abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55398597
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef Calvinn het volgende:
[ afbeelding ]
deze wil ik, moet hem dan wel op ebay ofzo kopen want schijnt niet in Nederland te koop
En waarom wil je die?

Niet omdat je 'm mooi vindt, want het is natuurlijk een belachelijk ding. Het wordt een hype he? Althans, dat denk jij, hippe knul dat je d'r bent. En daarom wil 'm he?
  woensdag 19 december 2007 @ 21:16:33 #227
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_55399255
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:50 schreef Beauregard het volgende:

[..]

En waarom wil je die?

Niet omdat je 'm mooi vindt, want het is natuurlijk een belachelijk ding. Het wordt een hype he? Althans, dat denk jij, hippe knul dat je d'r bent. En daarom wil 'm he?
G-shocks zijn onder horloge liefhebbers redelijk bekend/ gewaardeerd als every day usage watch..onverslijtbaar en betrouwbaar...klussen met je Omega, Rolex of Breitling wordt over het algemeen niet als verstandig beschouwd en als alternatief wordt dus vaak naar de G-Shock gegrepen...

maar ach...als kenner wist je dat natuurlijk al lang...of doelde je alleen op de kleur?
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2007 @ 21:39:40 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55400037
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:16 schreef ForrestX het volgende:

[..]

G-shocks zijn onder horloge liefhebbers redelijk bekend/ gewaardeerd als every day usage watch..onverslijtbaar en betrouwbaar..

right
pi_55400281
Wat kost een G-Shock, zoals de witte hierboven bijv?
  woensdag 19 december 2007 @ 21:49:36 #230
27699 Ravage
thinking about you
pi_55400338
Ik vind deze echt heel mooi (dus ook maar gekocht):
i'm not living, i'm just killing time
pi_55400975
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:47 schreef Noodlez het volgende:
Wat kost een G-Shock, zoals de witte hierboven bijv?
Op de G-Shock site is die 89 dollar maar op ebay kan je ze voor rond de 70 dollar krijgen volgens mij (komt nog wel aardig wat verzendkosten bij).
pi_55403530
quote:

[..]

G-shocks zijn onder horloge liefhebbers redelijk bekend/ gewaardeerd als every day usage watch..onverslijtbaar en betrouwbaar...klussen met je Omega, Rolex of Breitling wordt over het algemeen niet als verstandig beschouwd en als alternatief wordt dus vaak naar de G-Shock gegrepen...

maar ach...als kenner wist je dat natuurlijk al lang...of doelde je alleen op de kleur?
uhm leg eens uit ik zie em niet :p ik hou van horloges maar zie een G-shock niet als een dagelijks alternatief.. het heeft tog duidelijk ook met stijl en je gekehid van horloges te maken wat je draagt maar hier zie ik weinig passie vanaf stralen nja alleen de passie van de automatische productie band :p maar over smaak valt te twisten.. en ik ben bang dat als je loodgieter bent of andere moeilijke klussen doet er geen rolex of breitling in je collectie zit (niet negatief bedoeld over de kosten van het horloge en de betalings kwestie) vanwege een heel ander soort stijl.. maar zo zal ik het wel zien
rolex submariner 16610 zwarte plaat
pi_55404186
Ik zit er nog steeds over te denken om deze te kopen:

Maar mijn huidige horloge begeeft het maar niet...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_55409317
quote:

[..]

Nice try.
  donderdag 20 december 2007 @ 09:36:44 #235
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55409438
Die adidas horloges zijn in elk geval wel een stuk exclusiever dan Rolex.
Er worden per jaar >800.000 Rolexen gemaakt.
Er zijn niet veel horloges die een dergelijke oplage halen.
Ja, Casio en Seiko misschien, maar dat is wel uitgespreid over veel meer verschillende types.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 20 december 2007 @ 09:51:39 #236
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_55409724
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef kipkarel het volgende:

[..]

uhm leg eens uit ik zie em niet :p ik hou van horloges maar zie een G-shock niet als een dagelijks alternatief.. het heeft tog duidelijk ook met stijl en je gekehid van horloges te maken wat je draagt maar hier zie ik weinig passie vanaf stralen nja alleen de passie van de automatische productie band :p maar over smaak valt te twisten.. en ik ben bang dat als je loodgieter bent of andere moeilijke klussen doet er geen rolex of breitling in je collectie zit (niet negatief bedoeld over de kosten van het horloge en de betalings kwestie) vanwege een heel ander soort stijl.. maar zo zal ik het wel zien
vinddik vrij kort door de bocht...voorbeeld: Jackal_Omega...student die tot vorige week een Panerai in zijn collectie had..

Daarbij doelde ik niet direct op gebruik tijdens werk, maar ik kan me voorstellen dat iemand wel een in de tuin werkt, naar het strand gaat, een kastje in elkaar timmert, verhuisd, aan een auto sleutelt...allemaal actviteiten waar ik mijn dure klokkie toch niet graag aan bloot stel..

maar goed...genoeg over G-Shock....
pi_55409943
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:51 schreef ForrestX het volgende:
Daarbij doelde ik niet direct op gebruik tijdens werk, maar ik kan me voorstellen dat iemand wel een in de tuin werkt, naar het strand gaat, een kastje in elkaar timmert, verhuisd, aan een auto sleutelt...allemaal actviteiten waar ik mijn dure klokkie toch niet graag aan bloot stel..
dat is juist zo een beetje het probleem dat ik heb. Ik ben al een eindje aan het kijken naar een deftig uurwerk (dat Jupiler ding dat ik nu heb is toch niet alles ), maar ik vind gewoon niets dat ik kan aanhouden tijdens het werken & daar ook ongeschonden uit kan komen, buiten horloges die uit keramisch materiaal gemaakt zijn, maar die zijn dan altijd zo zwart van band & dat vind ik weer niet mooi

Zoiets dat hierop lijkt (maar liefst iets goedkopers)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 20 december 2007 @ 12:35:39 #238
149010 Morningwood
Lol in de ochtend
pi_55413489
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef Athmozz het volgende:

[..]

dat is juist zo een beetje het probleem dat ik heb. Ik ben al een eindje aan het kijken naar een deftig uurwerk (dat Jupiler ding dat ik nu heb is toch niet alles ), maar ik vind gewoon niets dat ik kan aanhouden tijdens het werken & daar ook ongeschonden uit kan komen, buiten horloges die uit keramisch materiaal gemaakt zijn, maar die zijn dan altijd zo zwart van band & dat vind ik weer niet mooi

Zoiets dat hierop lijkt (maar liefst iets goedkopers)
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met iets goedkopers? 1000 euro? 2000 euro? iets Specifieker bedrag graag
Good morning Mr. Penis
  donderdag 20 december 2007 @ 12:36:58 #239
149010 Morningwood
Lol in de ochtend
pi_55413525
Keramischische horloge a la Rado heb je ook in platina kleur keramiek
Good morning Mr. Penis
pi_55413540
750¤ maximum

Het merk interesseert mij eigenlijk niet, het moet gewoon sterk zijn. Niet zo dat als ik ermee ga klussen het direct onder de krassen staat (niet dat ik er met een slijpschijf op ga zitten ofzo, maar het moet er toch tegen kunnen dat ik er een keer mee ergens tegen "sla")
  donderdag 20 december 2007 @ 13:01:32 #241
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55414096
Ik vind eigenlijk edelstaal wel meevallen kwa krassen. Ik had verwacht veel sneller krassen te gaan zien. Als ik ga klussen e.d. doe ik m'n horloge natuurlijk af, maar in het gewone leven heb je toch ook vaak dat je ergens tegenaan stoot of ergens langs schaaft.

Hoe zit het trouwens met de hardheid van rood goud? Dat is zeker wel zachter dan staal?
Mijn reisverslagen
  donderdag 20 december 2007 @ 17:05:09 #242
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_55420405
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

right
Toch is het echt zo.
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_55420471
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef SeLang het volgende:
Als ik ga klussen e.d. doe ik m'n horloge natuurlijk af,
dat wil ik juist niet, ik wil een horloge dat ik gewoon kan aanhouden & sterk genoeg is om gebeurlijke "stoten" bij dergelijke werken te weerstaan.
Ik heb eentje gehad van edelstaal, maar daarvan was het glas dat erin zat na een half jaar al gebroken...
  donderdag 20 december 2007 @ 17:09:16 #244
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_55420496
Ik heb zelf trouwens ook een G-shock. Ideaal en draag hem ook gewoon als ik niet moet klussen etc. Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.

Gewoon een fijn horloge waar eigenlijk niks mis mee is. Onverwoestbaar!

Even een praktijktestje. Zo zie je maar G-shocks are made to last and suffer

18 uur op -21c

Van -21c naar 100c

De rook komt er vanaf, maar het loopt nog prima.
De witte deeltjes zijn kalkdeeltjes

Het beste horlogeforum van Nederland
  donderdag 20 december 2007 @ 17:11:11 #245
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_55420540
quote:
Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook een G-shock. Ideaal en draag hem ook gewoon als ik niet moet klussen etc. Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.

18 uur op -21c

Van -21c naar 100c

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Thanks
pi_55421244
quote:

18 uur op -21c

Van -21c naar 100c

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
vrij decadent toch wel (volgens mij heb je trouwens je batterij zo goed als gesloopt met die test).

Ik zoek iets dat daartegen kan, dat ook nog eens klappen op mag vangen, én dat er nog eens uitziet zoals een echt uurwerk (dus geen digitaal gedoe). Voor de rest ben ik niet lastig
(ben trouwens bezig die rado's aan het bekijken)

edit; er zitten er een paar tussen de sintra collectie die me wel aanstaan, maar gezien de prijs (3000$'s) lijkt het me aangeraden eerst nog wat opzij te gaan leggen

[ Bericht 4% gewijzigd door Athmozz op 20-12-2007 17:49:14 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2007 @ 17:44:26 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55421343
quote:
Op donderdag 20 december 2007 17:05 schreef Jackal_Omega het volgende:

[..]

Toch is het echt zo.
Echt niet. Misschien bij een aantal liefhebbers, maar een beetje horloge liefhebber schijt op digitale casio's
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2007 @ 17:45:10 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55421359
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef SeLang het volgende:

Hoe zit het trouwens met de hardheid van rood goud? Dat is zeker wel zachter dan staal?
Behoorlijk ja. Vaak is dat ook 18K wat nog zachter is dan 14K
  donderdag 20 december 2007 @ 18:17:57 #249
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55422019
quote:
Ook bijvoorbeeld als ik ga mountainbiken. Die klappen die een automatisch uurwerk hierbij kunnen krijgen zijn echt devestating.
Als ik ga recreatiefietsen dan heb ik geen horloge nodig want het fietscomputertje geeft de tijd ook aan.
Maar voor woon-werk verkeer heb ik dus wel mijn (mechanische) horloge om en ook dan heb je best nog wel veel flinke schokken en trillingen. Ik maak me daar ook wel enigzins zorgen over

Zijn er feiten bekend over horloges die op die manier aan hun einde zijn gekomen, of is het puur gevoelsmatig dat het 'nooit goed kan zijn'
Mijn reisverslagen
pi_55422359
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik zit er nog steeds over te denken om deze te kopen:
[ afbeelding ]
Maar mijn huidige horloge begeeft het maar niet...

Wát een supermooie klok! Kost ongetwijfeld een hoop centen. Hier in NL te koop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')