Ze zijn er duidelijk mee bezig. Af en toe vallen ze idd weer wegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:57 schreef Donnie29 het volgende:
Bij mij zijn ze weer weg..
of zoals Amanda ze noemt: "jodelpakjes"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
OMG, ze krijgen Tirolerpakjes voor het feest van vanavond.![]()
Dennix in lederhosenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen Dennix aan gaan pakken op het feest straks.....lachen als Dennix zijn Tiroler pakje aan heeft
Gister hebben we al een voorbeeld gezien hoe het er uit zag in zn voetbal tenue, met kousen over zn broekquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen Dennix aan gaan pakken op het feest straks.....lachen als Dennix zijn Tiroler pakje aan heeft
En wat is deze keer de aanleiding, het verschrikkelijke gekweel van Dennix?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
en ze jankt weer
Ze gaat hem vast een stukje korter makenquote:
Amanda ziet de grap er wel van in, ik ben bang dat dat voor Naad anders ligt.quote:
Ik wil net zoals Amanda, ik wil ook een rose pakje, jank, jank............quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
En ja hoor. Nadia: Ik vind die van mij niet mooooi....
Inderdaad...was net leuk om ff de dames te volgen. Tot meneer weer de slaapkamer in komt en begint te zingen. Kom op Febo, op de plasma: "Dennis zender uit ajb"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |