stapje naar voren waardoor Suzan letterlijk in haar schaduw stond. Tjonge, het leek wel een travestiet als je het vergeleek met de frele Suzan. Het afscheid van Suzan vond ik een blamage. Waar alle andere afgevallen kandidates een waardig afscheid kregen, werd Suzan in een hoekje gestopt en mocht alleen maar zwaaien. De secondes duurden minuten en natuurlijk trok ze het op een gegeven moment niet meer. Pfff wat kreeg ik een pijn in mijn buik van dat moment. En dan Brigitte met haar laatste nummer "don't cry for me".. het was weer een stukje cabaret, maar ik zag er nog steeds geen Evita in. Ondanks de, voor mij, teleurstellende uitslag heb ik toch genoten van het hele programma. Al vond ik het op een gegeven moment wel behoorlijk irritant worden dat Peter van de Velde maar bleef kwijlen en geilen op Brigitte.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:50 schreef Koningin het volgende:
![]()
![]()
Ik had liever Suzan als Evita gezien.
Op de een of andere manier mist Brigitte nog wat voor de rol......jammer.
Wat kunnen mensen dan belachelijk fel reageren he!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:53 schreef Parisa het volgende:
My god! Een aantal mensen op het officiele forum zijn nu echt onredelijk. Nou ja, ik geef ze nog een weekje voor het rouwproces.![]()
Waat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:17 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik weet het! Brigitte is familie!
Wel verre, maar toch.
Ik ben nog bij haar oma geweest zondagDie zat al in de stress omdat ze een luchtwegontsteking had. Maar daar heb ik niks van gemerkt!!
Wat toepasselijk.quote:Van boerendochter tot Evita!
Daar noem je ook iemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:06 schreef BVO het volgende:
Toch was Pia nog net wat beter: http://www.youtube.com/watch?v=Vo_vyDlVDJU
Inderdaad, Pia is wel beter, daar noemt BVO ook wel een groot talent opquote:Daar noem je ook iemand.![]()
Toen ging ik nog niet naar musicals toequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:21 schreef Ynske het volgende:
Evita met Pia was mijn allereerste musical waar ik naar toe geweest ben
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Maar gelukkig zie ik Pia Douwes nu niet meer (zoveel) op tv. Wat een vreselijk mens is dat zeg. Die lach... brrr.
Ik heb kaartjes voor Tilburg, weet even zo niet welke datum (vriendin van me heeft ze in d'r bezit). Wat bedoel je met een gratis inleiding?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:12 schreef Parisa het volgende:
Gaat iemand van jullie toevallig ook naar Pia 4 november in de Tilburgse schouwburg? Er zijn nog een aantal kaarten en er is ook een gratis inleiding. Ik heb zelf kaarten voor rij 3.![]()
Een uur van tevoren is er een gratis... iets. Ik heb geen idee wat het precies is. Kijk hier maar even: http://www.theaterstilburg.nl/ theater/programma/2007-2008/1177311159670/7110407.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Tilburg, weet even zo niet welke datum (vriendin van me heeft ze in d'r bezit). Wat bedoel je met een gratis inleiding?
Cee houdt van gratis dingetjes.![]()
Oh ik vind`m juist erg sympathiek overkomen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Peter van der Velde vind ik ook niks aan![]()
En toch vind ik Brigitte beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kunnen we toch nog een beetje afscheid nemen van Suus
http://nl.youtube.com/watch?v=YhnOhpvcJzg
Pia is echt een supertof mensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Maar gelukkig zie ik Pia Douwes nu niet meer (zoveel) op tv. Wat een vreselijk mens is dat zeg. Die lach... brrr.
Ze was toen bij Diana the Musical in Hengelo langsgekomen voor Vera Mann en die stonden achteraf gewoon in de bar wat te drinken en ik wilde graag een handtekening voor op mijn cdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Pia is een leuk mens ! jammer genoeg heb ik haar nooit ontmoet![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is gaaf Troelniks in de gaten dat het Pia was met wie je stond te praten
![]()
Maar wel leuk voor je.
Ik lach je niet uit hoor Troelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was toen nog een musicaljonkieKon mezelf achteraf wel voor mijn kop slaan
![]()
Ja, toen ik thuis was en ik vervolgens me zat te bedenken dat die vrouw me toch eigenlijk wel heel erg bekend voorkwam, ik ben op internet gaan zoeken en was er binnen twee minuten achterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor TroelMaar hoe je vertel, maar had je later wel in de gaten dat ze was ??
Ik wil er wel heen, maar ik ga niet helemaal in het begin en ik kan nog niet zo heel goed plannen hoe het allemaal gaat lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga jij ook naar Evita de musical toe. Troel..
Ik ben een muts, ik lees nu pas dat je 'kaartjes voor Pia' zei en niet 'kaartjes voor Evita', zat me ineens al af te vragen hoe in godsnaam Evita al op 4 november kon plaatsvinden als de winnares net bekend is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Parisa het volgende:
[..]
Een uur van tevoren is er een gratis... iets. Ik heb geen idee wat het precies is. Kijk hier maar even: http://www.theaterstilburg.nl/ theater/programma/2007-2008/1177311159670/7110407.
*Even in tweeen gehakt want hij pakte hem niet.* Voor de inleiding gaat de reservering ook snel heb ik vandaag begrepen. Snel zijn dus.![]()
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze niet tof is. Dat zal ze best zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Pia is echt een supertof mens
Heb haar jaren geleden al ontmoet en ze was gewoon gaaf.
Echt leuk voor haar!quote:Suzan Seegers, die afgelopen zondag tweede werd in de finale van het televisieprogramma Op Zoek Naar Evita, gaat vanaf voorjaar 2008 de rol van Cosette vertolken in de musical Les Misérables. Hiermee is de cast van Les Misérables compleet. Les Misérables gaat in april 2008 in première in het nieuwe Luxor Theater in Rotterdam waar de musical slechts voor een beperkte periode te zien zal zijn.
Producent Erwin van Lambaart was na Op Zoek Naar Evita zo onder de indruk van de kwaliteiten van Suzan, dat hij haar een andere hoofdrol wilde aanbieden. Na het behalen van de tweede plaats in de finale van het televisieprogramma, stuurde hij de banden met haar optredens naar licentiehouder Cameron Mackintosh in Londen. Mackintosh was meteen enthousiast over Suzan en samen gunnen zij haar de hoofdrol van Cosette in Les Misérables.
Suzan Seegers speelde eerder in het ensemble van Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer?, in de Duitse cast van We Will Rock You en was understudy Eliza Doolittle in My Fair Lady.
Met de deelname van Suzan Seegers is de cast van Les Misérables compleet. Eerder werd al bekend gemaakt dat René van Kooten (Jean Valjean), Carlo Boszhard (Monsieur Thénardier), Jamai Loman (Marius), Céline Purcell (Eponine), Nurlaila Karim (Fantine), Wim van den Driessche (Javert) en Marjolein Algera (Madame Thénardier) hier deel van zullen uitmaken
ik zou het zeker ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef karoltje het volgende:
Leuk voor Marjolein!!! Als ik dan de vervangster krijg vind ik het niet erg!
Ja, ik hoorde het net! Ben benieuwd hoe het klinkt, nu ze niet meer zo zenuwachtig hoeft te zijn en er hard op geoefend heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:27 schreef Miam het volgende:
Brigitte is ook van de partij bij het televiziegala vanavond.
Ja idd.. ik had veel liever haar alleen met een mooi Evita-liedje gezien, maar helaas moesten ze alle flutsterretjes van flutprogrammaatjes erbij roepen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Wat een dramatische flutmedley was die vertoning bij het Televizierring-gala!Ach ja...
Wat een vertoning inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Wat een dramatische flutmedley was die vertoning bij het Televizierring-gala!Ach ja...
Ik vind Suzan meer een stem hebben voor Eponine, maar toch, ben benieuwd hoe ze Cosette neer gaat zetten. Les Misérables is toch wel m'n favoriete musical en ik heb 'm al vaak gezien maar de Nederlandse versie moet ik nog aanschouwen. Waarschijnlijk koop ik wel een kaartje. Ondanks het feit dat Suzan er in zit.
Ja saai hé, met al die artiesten (ze noemen zich artiestenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd wie de premiere zal doen..quote:Wie wordt Evita op première?
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Wie speelt aanstaande zondag Evita op de première van de gelijknamige megamusical? In plaats van een strijd tussen actrices voert op dit moment de Limburgse uitverkorene Brigitte Heitzer een oorlog tegen haar keel en stembanden.
Joop van den Endes directeur Erwin van Lambaart: „De KNO-arts heeft vandaag vastgesteld dat Brigitte geen knobbels op haar stembanden heeft. Maar ze mag pas op als de arts daarvoor toestemming geeft. En ik vind dat ze de voorstelling minimaal nog twee keer moet spelen voor ze de première kan doen. Het gaat er dus om spannen.”
In het uiterste geval zal Marjolein Teepe, de nummer drie in de strijd om de hoofdrol, ook de première spelen. Zij deed gistermiddag voor het eerst een zeer geslaagde matinee. De nummer twee voor de Evita -rol, Suzan Seegers, heeft niet mee gerepeteerd. Zij is na haar optreden in de AVRO-televisieserie gevraagd voor de hoofdrol in Les Misérables.
Cor was gisteren op Radio 2 en zei dat idd Suzan mee gaat optreden.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:01 schreef karoltje het volgende:
Jeeeeeej ik zing 13 dec met Suzan!!
www.stobc.nl Klik maar op het blokje 'kerstconcert'
Ben benieuwd hoe ze is!
Dan is ze dus heel snel klaargestoomdquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Marjolein heeft gisteren gespeeld volgens Erwin van Lambaart.
Ja Marjolein moest het wel héquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan is ze dus heel snel klaargestoomd
Try-outsquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Maartel het volgende:
Is het altijd zo dat er al voorstellingen zijn vóór de prémière?![]()
Dan is het hele idee van een prémière toch weg??
Ben benieuwd wat ze er hier van gaan bakken. De BBC-versie van Joseph was leuker dan de Maria-versie vond ik zelf. En de musical is ook aardig, erg gefocused op kinder-publiek maar meligheid ten top.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Dit keer zoeken ze een man voor de hoofdrol in Joseph and the amazing technicolor dreamcoat (ook van Lloyd Webber) en het gaat, heel verrassend, over de Bijbelse Jozef die onderkoning van Egypte werd.
En geen Graham Norton en Lloyd Webber en John Barrowmanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd wat ze er hier van gaan bakken. De BBC-versie van Joseph was leuker dan de Maria-versie vond ik zelf. En de musical is ook aardig, erg gefocused op kinder-publiek maar meligheid ten top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |