Vandaag werd het hoogste punt bereikt van de bouw.... stelde opzich niet zoveel voor... maar het was wel gezellig wat onze buren waren er ookquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor mijn naam
Gaat gestaag, sientje, hou moed
Zin in de buurvrouw?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag werd het hoogste punt bereikt van de bouw.... stelde opzich niet zoveel voor... maar het was wel gezellig wat onze buren waren er ookbeetje rond onze leeftijd..... ik krijg er nu weer veel zin in!!
Ik heb meteen een vraag... wat is het voordeel/nadeel van beton storten tegenover die Gasblokken ?quote:Op maandag 3 december 2007 17:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, beton muren die op lokatie gestort worden
Hmm, opzich kan het dan best heel snel gaan; ik denk dat je eind januari toch wel onder de kap zitl; of zoals wij op de bouw zeggen wind en waterdicht is
seriematig, weinig opslag op de bouw, hoge productiesnelheid?quote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb meteen een vraag... wat is het voordeel/nadeel van beton storten tegenover die Gasblokken ?
ligt er vooral aan waar ze gaan stakenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef jstylo het volgende:
Khoop niet dat je last krijgt van al die middelbareschool scholieren van Groevenbeek vlak achter je huis
vast nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef jstylo het volgende:
Khoop niet dat je last krijgt van al die middelbareschool scholieren van Groevenbeek vlak achter je huis
Geel... met Groen.. maar voornamelijk geel de 2e van rechtsquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa, het wordt al wat.
Hebben jullie geel of groen?
Ja het lijkt idd klein.. geen idee waar de bank moetquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef Bjoro het volgende:
leuk om zo de vorderingen te zien he ?
Was bij ons ook zo...alleen het lijkt altijd kleiner dan dat het in werkelijk is hoor !
gewoon een mooi dakterras zoquote:
ja kozijnen zonder glas niet dan?quote:Op maandag 24 december 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Zal wel tochten zo zonder dak
ach zo blijft 't huis lekker frisquote:
Ventilatie nieuwe stijlquote:
Dat zou zo maar kunnenquote:Op maandag 24 december 2007 10:33 schreef pascalheister het volgende:
die gevelelementen zijn van Westerveld en Nederlof of niet sien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |