Hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Cee het volgende:
Zo, bekeken en ja hoor: exacte kopie van de BBC serie!
- De sloveense gaat door maar wordt uiteindelijk bekritiseerd voor haar gebrekkig nederlands (BBC versie: er zat een roemeense in waarover men twijfels had maar die toch de liveshows haalde en vervolgens de raarste engelse uitspraken had)
- Een jong, onervaren ding gaat steeds met hakken over de sloot door naar de volgende show maar haalt de top 3 niet
- De understudy wint.
Maakt allemaal niet uit, want waar ik naar uitkijk is de manier waarop ze het 'afscheidsnummer' straks gaan doen bij de liveshows. Die van de zoektocht naar Maria op de BBC was briljant.
Zij speelt toch ook in Tarzan ofzo nu?? Als vervangster voor Chantal Jansen oid. Dus dan is het ook wel logisch dat ze dit kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Cee het volgende:
Gezien het feit dat zelfs het logo (de E met de vraagteken) overgenomen is en de aftiteling vermeldde dat het programma is gebaseerd op de BBC versie, ben ik er haast zeker van dat we ook in 'onze' versie kunnen smullen van zo'n gezellig uitzwaai nummer!
De understudy die gaat winnen is dat meisje met de korte haren die in de kleedkamer een boek aan het lezen was omdat ze al had ingezongen.
Veel LUID ZINGEN vooral. En dan vals luid. En de jury was blijkbaar van mening "goh, als je zo hard kunt zingen, dan maken noten niet meer uit en is het automatisch fantastisch."quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef Hapertje het volgende:
Weinig soeps gehoord... totaal emotieloos gezang. Volgende week misschien beter?
Tja, dat is het moderne musicalzingen hè - wie het hardst kan schreeuwen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel LUID ZINGEN vooral. En dan vals luid. En de jury was blijkbaar van mening "goh, als je zo hard kunt zingen, dan maken noten niet meer uit en is het automatisch fantastisch."![]()
Zoals die zanglerares. Leuk hoor, maar Evita? Daarvoor is ze echt te dik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Er waren maar weinig meisjes in wie ik een Evita zag. Waaronder het meisje uit Slovenië. En ik vond die dramkont maar irritant, trouwens. Anderen kunnen die vasthoudendheid misschien waarderen, maar ik vond het nogal wanhopig overkomen. Het panel had moeten zeggen: "WIJ bepalen wel of je talent hebt".
Ik heb het later nog gekeken via uitzendinggemistquote:
Wow Troel, wat leuk om bij de opname bij te zijn. Veel plezier alvast.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef Troel het volgende:
Ik ga volgende week zondag naar de opnamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |