ligt er vooral aan waar ze gaan stakenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef jstylo het volgende:
Khoop niet dat je last krijgt van al die middelbareschool scholieren van Groevenbeek vlak achter je huis
vast nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef jstylo het volgende:
Khoop niet dat je last krijgt van al die middelbareschool scholieren van Groevenbeek vlak achter je huis
Geel... met Groen.. maar voornamelijk geel de 2e van rechtsquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa, het wordt al wat.
Hebben jullie geel of groen?
Ja het lijkt idd klein.. geen idee waar de bank moetquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef Bjoro het volgende:
leuk om zo de vorderingen te zien he ?
Was bij ons ook zo...alleen het lijkt altijd kleiner dan dat het in werkelijk is hoor !
gewoon een mooi dakterras zoquote:
ja kozijnen zonder glas niet dan?quote:Op maandag 24 december 2007 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Zal wel tochten zo zonder dak
ach zo blijft 't huis lekker frisquote:
Ventilatie nieuwe stijlquote:
Dat zou zo maar kunnenquote:Op maandag 24 december 2007 10:33 schreef pascalheister het volgende:
die gevelelementen zijn van Westerveld en Nederlof of niet sien?
Zekerquote:
Ja heb wel grote foto's, maar het is niet echt te zienquote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij hebt grote foto's waar je dat op kunt zien denk ik?
Mei zal de oplevering wel zijn; dan mag je er gerust een maand / 1,5 maand bij optellen voordat de keuken en de badkamer geinstalleerd is en alle opleverpunten opgelost zijnquote:Op maandag 24 december 2007 23:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker
Ik hoorde dat het nu misschien mei gaat worden dat ons huisje klaar is...
dat zou natuurijk wel mooi zijn
Als het maar voor de bouwvak is dat we er in kunnen... dan vind ik het goedquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mei zal de oplevering wel zijn; dan mag je er gerust een maand / 1,5 maand bij optellen voordat de keuken en de badkamer geinstalleerd is en alle opleverpunten opgelost zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |