quote:
Drie van de kandidaten van de BBC versie van 't programma, heb in het vorige topic daarover gehad. Maar is niet echt ontopic maar wilde ik wel even kwijt want sommigen hier keken dat programma ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat bedoel je Cee ?
Hey leuk, thanks!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.musicals.nl/
Klik op Evita en dan naar cast daar staan de namen erbij..
Ik neem aan van wel, dat ze veel van en met Andrew Lloyd Webber zullen zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:07 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ik vind het stiekem best wel spannend.![]()
En hopelijk laten ze veel zien van die oefensessie met Andrew Lloyd Webber!
ze hebben allemaal vanaf het begin een eigen kleur toegewezen, best logisch dat ze dat doordoen tot de laatste show,quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nouk het volgende:
Weer doen ze Marjolein een gele jurk aan. Ik begrijp het echt niet.
Snap je na al die weken niet dat iedere Evita-kandidaat een bepaalde kleur heeft?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef Nouk het volgende:
Weer doen ze Marjolein een gele jurk aan. Ik begrijp het echt niet.
Ja jezus, dat begrijp ik ook welquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Snap je na al die weken niet dat iedere Evita-kandidaat een bepaalde kleur heeft?
Brigitte rood, Suzan paars, Marleen blauw etc.
Helemaal gek word je ervan idd! Zeker als je er op gaat lettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:59 schreef Cee het volgende:
Die hyperventilerende gilletjes-ademhalingen voor alle grote uithalen van Suzan.
jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:28 schreef Cee het volgende:
Is bij jullie ook de lay-out in de topics vern**kt?
plankgas!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat snel in de auto naar huis, hopen dat ik op tijd thuis ben voor de finale
Mwah, behalve haar lengte zie ik dat totaal niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb voor Brigitte gestemd, omdat ik vond dat ze dat nummer zo goed deed.
Maar Suzan heeft wel haar uiterlijk mee. Zij ziet er toch meer uit zoals ik me Evita voorstel.
Dat zal wel goed komen met haar. Degene die vierde is geworden bij de BBC versie speelt nu een paar keer per week de hoofdrol in The Sound of Music, dus ze deelt de rol met Connie Fisher. Zal op den duur ook wel hier 't geval zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:05 schreef Maartel het volgende:
Wel enorm pijnlijk voor Suzan lijkt me..
Waar je als nummer 2 bij Idols nog wel in de muziek terecht kan komen, werk je hier wel héél gericht weken naar 1 specifieke rol toe... en wat er ook op haar pad komt, Evita zal ze voorlopig wel niet meer spelen...
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Suzan huilde toen ze wegging.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:10 schreef Nouk het volgende:
Nou ja wel mooi einde. Zo zielig voor Suzan, awww.
*eenschquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef MissHobje het volgende:
Wat een geweldig einde.. alhoewel Suzan mijn favo was al die tijd, die meiden komen er wel![]()
Heerlijk genieten tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |