Ze zijn er duidelijk mee bezig. Af en toe vallen ze idd weer wegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:57 schreef Donnie29 het volgende:
Bij mij zijn ze weer weg..
of zoals Amanda ze noemt: "jodelpakjes"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
OMG, ze krijgen Tirolerpakjes voor het feest van vanavond.![]()
Dennix in lederhosenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen Dennix aan gaan pakken op het feest straks.....lachen als Dennix zijn Tiroler pakje aan heeft
Gister hebben we al een voorbeeld gezien hoe het er uit zag in zn voetbal tenue, met kousen over zn broekquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen Dennix aan gaan pakken op het feest straks.....lachen als Dennix zijn Tiroler pakje aan heeft
En wat is deze keer de aanleiding, het verschrikkelijke gekweel van Dennix?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
en ze jankt weer
Ze gaat hem vast een stukje korter makenquote:
Amanda ziet de grap er wel van in, ik ben bang dat dat voor Naad anders ligt.quote:
Ik wil net zoals Amanda, ik wil ook een rose pakje, jank, jank............quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
En ja hoor. Nadia: Ik vind die van mij niet mooooi....
Inderdaad...was net leuk om ff de dames te volgen. Tot meneer weer de slaapkamer in komt en begint te zingen. Kom op Febo, op de plasma: "Dennis zender uit ajb"quote:
Ik denk dat ze de rug extra breed hebben gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
Jammer, Nadia lijkt wel in de jurk te passen.
[ afbeelding ]
en mijn hoofdbandje past ook al niet, jank jank.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Naad:Die jurk zit helemaal niet goed.....boehoehoe
Yep, er zijn problemen bij Talpa.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt het dat steeds alles in buffer valt?
Ja, of ze gaan helemaal op zwart. Begon aan het eind van de ochtend al.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt het dat steeds alles in buffer valt?
Als ze doen, ik hoop het voor je, hier is het drama.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:28 schreef SiRojK het volgende:
Ik denk dat ik de streams toch maar weer ff aanslinger
Niet bij Talpa maar bij Garnier die de stream verzorgt ! Begon tegen 12enquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, er zijn problemen bij Talpa.
Amanda doet zelfs een teaserdansje in haar jodelpakje.![]()
Thanks, dat ze wel op zwart gingen had ik gelezen maar dat bufferen nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of ze gaan helemaal op zwart. Begon aan het eind van de ochtend al.
Whatever, het is focking irritant.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij Talpa maar bij Garnier die de stream verzorgt ! Begon tegen 12en
Dat klopt wel. Amanda heeft een mooi lijntje waar veel kleding mooi bij staat. Jammer dat ze vaak blijft steken in ordinaire pakjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:27 schreef T-lex het volgende:
Brian tegen Amanda: "je ziet er goed uit baby, jij kan echt alles hebben."![]()
![]()
Hij zei: Je ziet er uit als een focking elf.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:34 schreef T-lex het volgende:
Brian maakte de toch al onzekere Nix ff belachelijk toen hij in z'n pakje om de hoek kwam.
Kon niet helemaal volgen wat hij zei, door de buffers. Maar Nix kennende voelde hij hem wel.
Ze vertelde net dat het te gevaarlijk is. Dat ving ik op tussen de buffers door.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:
Ik lees bij de buren dat Amanda geen permanente make-up mag; alleen haar wenkbrauwen mogen worden bijgewerkt. Gelukkig maar.
Nou moet je wel wat zelfvertrouwen hebben om in deze pakjes rond te lopen,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei: Je ziet er uit als een focking elf.![]()
Te gevaarlijk? Lijkt mij dat als het professioneel gedaan wordt, er weinig gevaar bij komt kijken. Of het mooi is, is een negatieve tweede, uiteraard.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ze vertelde net dat het te gevaarlijk is. Dat ving ik op tussen de buffers door.
Persoonlijk vind ik het een gruwel. Amanda en Luc zijn de enige die zich niet zo druk maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou moet je wel wat zelfvertrouwen hebben om in deze pakjes rond te lopen,
ze zijn m.n. voor de heren niet echt heel charmant.
Hier ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze doen, ik hoop het voor je, hier is het drama.
Ze moet er van het hokje waarschijnlijk een mooi verhaal van maken, vandaar deze opmerking gok ik zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te gevaarlijk? Lijkt mij dat als het professioneel gedaan wordt, er weinig gevaar bij komt kijken. Of het mooi is, is een negatieve tweede, uiteraard.
Okee. Dankquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
reset streams met toets / (slash)
als ze op het 'Geen verbinding' scherm staan
Ik gok dat je juist goktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ze moet er van het hokje waarschijnlijk een mooi verhaal van maken, vandaar deze opmerking gok ik zo.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:45 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes !!!! Mag ik na deze vermoeiende
werkdag (heb geen zin in cos-spitten) weten hoe het met
mijn Skattie staat ??? Zie hem niet op de streams...
Rob is speciaal naar dat hok gekomen om Naad te kussen. Naad glibbert en schuurt tegen Rob aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Rob heeft 8 vaatjes bier meegenomen. Wat voor avond moet dit in vredesnaam worden.
Platreet hoer,wil het hoedje weer niet op,gaat het bos touw op haar kop door de war.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:50 schreef T-lex het volgende:
gvd...Nadia wil die hoed weer niet op..KUTJE
kan ie er niet tegen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:53 schreef schatje het volgende:
Huub zal wel weer gefrustreerd gaan doen dat ie niet mag drinken.
Hee hij staat weer bij Nadia ? Is het weer goed ? Las vanochtend vroeg nog datquote:
Dat hij zijn ware aard niet eerder getoont heeft, de ruige Dennix zeg maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
Waarom loopt die Nadia trut nu weer de hele tijd met Dennix te lullen. En wat loopt dennix toch te ouwehoeren dat hij zo stom is geweest.
Ze is niet erg in hem geinteresseerd hoor. Daarstraks liet hij wat papieren zien waarop hij blijkbaar zijn fouten had opgeschreven, en die las ze wel, maar ze luisterde nauwelijks naar wat hij had te zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee hij staat weer bij Nadia ? Is het weer goed ? Las vanochtend vroeg nog dat
er vanacht ruzie was geweest en hij ze voor hoer had uitgemaakt toch vanacht ??
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee hij staat weer bij Nadia ? Is het weer goed ? Las vanochtend vroeg nog dat
er vanacht ruzie was geweest en hij ze voor KANKER hoer had uitgemaakt toch vanacht ??
Ik hoop ook dat Dennix dan gaat flippen. Flippen tegen Brain!!!! Allebei een exit en Naad er volgende keer uit!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Nadia vanavond met Luc in de weer gaat en Dennis gaat flippen zodat het een exit wordt voor hem. Dan kan Nadia volgende week weggestemd worden.
heel eng idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef riri het volgende:
Wat gaan die Nadia,Amanda en ook Brian als kleine kinderen praten![]()
![]()
![]()
Maar hij leest ze ws wel 25 keer de komende weken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Dennis: 2 brieven, ik hou der van!
Ik vind dat beginnende snorretje bij Huub helemaal niks.quote:
Als ik bij de regie zat, zou ik altijd switchen als die sukkel in beeld komtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
Beetje jammer, Dennis ging over zn bedrijfje vertellen en de streams switchten 'spontaan'.
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat beginnende snorretje bij Huub helemaal niks.![]()
Hoe was het ook alweer? Misery needs company. Ze zijn bang dat het overslaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik bij de regie zat, zou ik altijd switchen als die sukkel in beeld komt![]()
Zoiets dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat beginnende snorretje bij Huub helemaal niks.![]()
Ja, leuk met dat strooien hoedje. Oeps. Het is haar haarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef Scandalous het volgende:
oh drama![]()
Dat pakje staat leuk bij AmandaIk ben benieuwd hoe het bij Nadia zal staan
![]()
heb geen streams, vertel.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef 2live het volgende:
Wel erg prive de brief die lieke voorleest...
Ik zit met stomme verbazing te luisteren. Mensen geven werkelijk hun hele leven bloot, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:30 schreef 2live het volgende:
Wel erg prive de brief die lieke voorleest...
Hij was van haar vriendin suzanne, maar was toch niet geschikt om hardop voor te lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te luisteren. Mensen geven werkelijk hun hele leven bloot, onbegrijpelijk.
Niet zo kies dat Lieke die brief hardop voorleest of zou dat juist de bedoeling zijn?![]()
Aha, dat kreeg ik niet mee, wat een domme actie van Lieke, ze wil dus echt alleen maar aandacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij was van haar vriendin suzanne, maar was toch niet geschikt om hardop voor te lezen.
Brief ging over relatieperikelen, kiezen tussen 2 mannen, een baas die zijn werk niet goed deed enz.[ met naam vd sportschool waar ze werkt]quote:
Hemelse goedheid, ook dat nog.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
Er komt een auto waarop 'Tirol' staat. Ik kijk echt niet uit naar deze avond.
Holy macaroni, dat belooft wat.quote:
Hij zag dat Luc een kus wilde geven aan Nadia en dat zij liep te glunderen. let it go dudequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:49 schreef petraa het volgende:
En dennis loopt weer als een hondje achter Nadia aan.
Je hebt helemaal gelijk... de redactie neemt het dus niet zo nauw met de culturen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
Zeg, dat Oktober feest is toch altijd in Munchen?
En Munchen ligt niet in Tirol, maar in Beieren.
Een kenner hier wijst meteen Jaap en zegt "Das ist ein Bayer, ja?"
omdat die een dikke buik heeft![]()
En een kusje op de wang mag niet omdat?? Zijn Dennis en Nadia weer een 'setje' dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Zeikerd Dennix heeft weer commentaar op Luc. Luc gaf Naad een kusje op haar wang, helaas spreekt hij Naad hier op aan en niet Luc, onze held.
Het hele gebeuren is al hilarisch, dit maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
Zeg, dat Oktober feest is toch altijd in Munchen?
En Munchen ligt niet in Tirol, maar in Beieren.
Een kenner hier wijst meteen Jaap en zegt "Das ist ein Bayer, ja?"
omdat die een dikke buik heeft![]()
We zijn toch allemaal al op de hoogte dat de (kuch) redactie niet echt van een topniveau is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... de redactie neemt het dus niet zo nauw met de culturen.
Altijd wanneer er voetbal op de tv is wordt er een anti-ruzie activiteit georganiseerd door de Febo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Ik zag ook al muziekapparatuur opgesteld staan, dacht ik. Dat wordt dus veel muten vanavond.
Whehehe Bier en Tietenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:57 schreef Borga het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal al op de hoogte dat de (kuch) redactie niet echt van een topniveau is.
Nadia is sick...very sickquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Ik word gewoon agressief van elk willekeurig woord uit die smoel van Nadia.![]()
Ach, in Beieren zuipen ze ook bier in lederhose, dus zo raar is het niet. Maar wel het woord "Tirol".quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... de redactie neemt het dus niet zo nauw met de culturen.
Waar bemoeit hij zich mee, het is toch uit. Hoe reageerde Nadia erop ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Zeikerd Dennix heeft weer commentaar op Luc. Luc gaf Naad een kusje op haar wang, helaas spreekt hij Naad hier op aan en niet Luc, onze held.
Als ze Bayern en Tirol al niet uit elkaar kunnen houden, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:00 schreef Disana het volgende:
Veel te donker voor ons, die sfeerverlichting. Bovendien zijn bierhallen altijd fel verlicht.
quote:
Kijk je via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:03 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kom thuis, kheb alleen maar zwarte streams
Via waar kijken jullie nu dan?
Ik vermaak me wel met Nadia en Dennis... alleen jammer van die flauwekul eromheen. En nee, ik ben immuun geworden voor dat muzikale meesterwerkjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze Bayern en Tirol al niet uit elkaar kunnen houden, wat verwacht je dan?
Volgens Dennix heeft hij ineens 2 vrienden met de naam Rogier, Naad is pissed op de verkeerde Rogier, aldus Dennix.![]()
De leugens stapelen zich op.
Ze zingen je liedje: Bier en Tietuh![]()
![]()
![]()
Deze doet het ook http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:03 schreef the_undertaker het volgende:
Deze doet het ook goed: http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:03 schreef the_undertaker het volgende:
Thank you, werkt weerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk je via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2?
Dan moet je volgens HiDiHo een slash typen om te verversen ( / ).
We hebben ons gewoon vergist: het is een intercultureel feest. Straks komen er buikdanseressen en later op de avond horen we nog een fado zangeresquote:
Dat zal het zijn, wat zijn ze toch sociaal en multi-culti bij de FEBO.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben ons gewoon vergist: het is een intercultureel feest. Straks komen er buikdanseressen en later op de avond horen we nog een fado zangeres![]()
Tenslotte komt de FEBO uit Amsterdam :-)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, wat zijn ze toch sociaal en multi-culti bij de FEBO.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Dark het volgende:
Warum sind dort zwei Stammtischen im Wohnzimmer?????????
Erwartet Man besuch?
Keine Wiedergutmachung heute Abend, beige Bratwurstquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Keine Wiedergutmachung heute Abend, beige Bratwurst![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Keine Wiedergutmachung heute Abend, beige Bratwurst![]()
Ik word zo melig van die Tirolermutzenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nog nooit gedacht dat ik zoiets zal lezen en het nog begrijpen ook
Ik denk dat het haar hoofd is!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
Er is wat met Nadia, ze ziet er lelijker uit dan normaal, en het is niet de jurk.. Ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen...
Ik kan die gesprekken ook niet echt serieus nemen zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik word zo melig van die Tirolermutzen![]()
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Hij had het echt niet gedaan als Brian en Luc daar waren.
stierenpoep!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk heeft Brian geen recht van spreken. Hij heeft nog nooit excuses gemaakt over wat hij tegen Amanda heeft gezegd.![]()
Es ist Hühnebrühe ohne Einlage!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
Er is wat met Nadia, ze ziet er lelijker uit dan normaal, en het is niet de jurk.. Ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen...
De pot verwijt de ketel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. als je zulke dingen tegen Nadia zegt zoals teringhoer enz dan ben je gewoon een mannetje van 17.
[ afbeelding ]
Idd, maaaaar,...het verschil zit hem in het feit, dat Huub zijn excuses heeft aangeboden en Dennis zijn excuses niet aan wil bieden.quote:
idd, zou hij daar zelf ook wel eens aan denkenquote:
Zijn spiegelbeeld is op dit moment zijn allergrootste en enige vriend.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:48 schreef Donnie29 het volgende:
Hhhaa Huub tegen Dennix: jij bent alleen maar verliefd op je eigen spiegelbeeld..
Mijn beige is het nieuwe zwartquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
idd, zou hij daar zelf ook wel eens aan denken![]()
btw, "jouw" beige zit er voortaan goed in hier Cc.![]()
Amanda is een waardig ouderlingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Mag ik Amanda even een compliment geven dat ze in opdracht van het hokje zich niet in de discussie mengt.
Ze volgt St.Brian en is lid van zijn parochie.![]()
Sjesus die takelt ook lekker afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Eten met zichtbaar plezier
[ afbeelding ]
Kappe met die kut kerst .. zag al chocoladeletter .. (oeps OT)quote:
Valt nog mee dat hij erbij blijft zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet uit pure frustratie.![]()
En daarom is het voor Dennis extra moeilijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis: "Er spelen ook nog wat andere dingen tussen mij en haar."Wat dan?
![]()
Pure andachttrekkerij.... wat haat ik het als mensen op zo'n manier praten... van die zg onbenullige geheimpjes die niets voorstellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis: "Er spelen ook nog wat andere dingen tussen mij en haar."Wat dan?
![]()
Tuurlijk, maar Dennix is te dom om te begrijpen dat een makkelijk excuus moeilijker is dan geen excuus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beige is het nieuwe zwart.
Huub zegt dan wellicht wel sorry na de zoveelste kankerhoer, maar dat zijn natuurlijk ook maar loze woorden, na de zoveelste kankerhoer.
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom is het voor Dennis extra moeilijk![]()
Wat zien ze er belachelijk uit zeg![]()
Er eerst mee komen en als er dan naar gevraagd wordt met niets concreets komen, ik haat datquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Pure andachttrekkerij.... wat haat ik het als mensen op zo'n manier praten... van die zg onbenullige geheimpjes die niets voorstellen.
Heeft ze één van dennis' onderkinnen geadopteerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Eten met zichtbaar plezier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze één van dennis' onderkinnen geadopteerd?
Adem in, adem uit...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ik baal van het feit dat het weer over Naad gaat, kijk naar die zelfvoldane schjmoel.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:00 schreef T-lex het volgende:
Nix heeft z'n "dark-side" weg gedrukt...tis net startrek ofzo
Dark-side, darkroom, same difference.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Vrienden vinden dat Dennis zijn dark-side heeft weg gedrukt![]()
hij komt er al op terug, zegt even dat hij het geen dark-side wil noemenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dark-side, darkroom, same difference.![]()
Jaap is een ubermensch , die maten kennen ze niet in Tirolquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Jaap geen Tiroolse outfit?
Ik lig nu al dubbel om je TTquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
De volgende COS: [COS # 2667] Bayrischer Tiroler Hupsenflups
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |