idd, zou hij daar zelf ook wel eens aan denkenquote:

Zijn spiegelbeeld is op dit moment zijn allergrootste en enige vriend.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:48 schreef Donnie29 het volgende:
Hhhaa Huub tegen Dennix: jij bent alleen maar verliefd op je eigen spiegelbeeld..

Mijn beige is het nieuwe zwartquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
idd, zou hij daar zelf ook wel eens aan denken![]()
btw, "jouw" beige zit er voortaan goed in hier Cc.![]()

Amanda is een waardig ouderlingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Mag ik Amanda even een compliment geven dat ze in opdracht van het hokje zich niet in de discussie mengt.
Ze volgt St.Brian en is lid van zijn parochie.![]()

Sjesus die takelt ook lekker afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Eten met zichtbaar plezier
[ afbeelding ]

Kappe met die kut kerst .. zag al chocoladeletter .. (oeps OT)quote:

Valt nog mee dat hij erbij blijft zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet uit pure frustratie.![]()

En daarom is het voor Dennis extra moeilijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis: "Er spelen ook nog wat andere dingen tussen mij en haar."Wat dan?
![]()

Pure andachttrekkerij.... wat haat ik het als mensen op zo'n manier praten... van die zg onbenullige geheimpjes die niets voorstellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis: "Er spelen ook nog wat andere dingen tussen mij en haar."Wat dan?
![]()

Tuurlijk, maar Dennix is te dom om te begrijpen dat een makkelijk excuus moeilijker is dan geen excuus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beige is het nieuwe zwart.
Huub zegt dan wellicht wel sorry na de zoveelste kankerhoer, maar dat zijn natuurlijk ook maar loze woorden, na de zoveelste kankerhoer.

Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom is het voor Dennis extra moeilijk![]()
Wat zien ze er belachelijk uit zeg![]()

Er eerst mee komen en als er dan naar gevraagd wordt met niets concreets komen, ik haat datquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Pure andachttrekkerij.... wat haat ik het als mensen op zo'n manier praten... van die zg onbenullige geheimpjes die niets voorstellen.

Heeft ze één van dennis' onderkinnen geadopteerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Eten met zichtbaar plezier
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze één van dennis' onderkinnen geadopteerd?

Adem in, adem uit...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ik baal van het feit dat het weer over Naad gaat, kijk naar die zelfvoldane schjmoel.![]()

quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:00 schreef T-lex het volgende:
Nix heeft z'n "dark-side" weg gedrukt...tis net startrek ofzo

Dark-side, darkroom, same difference.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Vrienden vinden dat Dennis zijn dark-side heeft weg gedrukt![]()

hij komt er al op terug, zegt even dat hij het geen dark-side wil noemenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dark-side, darkroom, same difference.![]()

Jaap is een ubermensch , die maten kennen ze niet in Tirolquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Jaap geen Tiroolse outfit?

Ik lig nu al dubbel om je TTquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
De volgende COS: [COS # 2667] Bayrischer Tiroler Hupsenflups

Klopt 100 % (toch)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Dark het volgende:
Dennis zegt dat de streamers hem snappen![]()
![]()
Hoe komt hij aan die info?
Die kutfebo altijd![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |