Hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef Cee het volgende:
Zo, bekeken en ja hoor: exacte kopie van de BBC serie!
- De sloveense gaat door maar wordt uiteindelijk bekritiseerd voor haar gebrekkig nederlands (BBC versie: er zat een roemeense in waarover men twijfels had maar die toch de liveshows haalde en vervolgens de raarste engelse uitspraken had)
- Een jong, onervaren ding gaat steeds met hakken over de sloot door naar de volgende show maar haalt de top 3 niet
- De understudy wint.
Maakt allemaal niet uit, want waar ik naar uitkijk is de manier waarop ze het 'afscheidsnummer' straks gaan doen bij de liveshows. Die van de zoektocht naar Maria op de BBC was briljant.
Zij speelt toch ook in Tarzan ofzo nu?? Als vervangster voor Chantal Jansen oid. Dus dan is het ook wel logisch dat ze dit kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:41 schreef Cee het volgende:
Gezien het feit dat zelfs het logo (de E met de vraagteken) overgenomen is en de aftiteling vermeldde dat het programma is gebaseerd op de BBC versie, ben ik er haast zeker van dat we ook in 'onze' versie kunnen smullen van zo'n gezellig uitzwaai nummer!
De understudy die gaat winnen is dat meisje met de korte haren die in de kleedkamer een boek aan het lezen was omdat ze al had ingezongen.
Veel LUID ZINGEN vooral. En dan vals luid. En de jury was blijkbaar van mening "goh, als je zo hard kunt zingen, dan maken noten niet meer uit en is het automatisch fantastisch."quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef Hapertje het volgende:
Weinig soeps gehoord... totaal emotieloos gezang. Volgende week misschien beter?
Tja, dat is het moderne musicalzingen hè - wie het hardst kan schreeuwen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel LUID ZINGEN vooral. En dan vals luid. En de jury was blijkbaar van mening "goh, als je zo hard kunt zingen, dan maken noten niet meer uit en is het automatisch fantastisch."![]()
Zoals die zanglerares. Leuk hoor, maar Evita? Daarvoor is ze echt te dik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Er waren maar weinig meisjes in wie ik een Evita zag. Waaronder het meisje uit Slovenië. En ik vond die dramkont maar irritant, trouwens. Anderen kunnen die vasthoudendheid misschien waarderen, maar ik vond het nogal wanhopig overkomen. Het panel had moeten zeggen: "WIJ bepalen wel of je talent hebt".
Ik heb het later nog gekeken via uitzendinggemistquote:
Wow Troel, wat leuk om bij de opname bij te zijn. Veel plezier alvast.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:22 schreef Troel het volgende:
Ik ga volgende week zondag naar de opnamen
www.buzzer.nlquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat bedoel je als buzzer ? Ja, iedereen kan gaan dat klopt.
Dankje ik heb de site bekeken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:44 schreef Troel het volgende:
[..]
www.buzzer.nl
Ik ben al tijden daar aangemeld en buzz dus regelmatig producten (van kauwgom tot drop tot muziek en dergelijke)
Musical Evita voor doven en slechthorenden bedoel je dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Als ik een Nederlandse actrice moet kiezen om Evita te spelen, ga ik voor Elle van Rijn. Maar goed, die overkill aan nieuwe formats tegenwoordig kan mij weinig enthousiast maken.
Ik ben ook uitgenodigd, maar ik vertik het om een tientje te betalen voor iets waar zij voor betaald krijgen, dus dat kunnen ze vergetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:38 schreef Troel het volgende:
Er zijn kaartjes te koop overigens, dus het is voor iedereen mogelijk, maar ik ga als buzzer en mag dus straks ook iedereen gaan vertellen hoe gaaf het was
Mijn neef gaat met me mee, die is misschien nog wel gekker van musicals
Ja geweldig was zij als Amneris. Ze zou ook echt wel een goede Evita zijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik weet wel zeker dat die gaat winnen.
Marleen van der Loo doet trouwens ook mee, ook zeker geen onbekende in musicalland. Die zag ik een jaar of 5 geleden nog als understudy van Antje Monteiro (Amneris) in Aida.
Marleen van der Loo is een goede vriendin van Pia Douwes zeiden ze gisteren bij SBS 6 shownieuws. Dus zij maakt misschien kans (volgens shownieuws)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik weet wel zeker dat die gaat winnen.
Marleen van der Loo doet trouwens ook mee, ook zeker geen onbekende in musicalland. Die zag ik een jaar of 5 geleden nog als understudy van Antje Monteiro (Amneris) in Aida.
Ik zat me ook te verbazen over het feit dat de jury blijkbaar naar een andere Suzan zat te kijken dan ik op tv. Wat een krijserd.quote:Op maandag 3 september 2007 03:32 schreef Hapertje het volgende:
Brigiite was VEEL te netjes bezig, bah... dat nummer moet spatten! Ik vond Marleen de beste! Suzanne, die zo opgehemeld werd, vond ik het nummer van Kelly Clarkson simpelweg verkrachten!
Wat slaat dat op..Die waren ook niet het beste.quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef female81 het volgende:
Het viel me op dat het precies de twee (visueel) meest 'uitdagende' acts waren die het laagst eindigden. Met sexy dans e.d..
Misschien kan het gemiddeld genomen relatief oude Nederland 1-publiek er niet zo goed tegen.![]()
Ja, maar niet zo heel dichtbij, had niet echt zin om me tussen al die mensen te begeven, maar het kon wel. De laatste kandidate was Suzan volgens mij, die met Because of You.quote:Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Troel, jij hebt volgens mij een fantastische avond gehad.
Zal er ook bij willen zijn.
Heb je Willem Nijholt van dichtbij gezien ?
Ik vond die Sanne of Sabine dat meisje in die paarse jurk erg goed.
Ze moest als laatste kandidate optreden.
Als jij zo'n uitdagende act hebt, dan moet je je ook zo uitdagend voelen. Dat hadden ze allebei niet echt in mijn optiek en ik heb er dan nog niet eens echt kijk op.quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef female81 het volgende:
Het viel me op dat het precies de twee (visueel) meest 'uitdagende' acts waren die het laagst eindigden. Met sexy dans e.d..
Misschien kan het gemiddeld genomen relatief oude Nederland 1-publiek er niet zo goed tegen.![]()
Die speelt in Tarzan als de stiefvader van Tarzan.quote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo heel dichtbij, had niet echt zin om me tussen al die mensen te begeven, maar het kon wel. De laatste kandidate was Suzan volgens mij, die met Because of You.
En het was echt super! Jeroen Pfaff was er ook nog
Dat deed Björk ook en alleen op het moment dat het moest, niet het hele nummer door zoals Suzan. Ik vond Brigitte, Marleen en Anne de beste kandidaten van gisteren. En een eervolle vermelding voor Sabina, leuk nummer en ik vond het goed uitgevoerd.quote:Op maandag 3 september 2007 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Trouwens Brigitte schreeuwde ook.
Wat scheelt er dan?quote:Op maandag 3 september 2007 17:11 schreef Troel het volgende:
Het scheelt overigens ook heel erg of je de jury het hele optreden kan zien
Is toch rechtstreeks of semi live ?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:14 schreef Troel het volgende:
Op tv wordt er geknipt en worden er bepaalde dingen neergezet, als je in de zaal zit kun je zien hoe de jury het hele nummer door reageert, dat is echt niet constant zo overdreven
Daar was ik ook verbaast over. Erg kinderachtig ook dat ze dat goodbye liedje stonden te zingenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:55 schreef ihugster het volgende:
Wat ik ook wil opmerken is dat goodbye nummer wanneer een kandidaat afvalt. Ik vind dat zo stom en triest en net een soort openbare trap na om iemand zo afscheid te laten nemen op een podium en ter overstaan van het tv-publiek dat ik niet kan begrijpen dat de kandidaten zich dat laten aanpraten om uit te gaan voeren.![]()
Hoort bij de formule van het programma. Persoonlijk vind ik het altijd het hoogtepunt maar ik ben gemeen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar was ik ook verbaast over. Erg kinderachtig ook dat ze dat goodbye liedje stonden te zingen![]()
Jammer van het programma..
Jazeker is het van groot belang..en vooral als je zelf naar Evita toe gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heb ik ook kaartjes voor Evita besteld![]()
Shit, de uitslag van deze wedstrijd is van groot belang!
Haha inderdaad, ik ga in Aprilquote:Op donderdag 6 september 2007 22:06 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heb ik ook kaartjes voor Evita besteld![]()
Shit, de uitslag van deze wedstrijd is van groot belang!
Ik ook maar dan 3 meiquote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga ook naar Evita 4 mei pas in Oss![]()
Aan de ene kant wel lomp, aan de andere kant kun je dan wel laten zien wat je in huis hebt, dat je zelfs dan nog kunt zingen. Ze wordt dan wel geen Evita maar het is denk ik wel goed voor je verdere carrierequote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef Joepie het volgende:
Ha ik zap net vanaf voetbal insite naar ned 1 en zie dit voor het eerst.
Maar welke sadist heeft verzonnen dat je nog een nummer moet zingen als je afgevallen bent?
Ik vond haar idd ook beter dan Anne tijdens de sing-off en tijdens de show vond ik haar ook erg goed. Ik vond dit niet de twee slechtsten. Maar ik vind het heel moeilijk, zoals ik al zei, Babette vind ik het minste, leuk om een keer naar te luisteren maar niet echt supermooi. De stemmen van de andere meiden vind ik veel beter bij musicals passen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat liedje waarbij ze dat koffertje in d'r handen krijgt gedouwd is inderdaad wel cru
maar ook zwaar onterecht dat die blonde eruit ligt, ze zong die ander helemaal weg bij die sing-off... heb er verder niks van gezien maar waren dit terecht de twee slechtsten
en ik vind Pia echt fantastisch, als zangeres en als mens![]()
![]()
Ook in Oss ?quote:
Pia is een grote vakvrouwquote:Op zondag 9 september 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
en ik vind Pia echt fantastisch, als zangeres en als mens![]()
![]()
jaquote:
Het is niet erg groot Lievekamp in Ossquote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja![]()
ben benieuwd ben naar Beauty en the beast in Breda geweest dus weet niet hoe zo'n musical in De Lievekamp is
Idd, mee eens met jou !!quote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef Hapertje het volgende:
Babette had eruit gemoeten!
In de Vereeniging? Daar ga ik naar Evita, zit op de 5e rij, lekker vooraanquote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is niet erg groot Lievekamp in Oss![]()
Beauty en the Beast ben ik vorig jaar geweest in Nijmegen.
Nee, ik was naar de schouwburg geweest in Nijmegenquote:Op zondag 9 september 2007 23:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
In de Vereeniging? Daar ga ik naar Evita, zit op de 5e rij, lekker vooraan
Ik vond het best wel een kutstreek. Het was dan wel een afscheid in stijl, maar op zo'n moment ren je het liefst zo snel mogelijk van het podium om uit te huilen bij je familie en vrienden.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:55 schreef ihugster het volgende:
Ik blij trouwens bij mijn standpunt dat die Belgische? Brigitte? de lekkerste, jongste en beste papieren heeft niet alleen vanwege haar uiterlijk (beetje type Elsemieke Havinga) maar ook vanwege haar stage-presence en vocale kwaliteiten.
Wat ik ook wil opmerken is dat goodbye nummer wanneer een kandidaat afvalt. Ik vind dat zo stom en triest en net een soort openbare trap na om iemand zo afscheid te laten nemen op een podium en ter overstaan van het tv-publiek dat ik niet kan begrijpen dat de kandidaten zich dat laten aanpraten om uit te gaan voeren.![]()
Zij zou meer in aanmerking komen voor de rol van gouvernante Maria in Sound of Musicquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef tessie het volgende:
Ik vind het wel goed dat dit meisje eruit ging (weet haar naam niet meer). Ze was wel goed hoor, maar ik vond haar echt geen evita type. Ze zou meer iets voor een wat grappigere rol zijn.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 september 2007 21:56 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat Sabina een soort Simone Kleinsma is. Ik vond haar wel echt leuk, maar inderdaad geen Evita. Die carrière komt er wel voor haar!
Dat zijn ook mijn 2 favorietenquote:Op maandag 10 september 2007 14:35 schreef tessie het volgende:
Ik vind het wel goed dat dit meisje eruit ging (weet haar naam niet meer). Ze was wel goed hoor, maar ik vond haar echt geen evita type. Ze zou meer iets voor een wat grappigere rol zijn.
Die babette vond ik ook vreselijk, zij mag er van mij de volgende keer wel uit. En dat meisje met die donkere krullen (met geel jurkje) vind ik ook niet zo geweldig.
Dat afscheidsnummer is idd wel lullig, vind het net iets uit de sound of music ofzo, ook zo kinderachtig met die tas erbij. Maar ja, het hoort erbij.
Ben benieuwd wie het uiteindelijk word, ik ben nog steeds voor Marleen, of ander Brigitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |