Ze zijn er duidelijk mee bezig. Af en toe vallen ze idd weer wegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:57 schreef Donnie29 het volgende:
Bij mij zijn ze weer weg..
of zoals Amanda ze noemt: "jodelpakjes"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
OMG, ze krijgen Tirolerpakjes voor het feest van vanavond.![]()
Dennix in lederhosenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen Dennix aan gaan pakken op het feest straks.....lachen als Dennix zijn Tiroler pakje aan heeft
Gister hebben we al een voorbeeld gezien hoe het er uit zag in zn voetbal tenue, met kousen over zn broekquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen Dennix aan gaan pakken op het feest straks.....lachen als Dennix zijn Tiroler pakje aan heeft
En wat is deze keer de aanleiding, het verschrikkelijke gekweel van Dennix?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
en ze jankt weer
Ze gaat hem vast een stukje korter makenquote:
Amanda ziet de grap er wel van in, ik ben bang dat dat voor Naad anders ligt.quote:
Ik wil net zoals Amanda, ik wil ook een rose pakje, jank, jank............quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
En ja hoor. Nadia: Ik vind die van mij niet mooooi....
Inderdaad...was net leuk om ff de dames te volgen. Tot meneer weer de slaapkamer in komt en begint te zingen. Kom op Febo, op de plasma: "Dennis zender uit ajb"quote:
Ik denk dat ze de rug extra breed hebben gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
Jammer, Nadia lijkt wel in de jurk te passen.
[ afbeelding ]
en mijn hoofdbandje past ook al niet, jank jank.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Naad:Die jurk zit helemaal niet goed.....boehoehoe
Yep, er zijn problemen bij Talpa.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt het dat steeds alles in buffer valt?
Ja, of ze gaan helemaal op zwart. Begon aan het eind van de ochtend al.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt het dat steeds alles in buffer valt?
Als ze doen, ik hoop het voor je, hier is het drama.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:28 schreef SiRojK het volgende:
Ik denk dat ik de streams toch maar weer ff aanslinger
Niet bij Talpa maar bij Garnier die de stream verzorgt ! Begon tegen 12enquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, er zijn problemen bij Talpa.
Amanda doet zelfs een teaserdansje in haar jodelpakje.![]()
Thanks, dat ze wel op zwart gingen had ik gelezen maar dat bufferen nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of ze gaan helemaal op zwart. Begon aan het eind van de ochtend al.
Whatever, het is focking irritant.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij Talpa maar bij Garnier die de stream verzorgt ! Begon tegen 12en
Dat klopt wel. Amanda heeft een mooi lijntje waar veel kleding mooi bij staat. Jammer dat ze vaak blijft steken in ordinaire pakjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:27 schreef T-lex het volgende:
Brian tegen Amanda: "je ziet er goed uit baby, jij kan echt alles hebben."![]()
![]()
Hij zei: Je ziet er uit als een focking elf.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:34 schreef T-lex het volgende:
Brian maakte de toch al onzekere Nix ff belachelijk toen hij in z'n pakje om de hoek kwam.
Kon niet helemaal volgen wat hij zei, door de buffers. Maar Nix kennende voelde hij hem wel.
Ze vertelde net dat het te gevaarlijk is. Dat ving ik op tussen de buffers door.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:39 schreef Copycat het volgende:
Ik lees bij de buren dat Amanda geen permanente make-up mag; alleen haar wenkbrauwen mogen worden bijgewerkt. Gelukkig maar.
Nou moet je wel wat zelfvertrouwen hebben om in deze pakjes rond te lopen,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei: Je ziet er uit als een focking elf.![]()
Te gevaarlijk? Lijkt mij dat als het professioneel gedaan wordt, er weinig gevaar bij komt kijken. Of het mooi is, is een negatieve tweede, uiteraard.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ze vertelde net dat het te gevaarlijk is. Dat ving ik op tussen de buffers door.
Persoonlijk vind ik het een gruwel. Amanda en Luc zijn de enige die zich niet zo druk maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou moet je wel wat zelfvertrouwen hebben om in deze pakjes rond te lopen,
ze zijn m.n. voor de heren niet echt heel charmant.
Hier ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze doen, ik hoop het voor je, hier is het drama.
Ze moet er van het hokje waarschijnlijk een mooi verhaal van maken, vandaar deze opmerking gok ik zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te gevaarlijk? Lijkt mij dat als het professioneel gedaan wordt, er weinig gevaar bij komt kijken. Of het mooi is, is een negatieve tweede, uiteraard.
Okee. Dankquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
reset streams met toets / (slash)
als ze op het 'Geen verbinding' scherm staan
Ik gok dat je juist goktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ze moet er van het hokje waarschijnlijk een mooi verhaal van maken, vandaar deze opmerking gok ik zo.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:45 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes !!!! Mag ik na deze vermoeiende
werkdag (heb geen zin in cos-spitten) weten hoe het met
mijn Skattie staat ??? Zie hem niet op de streams...
Rob is speciaal naar dat hok gekomen om Naad te kussen. Naad glibbert en schuurt tegen Rob aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Rob heeft 8 vaatjes bier meegenomen. Wat voor avond moet dit in vredesnaam worden.
Platreet hoer,wil het hoedje weer niet op,gaat het bos touw op haar kop door de war.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:50 schreef T-lex het volgende:
gvd...Nadia wil die hoed weer niet op..KUTJE
kan ie er niet tegen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:53 schreef schatje het volgende:
Huub zal wel weer gefrustreerd gaan doen dat ie niet mag drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |