dat wil ik juist niet, ik wil een horloge dat ik gewoon kan aanhouden & sterk genoeg is om gebeurlijke "stoten" bij dergelijke werken te weerstaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef SeLang het volgende:
Als ik ga klussen e.d. doe ik m'n horloge natuurlijk af,
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een G-shock. Ideaal en draag hem ook gewoon als ik niet moet klussen etc. Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.
Gewoon een fijn horloge waar eigenlijk niks mis mee is. Onverwoestbaar!
Even een praktijktestje. Zo zie je maar G-shocks are made to last and suffer
18 uur op -21c
Van -21c naar 100c
De rook komt er vanaf, maar het loopt nog prima.
De witte deeltjes zijn kalkdeeltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vrij decadent toch wel (volgens mij heb je trouwens je batterij zo goed als gesloopt met die test).quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een G-shock. Ideaal en draag hem ook gewoon als ik niet moet klussen etc. Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.
Gewoon een fijn horloge waar eigenlijk niks mis mee is. Onverwoestbaar!
Even een praktijktestje. Zo zie je maar G-shocks are made to last and suffer
18 uur op -21c
Van -21c naar 100c
De rook komt er vanaf, maar het loopt nog prima.
De witte deeltjes zijn kalkdeeltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet. Misschien bij een aantal liefhebbers, maar een beetje horloge liefhebber schijt op digitale casio'squote:
Behoorlijk ja. Vaak is dat ook 18K wat nog zachter is dan 14Kquote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef SeLang het volgende:
Hoe zit het trouwens met de hardheid van rood goud? Dat is zeker wel zachter dan staal?
Als ik ga recreatiefietsen dan heb ik geen horloge nodig want het fietscomputertje geeft de tijd ook aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zit er nog steeds over te denken om deze te kopen:
[ afbeelding ]
Maar mijn huidige horloge begeeft het maar niet...![]()
Hij ziet er niet duur uit. heb even een googletje gedaan en die kwam met prijzen van dat merk waarvoor al van dat merk voor 300 euro iets van kan kopen...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:37 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Wát een supermooie klok! Kost ongetwijfeld een hoop centen. Hier in NL te koop?
Is wel bekend. De balanstappen willen nog wel eens afbreken bij een flinke klap. Zelfs bij een Incabloc systeem. Een keer je mechanische horloges op een tegel laten vallen is ook niet bevorderlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als ik ga recreatiefietsen dan heb ik geen horloge nodig want het fietscomputertje geeft de tijd ook aan.
Maar voor woon-werk verkeer heb ik dus wel mijn (mechanische) horloge om en ook dan heb je best nog wel veel flinke schokken en trillingen. Ik maak me daar ook wel enigzins zorgen over
Zijn er feiten bekend over horloges die op die manier aan hun einde zijn gekomen, of is het puur gevoelsmatig dat het 'nooit goed kan zijn'
Had even op google gezocht, kost ¤149,-quote:Op donderdag 20 december 2007 18:37 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Wát een supermooie klok! Kost ongetwijfeld een hoop centen. Hier in NL te koop?
`te goedkoopquote:Op donderdag 20 december 2007 22:58 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Had even op google gezocht, kost ¤149,-
zijn die tauchmeister horloges nou alleen maar via internet te kopen?quote:
ik heb ook vrij dunne polsen dus dat is ook de reden dat ik eigenlijk wilde passen, maar ik heb vandaag even bij een juwelier een vergelijkbaar model van TW steel gepast (ook rond de 45mm denk ik), die zat op zich wel goed behalve dat t bandje een flink stuk te groot was (is dat btw makkelijk aan te passen bij tauchmeister?).quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:42 schreef Cm5 het volgende:
Ik heb geen idee of je ze ergens kunt passen, ik heb deze besteld omdat ik niet zo`n hele dikke polsen heb, en deze een diameter van 45mm heeft, echt perfect zo. Heb hem trouwens op ebay gekocht, scheelt je al snel zo`n 50 euro met alle webshops. De afwerking ziet er echt goed uit, en om nu een "echte" U-boat te kopen a` 1500 euro....
gelijk welke batterij die je maar kan maken ziet er enorm van af om van -20 naar 100° te gaan binnen een paar minuten tijd hoor, en in die G-shock's zitten er ook maar de standaard batterijen. Je batterij ziet er dus enorm van af.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:40 schreef Jackal_Omega het volgende:
Even nog over die G-shock. De batterijen kunnen er tegen. Functioneren nog bij -40.
Nogmaals,build to last.
Mja voor 150 euro nieuw heb je geen kwaliteit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef Ottaav het volgende:
Te goedkoop?
Ik zie het topic nu pas, maar Nixon kun je ook bij www.urstyle.nl krijgen. Die verkopen het al meer dan een jaar.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:23 schreef Enfermera het volgende:
Heb er een van mn vriend gekregen, een nixon. Supergaaf ding is het. Is vrijwel alleen maar te koop in Amerika, maar via eBay ook in Nederland.
Mijne:
[ afbeelding ]
Eigenlijk de enige die leuk bij mij staat, heb namelijk ultradunne polsen. Een dik horloge is gauw lelijk, maar deze staat super. En zit heerlijk btw <33
Kijk hier eens: ebay linkquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:03 schreef frank07 het volgende:
[..]
ik heb ook vrij dunne polsen dus dat is ook de reden dat ik eigenlijk wilde passen, maar ik heb vandaag even bij een juwelier een vergelijkbaar model van TW steel gepast (ook rond de 45mm denk ik), die zat op zich wel goed behalve dat t bandje een flink stuk te groot was (is dat btw makkelijk aan te passen bij tauchmeister?).
Uboat ligt buiten mn budget, TWsteel vond ik vrij lelijk, ik wil n tauchmeister![]()
denk dat t voor mij waarschijnlijk gewoon n webwinkel wordt, ebay ben ik niet zo bekend mee.
op het smalste punt van bovenaf bekeken 5 a 5.2cm en vanaf de 'zijkant' gezien ongeveer 4.5cmquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Cm5 het volgende:
[..]
Kijk hier eens: ebay link
Scheelt gewoon teveel bij een andere webwinkel, 100% echt, ff een paypal account aanmaken, en dan is je betaling ook nog verzekerd. De levering is ook nog redelijk snel.
Ik weet niet hoe dik je polsen zijn, die van mij niet al te dik, maar het bandje is precies goed om mooi te zitten.
Die rechtse van Guess wilde ik zelf ook aanschaffen, vond alleen het bandje net wat te dik.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:18 schreef LeonH het volgende:
De linkse is een Diesel en gister gekregen met kerst
De rechtse een Guess van 1,5 jaar geleden ofzo
[ afbeelding ]
Ja die vind ik dus ook heel mooi, heb je de matzwarte ook gezien met metalen band?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus ook heel mooi, heb je de matzwarte ook gezien met metalen band?
Ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van die horloges van Fossil,
eigenlijk wil ik liever iets aanschaffen in de richting van Certina (DS Action / Podium) of Tissot..
Heb je toevallig een linkje hiervoor of een beetje informatie, wat voor model is het welk merk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:55 schreef Abe1973 het volgende:
Alweer enige tijd in bezit en momenteel om mijn linkerpols ...
[ afbeelding ]
niet echt emo he, dat horloge..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje hiervoor of een beetje informatie, wat voor model is het welk merk.
Pardon?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef Mindstate het volgende:
[..]
niet echt emo he, dat horloge..
Stowa Marine Originalquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje hiervoor of een beetje informatie, wat voor model is het welk merk.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wil deze al een tijdje gaan halen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Toch een beetje jammer dat echt iedere boerenknuppel (no offense) nu met dit soort horloges loopt.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wil deze al een tijdje gaan halen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Prijs?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Adsum het volgende:
Vanaf volgende week Sale bij Schaap & Citroen.
O.a. 50% korting op de hele Officina del Tempo collectie.
Heb deze maar voor mijn pa geresveerd, leuk horloge voor erbij.
[ afbeelding ]
Ik zoek precies hetzelfde. Iemand?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:58 schreef Japin het volgende:
Ik zoek een horloge in de categorie 100-200 euro. Leren band, geen toeters en bellen met zwarte of witte wijzerplaat. Ik ben niet op zoek naar duikmeesters of onderzeeboten. Zoiets als dit vind ik redelijk mooi: [ afbeelding ]
Alleen wil ik het dan graag aan mijn pols zien voordat ik het bestel.
Seiko Monsters zijn ook automaten en heb je voor minder dan ¤ 150,-...net als Poljot om nog maar een voorbeeld te noemen...die stelling gaat dus niet helemaal op imhoquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef Euc- het volgende:
132,50 dus, is het een automaat?
Edit; uiteraard niet, ach, voor dat geld..
Dat weet ik ook wel. Heb ook wel een monster gehad, en een paar poljots, vostoks en wat andere seiko's.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Seiko Monsters zijn ook automaten en heb je voor minder dan ¤ 150,-...net als Poljot om nog maar een voorbeeld te noemen...die stelling gaat dus niet helemaal op imho
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef AxeldeM. het volgende:
Zelf maar weer eens een horloge gaan zoeken. De vorige was niet veel meer waard. Had niet ongelooflijk veel te besteden. Maar vind toch dat ik een mooie heb gevonden.
[ afbeelding ]
# Men's casual watch
# Polished stainless steel case with brown leather strap
# Features partially exposed mechanics and a layered champagne multifunction dial
# Limited 11 year warranty
# 5 ATM
# Case size: 43mm
Hoe zit dat met de Breitling? Colt quartz rubber band?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Adsum het volgende:
Vanaf volgende week Sale bij Schaap & Citroen.
O.a. 50% korting op de hele Officina del Tempo collectie.
Heb deze maar voor mijn pa geresveerd, leuk horloge voor erbij.
[ afbeelding ]
Jawel, maar in wat lichtere kleuren. Ik denk dat het om hetzelfde horloge gaatquote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?
Heb die met matzwarte band inderdaad om gehad. Vond deze toch fijner zitten en past meer bij de kleding die ik naar mijn werk draag. De matzwarte was wel mijn 2e keuze.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus ook heel mooi, heb je de matzwarte ook gezien met metalen band?
Ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van die horloges van Fossil,
eigenlijk wil ik liever iets aanschaffen in de richting van Certina (DS Action / Podium) of Tissot..
Kan hem zo ook niet meer vinden op Fossil.com. Hier (KLIK) staan wel de overige horloges van dezelfde serie. Het is een gedeeltelijk automatisch uurwerk (secondewijzer in ieder geval) Rest werkt met batterij.quote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |