En waarom wil je die?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Calvinn het volgende:
[ afbeelding ]
deze wil ik, moet hem dan wel op ebay ofzo kopen want schijnt niet in Nederland te koop
G-shocks zijn onder horloge liefhebbers redelijk bekend/ gewaardeerd als every day usage watch..onverslijtbaar en betrouwbaar...klussen met je Omega, Rolex of Breitling wordt over het algemeen niet als verstandig beschouwd en als alternatief wordt dus vaak naar de G-Shock gegrepen...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En waarom wil je die?
Niet omdat je 'm mooi vindt, want het is natuurlijk een belachelijk ding. Het wordt een hype he? Althans, dat denk jij, hippe knul dat je d'r bent. En daarom wil 'm he?
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef ForrestX het volgende:
[..]
G-shocks zijn onder horloge liefhebbers redelijk bekend/ gewaardeerd als every day usage watch..onverslijtbaar en betrouwbaar..
Op de G-Shock site is die 89 dollar maar op ebay kan je ze voor rond de 70 dollar krijgen volgens mij (komt nog wel aardig wat verzendkosten bij).quote:Op woensdag 19 december 2007 21:47 schreef Noodlez het volgende:
Wat kost een G-Shock, zoals de witte hierboven bijv?
uhm leg eens uit ik zie em niet :p ik hou van horloges maar zie een G-shock niet als een dagelijks alternatief.. het heeft tog duidelijk ook met stijl en je gekehid van horloges te maken wat je draagt maar hier zie ik weinig passie vanaf stralen nja alleen de passie van de automatische productie band :p maar over smaak valt te twisten.. en ik ben bang dat als je loodgieter bent of andere moeilijke klussen doet er geen rolex of breitling in je collectie zit (niet negatief bedoeld over de kosten van het horloge en de betalings kwestie) vanwege een heel ander soort stijl.. maar zo zal ik het wel zienquote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef ForrestX het volgende:
[..]
G-shocks zijn onder horloge liefhebbers redelijk bekend/ gewaardeerd als every day usage watch..onverslijtbaar en betrouwbaar...klussen met je Omega, Rolex of Breitling wordt over het algemeen niet als verstandig beschouwd en als alternatief wordt dus vaak naar de G-Shock gegrepen...
maar ach...als kenner wist je dat natuurlijk al lang...of doelde je alleen op de kleur?
Nice try.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef ForrestX het volgende:
[..]
G-shocks zijn onder horloge liefhebbers redelijk bekend/ gewaardeerd als every day usage watch..onverslijtbaar en betrouwbaar...klussen met je Omega, Rolex of Breitling wordt over het algemeen niet als verstandig beschouwd en als alternatief wordt dus vaak naar de G-Shock gegrepen...
maar ach...als kenner wist je dat natuurlijk al lang...of doelde je alleen op de kleur?
vinddik vrij kort door de bocht...voorbeeld: Jackal_Omega...student die tot vorige week een Panerai in zijn collectie had..quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef kipkarel het volgende:
[..]
uhm leg eens uit ik zie em niet :p ik hou van horloges maar zie een G-shock niet als een dagelijks alternatief.. het heeft tog duidelijk ook met stijl en je gekehid van horloges te maken wat je draagt maar hier zie ik weinig passie vanaf stralen nja alleen de passie van de automatische productie band :p maar over smaak valt te twisten.. en ik ben bang dat als je loodgieter bent of andere moeilijke klussen doet er geen rolex of breitling in je collectie zit (niet negatief bedoeld over de kosten van het horloge en de betalings kwestie) vanwege een heel ander soort stijl.. maar zo zal ik het wel zien
dat is juist zo een beetje het probleem dat ik heb. Ik ben al een eindje aan het kijken naar een deftig uurwerk (dat Jupiler ding dat ik nu heb is toch niet allesquote:Op donderdag 20 december 2007 09:51 schreef ForrestX het volgende:
Daarbij doelde ik niet direct op gebruik tijdens werk, maar ik kan me voorstellen dat iemand wel een in de tuin werkt, naar het strand gaat, een kastje in elkaar timmert, verhuisd, aan een auto sleutelt...allemaal actviteiten waar ik mijn dure klokkie toch niet graag aan bloot stel..
Wat bedoel je met iets goedkopers? 1000 euro? 2000 euro? iets Specifieker bedrag graagquote:Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat is juist zo een beetje het probleem dat ik heb. Ik ben al een eindje aan het kijken naar een deftig uurwerk (dat Jupiler ding dat ik nu heb is toch niet alles), maar ik vind gewoon niets dat ik kan aanhouden tijdens het werken & daar ook ongeschonden uit kan komen, buiten horloges die uit keramisch materiaal gemaakt zijn, maar die zijn dan altijd zo zwart van band & dat vind ik weer niet mooi
![]()
Zoiets dat hierop lijkt (maar liefst iets goedkopers)
[ afbeelding ]
dat wil ik juist niet, ik wil een horloge dat ik gewoon kan aanhouden & sterk genoeg is om gebeurlijke "stoten" bij dergelijke werken te weerstaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef SeLang het volgende:
Als ik ga klussen e.d. doe ik m'n horloge natuurlijk af,
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een G-shock. Ideaal en draag hem ook gewoon als ik niet moet klussen etc. Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.
Gewoon een fijn horloge waar eigenlijk niks mis mee is. Onverwoestbaar!
Even een praktijktestje. Zo zie je maar G-shocks are made to last and suffer
18 uur op -21c
Van -21c naar 100c
De rook komt er vanaf, maar het loopt nog prima.
De witte deeltjes zijn kalkdeeltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vrij decadent toch wel (volgens mij heb je trouwens je batterij zo goed als gesloopt met die test).quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een G-shock. Ideaal en draag hem ook gewoon als ik niet moet klussen etc. Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.
Gewoon een fijn horloge waar eigenlijk niks mis mee is. Onverwoestbaar!
Even een praktijktestje. Zo zie je maar G-shocks are made to last and suffer
18 uur op -21c
Van -21c naar 100c
De rook komt er vanaf, maar het loopt nog prima.
De witte deeltjes zijn kalkdeeltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet. Misschien bij een aantal liefhebbers, maar een beetje horloge liefhebber schijt op digitale casio'squote:
Behoorlijk ja. Vaak is dat ook 18K wat nog zachter is dan 14Kquote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef SeLang het volgende:
Hoe zit het trouwens met de hardheid van rood goud? Dat is zeker wel zachter dan staal?
Als ik ga recreatiefietsen dan heb ik geen horloge nodig want het fietscomputertje geeft de tijd ook aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zit er nog steeds over te denken om deze te kopen:
[ afbeelding ]
Maar mijn huidige horloge begeeft het maar niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |