Er is idd een berging (schuur) in de tuin en de zolder is erg ruim opgezet.. Ik weet ff de maten niet uit mijn hoofd.. maar er kan makkelijk nog 1 kamer bij... zelfs 2 kleine kamers (als het moet)quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is vrij standaard, een netto binnenmaat in de breedte van ca. 5.40.
Ziet er prima uit zo voor 2, en evt. 3 of 4 man toch?
Heb je een beetje fatsoenlijke sta-hoogtes op zolder (is wel kut te zien vanop louter een tekening) en nog een beetje fatsoenlijke berging in de tuin?
Ja iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:je kan nu droog zitten, inrichten maar!
Neequote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef Messenga het volgende:
Ziet er netjes uit Appelsientje!
De oplevering is niet meer verandert?
Paaldanseressen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:50 schreef appelsientje het volgende:
Alleen die palen zijn een beetje lastig
Poeh voor de bouwvak pas; dat is nog maanden van hierquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neehelaas niet...
Ik blijf echt hopen dat het voor de bouwvak klaar is....
beton lijkt me handigerquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:43 schreef appelsientje het volgende:
Oja er zijn weer nieuwe foto's![]()
de muren staan er ... en vandaag waren ze cement aan het storten voor de 1e verdieping
quote:
Vandaag werd het hoogste punt bereikt van de bouw.... stelde opzich niet zoveel voor... maar het was wel gezellig wat onze buren waren er ookquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor mijn naam
Gaat gestaag, sientje, hou moed
Zin in de buurvrouw?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag werd het hoogste punt bereikt van de bouw.... stelde opzich niet zoveel voor... maar het was wel gezellig wat onze buren waren er ookbeetje rond onze leeftijd..... ik krijg er nu weer veel zin in!!
Ik heb meteen een vraag... wat is het voordeel/nadeel van beton storten tegenover die Gasblokken ?quote:Op maandag 3 december 2007 17:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, beton muren die op lokatie gestort worden
Hmm, opzich kan het dan best heel snel gaan; ik denk dat je eind januari toch wel onder de kap zitl; of zoals wij op de bouw zeggen wind en waterdicht is
seriematig, weinig opslag op de bouw, hoge productiesnelheid?quote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb meteen een vraag... wat is het voordeel/nadeel van beton storten tegenover die Gasblokken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |