Ze moet er van het hokje waarschijnlijk een mooi verhaal van maken, vandaar deze opmerking gok ik zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te gevaarlijk? Lijkt mij dat als het professioneel gedaan wordt, er weinig gevaar bij komt kijken. Of het mooi is, is een negatieve tweede, uiteraard.
Okee. Dankquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
reset streams met toets / (slash)
als ze op het 'Geen verbinding' scherm staan
Ik gok dat je juist goktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ze moet er van het hokje waarschijnlijk een mooi verhaal van maken, vandaar deze opmerking gok ik zo.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:45 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes !!!! Mag ik na deze vermoeiende
werkdag (heb geen zin in cos-spitten) weten hoe het met
mijn Skattie staat ??? Zie hem niet op de streams...
Rob is speciaal naar dat hok gekomen om Naad te kussen. Naad glibbert en schuurt tegen Rob aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Rob heeft 8 vaatjes bier meegenomen. Wat voor avond moet dit in vredesnaam worden.
Platreet hoer,wil het hoedje weer niet op,gaat het bos touw op haar kop door de war.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:50 schreef T-lex het volgende:
gvd...Nadia wil die hoed weer niet op..KUTJE
kan ie er niet tegen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:53 schreef schatje het volgende:
Huub zal wel weer gefrustreerd gaan doen dat ie niet mag drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |