quote:
Drie van de kandidaten van de BBC versie van 't programma, heb in het vorige topic daarover gehad. Maar is niet echt ontopic maar wilde ik wel even kwijt want sommigen hier keken dat programma ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat bedoel je Cee ?
Hey leuk, thanks!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.musicals.nl/
Klik op Evita en dan naar cast daar staan de namen erbij..
Ik neem aan van wel, dat ze veel van en met Andrew Lloyd Webber zullen zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:07 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ik vind het stiekem best wel spannend.![]()
En hopelijk laten ze veel zien van die oefensessie met Andrew Lloyd Webber!
ze hebben allemaal vanaf het begin een eigen kleur toegewezen, best logisch dat ze dat doordoen tot de laatste show,quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nouk het volgende:
Weer doen ze Marjolein een gele jurk aan. Ik begrijp het echt niet.
Snap je na al die weken niet dat iedere Evita-kandidaat een bepaalde kleur heeft?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nouk het volgende:
Weer doen ze Marjolein een gele jurk aan. Ik begrijp het echt niet.
Ja jezus, dat begrijp ik ook welquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Snap je na al die weken niet dat iedere Evita-kandidaat een bepaalde kleur heeft?
Brigitte rood, Suzan paars, Marleen blauw etc.
Helemaal gek word je ervan idd! Zeker als je er op gaat lettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:59 schreef Cee het volgende:
Die hyperventilerende gilletjes-ademhalingen voor alle grote uithalen van Suzan.
jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:28 schreef Cee het volgende:
Is bij jullie ook de lay-out in de topics vern**kt?
plankgas!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat snel in de auto naar huis, hopen dat ik op tijd thuis ben voor de finale
Mwah, behalve haar lengte zie ik dat totaal niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb voor Brigitte gestemd, omdat ik vond dat ze dat nummer zo goed deed.
Maar Suzan heeft wel haar uiterlijk mee. Zij ziet er toch meer uit zoals ik me Evita voorstel.
Dat zal wel goed komen met haar. Degene die vierde is geworden bij de BBC versie speelt nu een paar keer per week de hoofdrol in The Sound of Music, dus ze deelt de rol met Connie Fisher. Zal op den duur ook wel hier 't geval zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:05 schreef Maartel het volgende:
Wel enorm pijnlijk voor Suzan lijkt me..
Waar je als nummer 2 bij Idols nog wel in de muziek terecht kan komen, werk je hier wel héél gericht weken naar 1 specifieke rol toe... en wat er ook op haar pad komt, Evita zal ze voorlopig wel niet meer spelen...
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Suzan huilde toen ze wegging.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Nouk het volgende:
Nou ja wel mooi einde. Zo zielig voor Suzan, awww.
*eenschquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Wat een geweldig einde.. alhoewel Suzan mijn favo was al die tijd, die meiden komen er wel![]()
Heerlijk genieten tv
Niks aan toe te voegen, helemaal eenschquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Wat een geweldig einde.. alhoewel Suzan mijn favo was al die tijd, die meiden komen er wel![]()
Heerlijk genieten tv
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Suzan huilde toen ze wegging.
Maar ik ben met Brigitte ook tevreden dat zij de Evita is.
Dit is een mooi programma, jammer dat het afgelopen is![]()
Ik had twee favorieten vanavond Suzan en Brigitte.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk genieten tv
Ik ga 4 meiquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde
Ik heb al kaarten besteld
Ik ga 8 februari
En niet alleen bij Evita, maar door de uitvoering van vele musical-nummers ook bij de musical in het algemeen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Maartel het volgende:
Overigens is dit wel een perfecte uitvoering van het Idols-concept...
De winnaar heeft tenminste een duidelijke prijs (die hoofdrol staat,en is een stuk zekerder dan een platencontractje na Idols), en je creëert gelijk een hoop extra betrokken publiek bij een nieuwe musical.. leuke televisie![]()
Ik ook jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Suzan huilde toen ze wegging.
Ja ik ben ook wel tevreden met Brigitte, tsja, ik vind Suzan alleen leuker.quote:Maar ik ben met Brigitte ook tevreden dat zij de Evita is.
Ja allebei geweldige talenten hoor, petje af!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had twee favorieten vanavond Suzan en Brigitte.
En heb voor allebei voor ze gestemd![]()
Zou me niets verbazen eigenlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:26 schreef buzzer het volgende:
Als ze nou van Suzan de stand-in maken is het ook weer opgelost
Troost je, het is mij ook niet meer gelukt om nog een stem voor Brigitte uit te brengen. Ook de hele tijd in gesprek tijdens het laatste nummer dat ze met z'n tweeen zongen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja allebei geweldige talenten hoor, petje af!
Ja verdulleme ik probeerde steeds te stemmen, maar de boel was alleen maar in gesprek![]()
Ik baalde enorm daarvan ( had misschien Suzan anders toch gewonnen)
Ik hoorde Bil van Dijk straks op internet zeggen dat er 11 jaar geleden toen Pia Evita speelde...dat ook Vera Mann Evita speelde Doris Baaten en Janke Dekker.Evita waren schijnbaar understudy..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Marloes het volgende:
Wij hebben ook al kaarten!!
Ik had nog wel een vraagje; is het nou zo dat Brigitte 7 dagen per week Evita gaat spelen? En er dus geen ''vervangster'' is? Want ik moet dus wel zeker weten dat ik haar te zien krijg natuurlijk :p
Dat heb ik gedaan gesmst, alleen dat laatste smsje voor Brigitte was niet goed volgens hun moest ik telkens opnieuw sturen ...Vlak voor Frits zei dat het voorbij was met smsen en bellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:33 schreef Nouk het volgende:
Je kan ook smsen he...
Oh dat is raar. Ik was nog in de hoop dat ik als troost omdat Suzan het niet is geworden een musicalweekend kreeg, maar nee hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan gesmst, alleen dat laatste smsje voor Brigitte was niet goed volgens hun moest ik telkens opnieuw sturen ...Vlak voor Frits zei dat het voorbij was met smsen en bellen.
Ik hoop ook dat ik haar te zien krijg in maart! Toen ik naar Mamma mia ging, waren Simone Kleinsma en Celine Pursell er niet, dat was wel jammer (hoewel de understudies mega goed waren!).quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef Marloes het volgende:
Wij hebben ook al kaarten!!
Ik had nog wel een vraagje; is het nou zo dat Brigitte 7 dagen per week Evita gaat spelen? En er dus geen ''vervangster'' is? Want ik moet dus wel zeker weten dat ik haar te zien krijg natuurlijk :p
Mijn eerste vier smsjes lukte wel dat was tussen half 9 -half 10quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh dat is raar. Ik was nog in de hoop dat ik als troost omdat Suzan het niet is geworden een musicalweekend kreeg, maar nee hoor.
slordig dat die site nog niet is bijgewerkt trouwens....quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
www.musicals.nl daar kun je kijken. waar Evita komt.
Ik hoop ook dat ik Brigitte te zien krijgt in mei..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik haar te zien krijg in maart! Toen ik naar Mamma mia ging, waren Simone Kleinsma en Celine Pursell er niet, dat was wel jammer (hoewel de understudies mega goed waren!).
Klik eens op Evita en dan kom je op de site. en dan klik je op waar en wanneer...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
slordig dat die site nog niet is bijgewerkt trouwens....
ja dat is gelukt, de kaarten zijn besteld en betaald enzo, maar het ging mij meer om het kopje 'cast'quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klik eens op Evita en dan kom je op de site. en dan klik je op waar en wanneer...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat staat erbij [ afbeelding ] in de zelfde rij![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef livelink het volgende:
Haaibaaike, ze hebben bij Cast nog steeds staan dat ze op zoek zijn naar de nieuwe Evita. Inmiddels had Brigitte daar natuurlijk al moeten staan. Ik neem aan dat Buzzer dat bedoelt.
ik dacht dat ze wel wilde zingen, maar dat het door het huilen niet meer luktequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef Pwn_zoon het volgende:
Jammer dat Suzan niet gewonnen heeft...
Volgens mij ging er ook iets mis op het einde, het zag er nogal ongemakkelijk uit.
Ik denk dat ze eigenlijk had moeten zingen, maar geen microfoontje meer had?
Ze moest maar blijven zwaaien, en toen deed de regie maar die deur dicht en toen zag je haar toch beginnen te huilen, echt zo zielig
ik vond het oprecht hartverscheurend....quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik dacht dat ze wel wilde zingen, maar dat het door het huilen niet meer lukte
Ja maar jongens ze zitten te feesten daar in de studio met een afterpartyquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef livelink het volgende:
Haaibaaike, ze hebben bij Cast nog steeds staan dat ze op zoek zijn naar de nieuwe Evita. Inmiddels had Brigitte daar natuurlijk al moeten staan. Ik neem aan dat Buzzer dat bedoelt.
dat is wat er op de telegraaf site staat, kweenie hoe betrouwbaar dat isquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus Suzan word understudy van Brigitte @Aarti ? Wat leuk voor Suzan.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:17 schreef Aarti het volgende:
van telegraaf.nl:
Marjolein viel het eerst af, maar krijgt als troostprijs een rol in het ensemble van Evita. Zij zei ook heel veel geleerd te hebben van de openbare auditie. „Dat beschouw ik als mijn prijs.” De tweede prijs ging naar de kleine Suzan. Zij wordt de vaste vervangster voor de hoofdrol. Suzan maakte Pia Douwes aan het huilen. Jij hebt zoveel verlangen en hunkering in je stem. Dat ontroert mij diep.”
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:17 schreef Aarti het volgende:
van telegraaf.nl:
Marjolein viel het eerst af, maar krijgt als troostprijs een rol in het ensemble van Evita. Zij zei ook heel veel geleerd te hebben van de openbare auditie. „Dat beschouw ik als mijn prijs.” De tweede prijs ging naar de kleine Suzan. Zij wordt de vaste vervangster voor de hoofdrol. Suzan maakte Pia Douwes aan het huilen. Jij hebt zoveel verlangen en hunkering in je stem. Dat ontroert mij diep.”
Nee tuurlijk niet, dat houdt Brigitte niet vol en Marjolein komt ook in Evita bij de Ensemble???quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is wat er op de telegraaf site staat, kweenie hoe betrouwbaar dat is![]()
Lijkt me niet dat Brigitte het 7 dagen per week gaat spelen, dat is niet vol te houden?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk voor Suzanze waren voor mij allebei goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |