Nu nog de huidige politici overtuigen dat gezond verstand te maken heeft met 'waarheid delen'.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ze heeft juist ontzettend veel bereikt. Dankzij haar is de vloed aan criminele buitenlanders gestopt en snappen de aanwezige allochtonen dat inburgeren MOET.
Jij leeft alleen maar in het waanbeeld dat aanwezige allochtonen snappen dat inburgeren moet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ze heeft juist ontzettend veel bereikt. Dankzij haar is de vloed aan criminele buitenlanders gestopt en snappen de aanwezige allochtonen dat inburgeren MOET.
Kom op zeg. Haar inburgeringswet is een mislukking en wat is een 'vloed aan criminele buitenlanders' nou weerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Een tsunami!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef SCH het volgende:
.... en wat is een 'vloed aan criminele buitenlanders' nou weer
Je bedoelt zeker een 'vloedgolf', zoals we dat in het nederlands noemenquote:
Nee een vloedgolf kan gelden als vertaling van een tsunami. Maar een vloedgolf kan ook slaan op een golf die ontstaat bij vloed in bv. smalle baaien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker een 'vloedgolf', zoals we dat in het nederlands noemen
Verdonk is precies hetzelfde als dat incompetente tuig wat er nu zit. Mischien nog wel incompetenter.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef Ippon het volgende:
[..]
Mijn stem heeft ze. Dat zooitje ongeregeld .... dat incompetente tuig ...... dat nu het Binnenhof bevolkt, zal er van langs krijgen bij de eerstvolgende verkiezingen.
Je Nederlands is erg slecht, Rita stuurt je naar het correctief instituut van Ippon als je niet beter je best doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker een 'vloedgolf', zoals we dat in het nederlands noemen
Waar je leert spellen via google?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:28 schreef Ippon het volgende:
[..]
Je Nederlands is erg slecht, Rita stuurt je naar het correctief instituut van Ippon als je niet beter je best doet.![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&as_qdr=all&q=+%22vloed+aan%22&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
Kunnen ze mooi alle docenten Nederlands de laan uittrappen en hun salaris geven aan de andere docenten. Scheelt afschaffing van de stufi.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waar je leert spellen via google?![]()
het woord 'tsunami' bestaat niet in de nederlandse taal: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=tsunamiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee een vloedgolf kan gelden als vertaling van een tsunami. Maar een vloedgolf kan ook slaan op een golf die ontstaat bij vloed in bv. smalle baaien.![]()
Bedoel je uitsluitend een tsunami, noem het dan ook zo
Ach, Wilders had op een gegeven moment ook 24 zetels. Verdonk is nu "hot news" natuurlijk, maar als ze straks een partijprogramma heeft en de gemoederen wat bedaard zijn zal dat waarschijnlijk flink dalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoor nu op het nieuws dat ze volgens TNS NIPO op dit moment 29 zetels zal halen.
aangezien de grote regeringspartijen op verleis staan in de peiling zullen ze daar niet tot genegen zijn. Komt nog bij dat het CDA dan zou moeten gaan regen met VVD en SP om nog tot een meerderheid te komen. Dat is ook kansloos.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan ga je er wel van uit dat dit kabinet-Balkenende het wat langer volhoud dan zijn voorgangers.
net als "boerka". Alleen zijn journalisten tegenwoord beter in F5en op CNN dan in de vaderlandse taal.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:21 schreef Victor_Eremita het volgende:
Is het sowieso niet 'tsoenami'?
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat de debruxinolatilator niet beschermd wordt! Als de debruxinolatilator niet langer beschermd wordt, wie zal dat dan wel doen!? Iedereen heeft de debruxinolatilator nodig!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef Ippon het volgende:
Ik ga zeker stemmen op Rita want ik ben trots op Nederland. Alle andere partijen zijn tegen Nederland want die doen geen flikker om de Nederlandse Identiteit te beschermen.
Turken zouden eens moeten beginnen de Armeense genocide te erkennen. Pas dan zouden ze zich een beschaafd volk mogen noemen. De Duitsers zijn jullie al voor geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat de debruxinolatilator niet beschermd wordt! Als de debruxinolatilator niet langer beschermd wordt, wie zal dat dan wel doen!? Iedereen heeft de debruxinolatilator nodig!
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef Ippon het volgende:
Mijn stem heeft ze.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
Turken zouden eens moeten beginnen de Armeense genocide te erkennen. Pas dan zouden ze zich een beschaafd volk mogen noemen. De Duitsers zijn jullie al voor geweest.
http://upload.wikimedia.o(...)ocideRecognition.pngquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Ippon het volgende:
Turken zouden eens moeten beginnen de Armeense genocide te erkennen. Pas dan zouden ze zich een beschaafd volk mogen noemen. De Duitsers zijn jullie al voor geweest.
Ja, dat heeft toch ook geen vaste definitie die je trouw moet zweren?quote:
Eh, ja, goed argument mên.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik snapte em wel, maar probeerde me toch iets voor te stellen bij dat dingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat heeft toch ook geen vaste definitie die je trouw moet zweren?
Daarom.
neen ..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:21 schreef Victor_Eremita het volgende:
Is het sowieso niet 'tsoenami'?
quote:U hebt gezocht op tsoenami:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Zegt niks, de website is niet helemaal bijgewerkt. De wiki claimt dat "tsoenami" wel in de DvD staat.quote:
quote:hebt gezocht op tsunami:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Als Turken zouden erkennen dat ook zij zwarte bladzijden hebben in hun geschiedenis; misschien zouden ze dan iets relatiever worden tav hun eigen nationale trots?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:20 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ze is een bekende homokoningin?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wie is Rita Verdonk nou weer?
Ahh, vandaar mijn onwetendheid. Ik verkeer niet langer in die kringenquote:
Ach, het is maar een conclusie die ik trek als ignorante, hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Ahh, vandaar mijn onwetendheid. Ik verkeer niet langer in die kringen![]()
het kan mij eerlijk gezegd geen f*ck schelen .. taal is immers net als identiteit geen statisch ietsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zegt niks, de website is niet helemaal bijgewerkt. De wiki claimt dat "tsoenami" wel in de DvD staat.
[..]
Je zegt zo om de 20 posts eigenlijk exact hetzelfde, maar dan in een andere zin..... we weten nu wel dat je een Rita fan bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:39 schreef Ippon het volgende:
Ik ben een fan van haar en ik hoop dat ze de problemen in dit land eindelijk echt een beter aanpakt dan die slappe hap die er nu zit.
Dat lijkt mij nogal duidelijk. Rita is flinker dan flapdrol Rutte en geen extremist als Obersturmbahnführer Wilders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:49 schreef maartena het volgende:
Of kom anders eens met wat goede onderbouwingen over wat Rita voor Nederland kan doen en waarom zij beter is dan bijv. Geert Wilders of Mark Rutte....[/sub]
Rita is niet extremistisch, haar vijanden zetten haar graag zo neer. Rita gaat de grote problemen van dit land oppakken op een on-Hollandse manier: het beruchte polderen zal zij zeker niet toepassen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:19 schreef henkway het volgende:
Rita geef mensen kans de hun extremistische denkbeelden te volgen zonder op extremist wilders te hoeven stemmen
Mark my words ..... zij haalt zeker 35 zetels. Zij heeft een zeer grote achterban van invloedrijke personen die haar graag financieel willen steunen. Nieuw politiek talent zal zeker toestromen naar haar Beweging omdat het aanlokkelijk, spannend is. Frisse mensen die de Nederlandse waarden willen behouden en die geen koningin willen die de Nederlandse Identiteit verwerpt.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:45 schreef Ippon het volgende:
[..]
Mark my words ..... zij haalt zeker 35 zetels. Zij heeft een zeer grote achterban van invloedrijke personen die haar graag financieel willen steunen. Nieuw politiek talent zal zeker toestromen naar haar Beweging omdat het aanlokkelijk, spannend is. Frisse mensen die de Nederlandse waarden willen behouden en die geen koningin willen die de Nederlandse Identiteit verwerpt.
Ook Ippon meldt zich binnenkort aan bij haar Beweging om zijn plannen te ontvouwen voor het oprichten van correctieve instituten om allerhande gespuis hard aan te pakken.![]()
De VVD, Wilders en ook de SP (zijn voornamelijk overgelopen ex-LPF'ers) zullen verworden tot kleine clubjes die tandenknarsend in de oppositiebankjes moeten toekijken hoe Rita wordt geinstalleeerd als de eerste vrouwelijke MP van Nederland.
Waar zie je mij zeggen dat ik op haar ga stemmen. Ik wacht eerst het programma even af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:50 schreef SCH het volgende:
Armageddon, Gia, Ippon - kunnen jullie mij uitleggen waar Rita Verdonk inhoudleijk voor staat? Waar stemmen jullie op als jullie nu al weten op haar te gaan stemmen?
Is dit echt alles???quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:09 schreef Gia het volgende:
Ik was zeer tevreden over haar werkzaamheden toen ze nog op de post vreemdelingenzaken zat. Uitstekend werk. Regels zijn regels en een harde aanpak. Niks thee drinken, pappen en nathouden. Aanpakken die zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |