quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus ook heel mooi, heb je de matzwarte ook gezien met metalen band?
Ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van die horloges van Fossil,
eigenlijk wil ik liever iets aanschaffen in de richting van Certina (DS Action / Podium) of Tissot..
Heb je toevallig een linkje hiervoor of een beetje informatie, wat voor model is het welk merk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:55 schreef Abe1973 het volgende:
Alweer enige tijd in bezit en momenteel om mijn linkerpols ...
[ afbeelding ]
niet echt emo he, dat horloge..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje hiervoor of een beetje informatie, wat voor model is het welk merk.
Pardon?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef Mindstate het volgende:
[..]
niet echt emo he, dat horloge..
Stowa Marine Originalquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje hiervoor of een beetje informatie, wat voor model is het welk merk.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wil deze al een tijdje gaan halen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Toch een beetje jammer dat echt iedere boerenknuppel (no offense) nu met dit soort horloges loopt.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wil deze al een tijdje gaan halen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Prijs?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Adsum het volgende:
Vanaf volgende week Sale bij Schaap & Citroen.
O.a. 50% korting op de hele Officina del Tempo collectie.
Heb deze maar voor mijn pa geresveerd, leuk horloge voor erbij.
[ afbeelding ]
Ik zoek precies hetzelfde. Iemand?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:58 schreef Japin het volgende:
Ik zoek een horloge in de categorie 100-200 euro. Leren band, geen toeters en bellen met zwarte of witte wijzerplaat. Ik ben niet op zoek naar duikmeesters of onderzeeboten. Zoiets als dit vind ik redelijk mooi: [ afbeelding ]
Alleen wil ik het dan graag aan mijn pols zien voordat ik het bestel.
Seiko Monsters zijn ook automaten en heb je voor minder dan ¤ 150,-...net als Poljot om nog maar een voorbeeld te noemen...die stelling gaat dus niet helemaal op imhoquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef Euc- het volgende:
132,50 dus, is het een automaat?
Edit; uiteraard niet, ach, voor dat geld..
Dat weet ik ook wel. Heb ook wel een monster gehad, en een paar poljots, vostoks en wat andere seiko's.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Seiko Monsters zijn ook automaten en heb je voor minder dan ¤ 150,-...net als Poljot om nog maar een voorbeeld te noemen...die stelling gaat dus niet helemaal op imho
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef AxeldeM. het volgende:
Zelf maar weer eens een horloge gaan zoeken. De vorige was niet veel meer waard. Had niet ongelooflijk veel te besteden. Maar vind toch dat ik een mooie heb gevonden.
[ afbeelding ]
# Men's casual watch
# Polished stainless steel case with brown leather strap
# Features partially exposed mechanics and a layered champagne multifunction dial
# Limited 11 year warranty
# 5 ATM
# Case size: 43mm
Hoe zit dat met de Breitling? Colt quartz rubber band?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Adsum het volgende:
Vanaf volgende week Sale bij Schaap & Citroen.
O.a. 50% korting op de hele Officina del Tempo collectie.
Heb deze maar voor mijn pa geresveerd, leuk horloge voor erbij.
[ afbeelding ]
Jawel, maar in wat lichtere kleuren. Ik denk dat het om hetzelfde horloge gaatquote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die staat niet meer op fossil.com, welke is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |